Skocz do zawartości

5 silników spalinowych prosba o identyfikacje i info


superkb

Rekomendowane odpowiedzi

witam!

 

kupilem niedawno 5 silnikow spalinowych i wiele innych akcesorii bardzo okazyjnie. i mialbym pytanie odnosnie silnikow ,chcialbym prosic o pomoc przy identyfikacji i ocenieniu "jakosci i przydatnosci" silniczkow.

 

tak wiec do rzeczy:

 

pierwszy silnik kompletny z gaznikiem i sprawny - jedyne co pisze na nim to "3,5" byla tez naklejka ale zamazala sie widac od temperatury. wyglada okazale:

 

zdjecie

 

zdjecie

 

 

 

 

 

 

drugi silnik to kyosho wiec firma dobra , ma rozrusznik reczny a czy ktos wie jak sie sprawuje ten typ silnika?

 

zdjecie

zdjecie

 

 

trzeci to meteor 2.5 tez kompletny ale domyslam sie ze jak meteor to pewnie jedynie posluzy jako eksponat choc na temat dokladnie tego modelu nic na forum nie znalazlem

 

zdjecie

 

 

czwarty niekompletny to enya 21CX brakuje gaznika i tloka chociaz akurat tłok mam w czesciach wiec mozna bylo pokusic sie i go skompletowac tylko ktos wie jakie sa opinie na temat tego modelu?

 

 

zdjecie

 

zdjecie

 

i piaty ostatni , nie wiem jakiej marki pisze na nim jedynie 3,5, bez tłoka walu sama skorupa, i do tego jest gaznik tak jak na zdjeciach, tzn prawdopodobnie do tego bo weszedl idealnie w dziure ale moze tez moglby byc do tej enyi? tylko tam ma troche luzy

 

 

zdjecie

 

zdjecie

 

 

bardzo prosilbym o informacje, jak pisalem dostalem tez mnostwo roznych czesci do silnikow iglice tloki itp i byc moze te dwa by sie udalo z małym nakladem skompletowac, tylko czy warto?

 

pozdrawiam

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...o Meteorze było, ale...

Raczej jako eksponat, bo i nowy nie jest, a i prosto z fabryki miały spory rozrzut pasowań.

Kopia włoskiego ST G-15 z przedobrzonymi kątami rozrządu; bez ciśnienia raczej nie palił. Ciśnienie można wziąć z lewego górnego otworu, albo nawiercić i nagwintować ten nadlew pod gaźnikiem, ale czy warto :roll:

Jak nie było wyboru, to i przerabiało się na samozapłony; dotaczało się przeciwtłok i obcinało głowicę ze starego Ritma, tego wczesnego, ciężkiego, na cztery śruby ...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.