Skocz do zawartości

Gwiazdor przyszedł w listopadzie


wojcio69

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cimek czy ty czasem od Łukasza go nie kupiles? Oblatywalem takowego axn'a. Potrzeba bylo duzo olowiu na dziub i pakiet 1300 3s rihno. Ja go nie skladalem wiec nie wiadomo dlaczego ale z pakietem 2200 na dziobie byloby w sam raz.

  • Odpowiedzi 72
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

To co Wy takie ciężkie ogony mieliście ? :lol:

A bo ja wiem, jak widac chodzi o ten sam egzemplarz. Ja tylko go ulatnialem po zmianie wlasciciela :)

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Witam

Lukasbe1 na fotki będzie trzeba poczekać do wiosny. Ostatnio na latanie nie ma jakoś pogody a przede wszystkim brakuje mi czasu.

Zna ktoś sprawdzony sposób na wydłużenie doby z 24h do choćby 27h :wink:

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Filmik kręcony aparatem Sony Cyber shot 7,2. Z pakietem 1300 Ah 3S ŚĆ wychodzi gdzieś pod dźwigarem z prętu. pakiet idealny na bezwietrzną pogodę lub średni wiaterek. Przy silniejszym trzeba trymować lub dociążyć. Loty AXN -em to prawdziwa przyjemność potrafi całkiem dobrze szybować. Przy ostatnim locie po wyciągnięciu na ok 200 m padł silnik. :x Być może go przeciążyłem dokładając aparat(ale poprzednie dwa loty dawał radę). Mam pytanie jaki proponujecie silnik jako zamiennik. Tu było podobno 2100 Rpm waga ok 37 g.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

No to mój AXN doczekał się dziś pierwszego "lotu"

Było oszałamiająco. Lot trwał zawrotnie długo, bo aż max. 1 sekundę.

Model cały bez jakichkolwiek uszkodzeń ale pokolei.

Ustawiam się pod wiatr i wyrzucam model prosto przed siebie, bez uruchamiania silnika. Model ładnie, ślizgiem zmierzał ku trawiastemu podłożu.

Ponownie ustawiam się pod wiatr, silnik pełna moc i... czuję jakby mi ciągnęło dziub w dół, ale... pomyślałem, że to podmuch wiatru i wyrzuciłem model do przodu a ten zamiast lecieć do góry zawinął się ku matce ziemi.

Przypuszczam, że winę za to ponosi fabrycznie ustawiony kąt mocowania silnika.

Wygląda to mniej więcej tak

 

Dołączona grafika

 

Dołączona grafika

 

Co i jak mu zmienić aby chciał lecieć prosto?

Obecnie silnik ma skłon ku górze. Jeszcze bardziej mu go zwiększyć? A może raczej zmniejszyć tak aby był równolegle do osi skrzydła?

Dzięki za porady.

Opublikowano

Witam

Skłon ku górze znaczy tylko tyle, że oś silnika jest skierowana do góry, czyli koniec osi na którym mocuje się śmiglo jest wyżej od tego końca, który jest umocowany w silniku. Strumień powietrza jaki wytwarza kręcące się śmigło jest skierowany ku górze a nie w strone belki kadługowej. Paniał czy pawtari :wink:

Poza tym Janek pies ganiał jak jest, powiedz jak powinno być aby latał poziomo a nie pikował w dół.

Opublikowano

No panial ,panial :P czyli potocznie, kat jest ujemny

Ogladales fotki ES jaki jest tam kat ? masz mniej ?, wiecej?

model b podobny to i katy utzrymac te same i bedzie chyba dobrze

teraz zmierzylem w moim ES smiglo 150mm jest odchylone od osi cieciwy o 26 mm katow nie chce mi sie liczyc ,sorki

Jan

Opublikowano

Witam

smiglo 150mm jest odchylone od osi cieciwy o 26 mm

Chyba tego nie rozumiem. Jakoś zawile piszesz. Zrozumiałem tyle, że śmigło jest odchylone od normalnego poziomego położenia o 26mm.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.