Skocz do zawartości

benzyna czy żarka


MarekNW

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

W SV-50 miałem problemy z odpalaniem, walił dymem w rurę , huk i nic i tak ok godziny.

W powietrzu też było dziwnie . Nie gasł ,ale obroty to była kwestia dość przypadkowa , pływały.

Regulowaliśmy silnik, rozebrali mi gaźnik do cna (na lotnisku !) a okazało się że moduł zapłonowy był do :ass: mimo że iskra była cacy (na oko).

Po wymianie modułu, silnik przepracował ok 20litrów paliwa , 2 razy zgasł , bo zapomniałem włączyć timer w radiu. :mrgreen:

Opublikowano

Niech koledzy wymienią swiece z Chinskich pseudo Cm 6 na Japońskie mój DL 50 na swiecy załaczonej w zestawie kichał, strzelał i to samo powiedzili mi chłopaki z sąsiedniego lotniska którzy pomogli mi wejsc w latanie na benzynie.Świeca fabryczna nadaje sie na docierke na ziemi.

Opublikowano

Ja w swoim XYZ 26 ( już tylko XY 26 - zmienili nazwę? ) nie wymieniałem świecy. Po czwartym, piątym przekręceniu śmigłem słychać charakterystyczne strzały i następny ruch to już własciwe odpalenie. Gdy już odpali to tak sobie pracuje od poniedziałku do piątku :rotfl: , jednak zwykle wstawiam do modelu mniejszy zbiornik :devil:

Opublikowano

W sumie gdybyś miał jakiegoś metanolowca i dostęp do odpowiednich przyrządów to możnaby zastosować ustrojstwo z modelmotor(do przeróbki żarowego na benzynę). Sam jestem okropnie ciekaw jak to chodzi i jaka jest niezawodność silników. Pozwoliłoby to na zrobienie tańszych benzyniaków 4-sówowych. Ale, jeśli nic nie jest kupione to lepiej benzynka, od początku będzie przystosowana to tego rodzaju paliwa itp, a przeróbki mogą kaprysić. A na jaki silnik dokładnie się zdecydowałeś?

Opublikowano

Z przyczyn które wcześniej podałem maksymalna rozpiętość modelu to 180 cm.więc silnik około 30 cm a co, do firmy to nie mam jakichś preferencji. Bardziej interesuje mnie rozsądna cena, i niezawodność. Czyli do ok. 1000 zł i nie może gasnąć w locie

Opublikowano

No to będziesz zadowolony.

Po dotarciu silnika nie zapomnij zmienić świecy (w chińskich silnikach) , bo inaczej mogą być kłopoty .

Opublikowano

Do tej pory świeca ngk cm-6(10*1} rozwiązywała wszelkie problemy, jeśli gwint i skok taki sam to raczej nie będzie problemu.Producent podaje że świeca przeznaczona do silników DA, DL oraz innych.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.