Marek:D Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 ładne chińskie benzynkiA może przybliżysz nam firmę tych silników? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekNW Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 W jednym modelu to silnik DLE 30w drugim JC 28 około 10 l paliwa z mineralnym na docieraniu obecnie syntetyk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 W SV-50 miałem problemy z odpalaniem, walił dymem w rurę , huk i nic i tak ok godziny. W powietrzu też było dziwnie . Nie gasł ,ale obroty to była kwestia dość przypadkowa , pływały. Regulowaliśmy silnik, rozebrali mi gaźnik do cna (na lotnisku !) a okazało się że moduł zapłonowy był do :ass: mimo że iskra była cacy (na oko). Po wymianie modułu, silnik przepracował ok 20litrów paliwa , 2 razy zgasł , bo zapomniałem włączyć timer w radiu. :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radek872 Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Niech koledzy wymienią swiece z Chinskich pseudo Cm 6 na Japońskie mój DL 50 na swiecy załaczonej w zestawie kichał, strzelał i to samo powiedzili mi chłopaki z sąsiedniego lotniska którzy pomogli mi wejsc w latanie na benzynie.Świeca fabryczna nadaje sie na docierke na ziemi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekNW Opublikowano 17 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Od wymiany świec z chińskich na japońskie NGK to koledzy zaczeli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 17 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2009 Ja w swoim XYZ 26 ( już tylko XY 26 - zmienili nazwę? ) nie wymieniałem świecy. Po czwartym, piątym przekręceniu śmigłem słychać charakterystyczne strzały i następny ruch to już własciwe odpalenie. Gdy już odpali to tak sobie pracuje od poniedziałku do piątku :rotfl: , jednak zwykle wstawiam do modelu mniejszy zbiornik :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekNW Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 OK.decyzja podjęta wygrywa BENZYNA .Dzięki, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 W sumie gdybyś miał jakiegoś metanolowca i dostęp do odpowiednich przyrządów to możnaby zastosować ustrojstwo z modelmotor(do przeróbki żarowego na benzynę). Sam jestem okropnie ciekaw jak to chodzi i jaka jest niezawodność silników. Pozwoliłoby to na zrobienie tańszych benzyniaków 4-sówowych. Ale, jeśli nic nie jest kupione to lepiej benzynka, od początku będzie przystosowana to tego rodzaju paliwa itp, a przeróbki mogą kaprysić. A na jaki silnik dokładnie się zdecydowałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekNW Opublikowano 19 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Z przyczyn które wcześniej podałem maksymalna rozpiętość modelu to 180 cm.więc silnik około 30 cm a co, do firmy to nie mam jakichś preferencji. Bardziej interesuje mnie rozsądna cena, i niezawodność. Czyli do ok. 1000 zł i nie może gasnąć w locie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 No to będziesz zadowolony. Po dotarciu silnika nie zapomnij zmienić świecy (w chińskich silnikach) , bo inaczej mogą być kłopoty . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damian-str Opublikowano 19 Listopada 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2009 Witam. Jakie świece polecacie do Chińskiego silnika FTL-45ccm?? Oryginalna to taka: http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7712&Product_Name=FTL-52_spark_plug_(part_#_006) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarekNW Opublikowano 26 Listopada 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2009 Do tej pory świeca ngk cm-6(10*1} rozwiązywała wszelkie problemy, jeśli gwint i skok taki sam to raczej nie będzie problemu.Producent podaje że świeca przeznaczona do silników DA, DL oraz innych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.