Marek:D Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 ładne chińskie benzynkiA może przybliżysz nam firmę tych silników?
MarekNW Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 W jednym modelu to silnik DLE 30w drugim JC 28 około 10 l paliwa z mineralnym na docieraniu obecnie syntetyk
Tomek Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 W SV-50 miałem problemy z odpalaniem, walił dymem w rurę , huk i nic i tak ok godziny. W powietrzu też było dziwnie . Nie gasł ,ale obroty to była kwestia dość przypadkowa , pływały. Regulowaliśmy silnik, rozebrali mi gaźnik do cna (na lotnisku !) a okazało się że moduł zapłonowy był do :ass: mimo że iskra była cacy (na oko). Po wymianie modułu, silnik przepracował ok 20litrów paliwa , 2 razy zgasł , bo zapomniałem włączyć timer w radiu. :mrgreen:
radek872 Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Niech koledzy wymienią swiece z Chinskich pseudo Cm 6 na Japońskie mój DL 50 na swiecy załaczonej w zestawie kichał, strzelał i to samo powiedzili mi chłopaki z sąsiedniego lotniska którzy pomogli mi wejsc w latanie na benzynie.Świeca fabryczna nadaje sie na docierke na ziemi.
MarekNW Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Opublikowano 17 Listopada 2009 Od wymiany świec z chińskich na japońskie NGK to koledzy zaczeli
Irek M Opublikowano 17 Listopada 2009 Opublikowano 17 Listopada 2009 Ja w swoim XYZ 26 ( już tylko XY 26 - zmienili nazwę? ) nie wymieniałem świecy. Po czwartym, piątym przekręceniu śmigłem słychać charakterystyczne strzały i następny ruch to już własciwe odpalenie. Gdy już odpali to tak sobie pracuje od poniedziałku do piątku :rotfl: , jednak zwykle wstawiam do modelu mniejszy zbiornik :devil:
MarekNW Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 OK.decyzja podjęta wygrywa BENZYNA .Dzięki,
Marek:D Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 W sumie gdybyś miał jakiegoś metanolowca i dostęp do odpowiednich przyrządów to możnaby zastosować ustrojstwo z modelmotor(do przeróbki żarowego na benzynę). Sam jestem okropnie ciekaw jak to chodzi i jaka jest niezawodność silników. Pozwoliłoby to na zrobienie tańszych benzyniaków 4-sówowych. Ale, jeśli nic nie jest kupione to lepiej benzynka, od początku będzie przystosowana to tego rodzaju paliwa itp, a przeróbki mogą kaprysić. A na jaki silnik dokładnie się zdecydowałeś?
MarekNW Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Opublikowano 19 Listopada 2009 Z przyczyn które wcześniej podałem maksymalna rozpiętość modelu to 180 cm.więc silnik około 30 cm a co, do firmy to nie mam jakichś preferencji. Bardziej interesuje mnie rozsądna cena, i niezawodność. Czyli do ok. 1000 zł i nie może gasnąć w locie
Tomek Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 No to będziesz zadowolony. Po dotarciu silnika nie zapomnij zmienić świecy (w chińskich silnikach) , bo inaczej mogą być kłopoty .
Damian-str Opublikowano 19 Listopada 2009 Opublikowano 19 Listopada 2009 Witam. Jakie świece polecacie do Chińskiego silnika FTL-45ccm?? Oryginalna to taka: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7712&Product_Name=FTL-52_spark_plug_(part_#_006)
MarekNW Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Opublikowano 26 Listopada 2009 Do tej pory świeca ngk cm-6(10*1} rozwiązywała wszelkie problemy, jeśli gwint i skok taki sam to raczej nie będzie problemu.Producent podaje że świeca przeznaczona do silników DA, DL oraz innych.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.