Skocz do zawartości

Mini samolot pod Cox


Jedrula

Rekomendowane odpowiedzi

Ale za bardzo depron-spalina się nie łączą.Jak spalina to tylko drewno..

Dokładnie, jeśli temperatura nie stopi Ci modelu, to zeżrą go spaliny... Raczej za dużo zachodu z zabezpieczaniem.

Jak zrobisz lekki samolot o konstrukcji drewnianej (sklejka, balsa, sosna) to szanse na kasację przy krecie będą dość niewielkie.

...czy aby na pewno? :shock:

Za dużo się domyślacie, bo chyba żaden z Was nic takiego nie popełnił :twisted:

 

http://www.rcpabianice.strefa.pl/m/200704/IMG_0001.html

 

Trzeba mocno się uprzeć, żeby to rozwalić, kosztuje grosze, a zabawy po pachy :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie o czymś takim myślałem zrobię takie z depronu co do sterowania domyślam się że ster-lotki i czy można prosić o wymiary latadła i pojemność silnika z jakim latało aby dała się zmniejszyć pod coxa i prosił bym również o poradę jak zamontować coxa bez zintegrowanego zbiornika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ebay automatycznie przelicza cene z dolarów na pln po jakimś średnim kursie zresztą na stonce pojawia się cena w dolarach i pln . Na początku obawiałem się jakiś ogromnych sum zatą operację , ale mój lęk był nieuzasadniony , poprostu żadnych niespodzianek. Pozdrawiam i zachęcam!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

próba wykonania delty z depronu spełzła na niczym z powodu zbyt dużej ilości wzmocnień które ciągną za sobą dużą wagę więc przerzucam na Wicherka 5 i mam pytanie czy lepiej maksymalni odchudzić go a jeśli tak to w jaki sposób a może zmniejszyć jeszcze bardziej np. do rozpiętości 50 cm i odpowiednio mniejszej długości kadłuba

sory że post pod postem ale zapomniałem o edytuj :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Boki kadłuba z twardej balsy 2,5mm,Sufit i podłoga twarda balsa 2mm,kadłub całobalsowy wyażurowany w kółka i oklejony folią,wręga silnikowa sklejka 3mm,wnęka silnika przelaminowana cieńką tkaniną,skrzydła konstrukcyjne jak w planach z żebrami z balsy 2mm,dzwigary sosna 5x3,zakończenia skrzydeł balsa 2,5mm twarda,wszystko oklejone oracoverem najlepiej lżejszym easy coat.I w rezulatacie otrzymujesz model Wichra 10-tki o masie do lotu z paliwem 280 gram :D ,czyli bardzo dobrze...Usterzenie z listewek balsowych 5x5 również kryte oracoverem.

 

PS.Mój wicherek zbudowany w każdym calu tak jak opisałem wyżej przetrwał cały sezon szczęśliwych i dającyh mnóstwo radochy lotów,poległ dopiero przy popisach przed rodzinką(rozpędzenie modelu z 50m i pętla przed twarzą-dwa razy się udało,za trzecim zaklaskał skrzydłami)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśłi już chcesz kryć japonką to koniecznie cienką i celonuj cieniutkna warstwą dobrze rozrzedzonego nitrocelonu.A co do wręgi silnikowej-odpuść sobie takie kombinacje,nikt jeszcze w historii modelarstwa czegoś takiego nie stosował a pomysł jest naprawdę idiotyczny.Wręga miałaby jakieś 10mm grubości!!!Wystarczy sklejka 3mm-bardzo lekko i bardzo mocno-i przedewszystkim bez kombinowania.Wyciecia we wrędze silnikowej muszą wejsc w wycięcia w ściankach kadłuba :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja nigdy nie miałem problemu z normalnym wierceniem dziur co do wicherka brak materiałów powoduje że znowu muszę przerzucić na coś innego :cry: wracając do wręgi postaram się wkleić zdjęcie takiej konstrukcji oraz modelu jeśli w końcu uda mi się co zrobić

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.