superkb Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 witam! kupilem niedawno 5 silnikow spalinowych i wiele innych akcesorii bardzo okazyjnie. i mialbym pytanie odnosnie silnikow ,chcialbym prosic o pomoc przy identyfikacji i ocenieniu "jakosci i przydatnosci" silniczkow. tak wiec do rzeczy: pierwszy silnik kompletny z gaznikiem i sprawny - jedyne co pisze na nim to "3,5" byla tez naklejka ale zamazala sie widac od temperatury. wyglada okazale: zdjecie zdjecie drugi silnik to kyosho wiec firma dobra , ma rozrusznik reczny a czy ktos wie jak sie sprawuje ten typ silnika? zdjecie zdjecie trzeci to meteor 2.5 tez kompletny ale domyslam sie ze jak meteor to pewnie jedynie posluzy jako eksponat choc na temat dokladnie tego modelu nic na forum nie znalazlem zdjecie czwarty niekompletny to enya 21CX brakuje gaznika i tloka chociaz akurat tłok mam w czesciach wiec mozna bylo pokusic sie i go skompletowac tylko ktos wie jakie sa opinie na temat tego modelu? zdjecie zdjecie i piaty ostatni , nie wiem jakiej marki pisze na nim jedynie 3,5, bez tłoka walu sama skorupa, i do tego jest gaznik tak jak na zdjeciach, tzn prawdopodobnie do tego bo weszedl idealnie w dziure ale moze tez moglby byc do tej enyi? tylko tam ma troche luzy zdjecie zdjecie bardzo prosilbym o informacje, jak pisalem dostalem tez mnostwo roznych czesci do silnikow iglice tloki itp i byc moze te dwa by sie udalo z małym nakladem skompletowac, tylko czy warto? pozdrawiam Karol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 Jeśli się nie mylę to zdjęcie pierwsze przedstawia stary silnik samochodowy Super Tigre .21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karlem Opublikowano 1 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2009 ...o Meteorze było, ale... Raczej jako eksponat, bo i nowy nie jest, a i prosto z fabryki miały spory rozrzut pasowań. Kopia włoskiego ST G-15 z przedobrzonymi kątami rozrządu; bez ciśnienia raczej nie palił. Ciśnienie można wziąć z lewego górnego otworu, albo nawiercić i nagwintować ten nadlew pod gaźnikiem, ale czy warto :roll: Jak nie było wyboru, to i przerabiało się na samozapłony; dotaczało się przeciwtłok i obcinało głowicę ze starego Ritma, tego wczesnego, ciężkiego, na cztery śruby ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Latam na Enya 21CX, bardzo fajny motorek (AAC). Moim zdaniem silnik nadaje sie raczej do rezonansu, ze zwykłym tlumikiem mialem kiepskie wyniki. Ostatni, to ruski MDS 3,5. Chętnie kupię od Ciebie tą Enyę na części zapasowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jager Opublikowano 9 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2009 Dwa pierwsze to silniki samochodowe na paliwo do aut z zawartoscia nitrometanu 20%Jak chcesz którys sprzedać to daj znać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr T. Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Jeśli się postarasz to możesz tego kyosho zmodyfikować i wsadzić go w aeroplana 8) . Moze przesadziłem... :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 15 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2009 Piotr T-jak nie masz o czymś pojęcia to lepiej się nie odzywaj,milczenie jest złotem. Jest to silnik wysokoobrotowy rozkręcający się do 30tys i bez reduktora jest bezużyteczny,potrzebuje małego śmigła o duzym skoku.I śmigło zahaczałoby o iglice... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.