diem Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Cimek czy ty czasem od Łukasza go nie kupiles? Oblatywalem takowego axn'a. Potrzeba bylo duzo olowiu na dziub i pakiet 1300 3s rihno. Ja go nie skladalem wiec nie wiadomo dlaczego ale z pakietem 2200 na dziobie byloby w sam raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 To co Wy takie ciężkie ogony mieliście ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cimek Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 Diem ,tak kupiłem go od Łukasza. sam czytałem ze pakiet 1300 3s Axn'a dobrze wyważa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki0506 Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 mi się zdaje, że 1300mAh jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diem Opublikowano 25 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2009 To co Wy takie ciężkie ogony mieliście ? A bo ja wiem, jak widac chodzi o ten sam egzemplarz. Ja tylko go ulatnialem po zmianie wlasciciela Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki0506 Opublikowano 10 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2010 Witam a oto mój AXN :wink: Fotki: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2010 Witam AXN idealnie wyważył się pakietem 3S 1800mAh. Pakiecik leży dokładnie w środku kabinki. Jutro wrzucę fotki jak to wyglda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasbe1 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam Również jestem posiadaczem tego modelu i czekam wojcio69 na fotki. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam Lukasbe1 na fotki będzie trzeba poczekać do wiosny. Ostatnio na latanie nie ma jakoś pogody a przede wszystkim brakuje mi czasu. Zna ktoś sprawdzony sposób na wydłużenie doby z 24h do choćby 27h :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartosz Mesjasz Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Zna ktoś sprawdzony sposób na wydłużenie doby z 24h do choćby 27h :wink:nadgodziny w pracy .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 Witam Bartosz nia da rady. Proxima II ma rozpiętość 2780mm. W biurze wychodzi to prawie od ściany do ściany, więc jak tu latać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasbe1 Opublikowano 13 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2010 już nie dłgo wiosna bo za 36 dni bravo widziałem Luki0506 na you tube fajnie wiosna już nadeszła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasbe1 Opublikowano 24 Lutego 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2010 jaki to aparat na pokładzie Luki0506 i czy miałeś tam ten pakiet który kupiłeś 1300mAh 3S i gdzie ci wyszedł środek ciężkości. Pozdrawiam Łukasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki0506 Opublikowano 4 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2010 Filmik kręcony aparatem Sony Cyber shot 7,2. Z pakietem 1300 Ah 3S ŚĆ wychodzi gdzieś pod dźwigarem z prętu. pakiet idealny na bezwietrzną pogodę lub średni wiaterek. Przy silniejszym trzeba trymować lub dociążyć. Loty AXN -em to prawdziwa przyjemność potrafi całkiem dobrze szybować. Przy ostatnim locie po wyciągnięciu na ok 200 m padł silnik. :x Być może go przeciążyłem dokładając aparat(ale poprzednie dwa loty dawał radę). Mam pytanie jaki proponujecie silnik jako zamiennik. Tu było podobno 2100 Rpm waga ok 37 g. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam No to mój AXN doczekał się dziś pierwszego "lotu" Było oszałamiająco. Lot trwał zawrotnie długo, bo aż max. 1 sekundę. Model cały bez jakichkolwiek uszkodzeń ale pokolei. Ustawiam się pod wiatr i wyrzucam model prosto przed siebie, bez uruchamiania silnika. Model ładnie, ślizgiem zmierzał ku trawiastemu podłożu. Ponownie ustawiam się pod wiatr, silnik pełna moc i... czuję jakby mi ciągnęło dziub w dół, ale... pomyślałem, że to podmuch wiatru i wyrzuciłem model do przodu a ten zamiast lecieć do góry zawinął się ku matce ziemi. Przypuszczam, że winę za to ponosi fabrycznie ustawiony kąt mocowania silnika. Wygląda to mniej więcej tak Co i jak mu zmienić aby chciał lecieć prosto? Obecnie silnik ma skłon ku górze. Jeszcze bardziej mu go zwiększyć? A może raczej zmniejszyć tak aby był równolegle do osi skrzydła? Dzięki za porady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Co to znaczy sklon ku gorze ? W ES silnik ma ujemny kat czyli tyl silnika jest uniesiony , i to dosc mocno. Na fotkach slabo widac :-( Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam Skłon ku górze znaczy tylko tyle, że oś silnika jest skierowana do góry, czyli koniec osi na którym mocuje się śmiglo jest wyżej od tego końca, który jest umocowany w silniku. Strumień powietrza jaki wytwarza kręcące się śmigło jest skierowany ku górze a nie w strone belki kadługowej. Paniał czy pawtari :wink: Poza tym Janek pies ganiał jak jest, powiedz jak powinno być aby latał poziomo a nie pikował w dół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 No panial ,panial czyli potocznie, kat jest ujemny Ogladales fotki ES jaki jest tam kat ? masz mniej ?, wiecej? model b podobny to i katy utzrymac te same i bedzie chyba dobrze teraz zmierzylem w moim ES smiglo 150mm jest odchylone od osi cieciwy o 26 mm katow nie chce mi sie liczyc ,sorki Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojcio69 Opublikowano 30 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 Witam smiglo 150mm jest odchylone od osi cieciwy o 26 mmChyba tego nie rozumiem. Jakoś zawile piszesz. Zrozumiałem tyle, że śmigło jest odchylone od normalnego poziomego położenia o 26mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 30 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2010 no tak tez mozna , ale cieciwa nie jest pozioma tylko ma ok.+ 2 stopnie, niewazne A jak Wojciechu jest w Twoim ? Jan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.