Jump to content

5 silników spalinowych prosba o identyfikacje i info


superkb

Recommended Posts

witam!

 

kupilem niedawno 5 silnikow spalinowych i wiele innych akcesorii bardzo okazyjnie. i mialbym pytanie odnosnie silnikow ,chcialbym prosic o pomoc przy identyfikacji i ocenieniu "jakosci i przydatnosci" silniczkow.

 

tak wiec do rzeczy:

 

pierwszy silnik kompletny z gaznikiem i sprawny - jedyne co pisze na nim to "3,5" byla tez naklejka ale zamazala sie widac od temperatury. wyglada okazale:

 

zdjecie

 

zdjecie

 

 

 

 

 

 

drugi silnik to kyosho wiec firma dobra , ma rozrusznik reczny a czy ktos wie jak sie sprawuje ten typ silnika?

 

zdjecie

zdjecie

 

 

trzeci to meteor 2.5 tez kompletny ale domyslam sie ze jak meteor to pewnie jedynie posluzy jako eksponat choc na temat dokladnie tego modelu nic na forum nie znalazlem

 

zdjecie

 

 

czwarty niekompletny to enya 21CX brakuje gaznika i tloka chociaz akurat tłok mam w czesciach wiec mozna bylo pokusic sie i go skompletowac tylko ktos wie jakie sa opinie na temat tego modelu?

 

 

zdjecie

 

zdjecie

 

i piaty ostatni , nie wiem jakiej marki pisze na nim jedynie 3,5, bez tłoka walu sama skorupa, i do tego jest gaznik tak jak na zdjeciach, tzn prawdopodobnie do tego bo weszedl idealnie w dziure ale moze tez moglby byc do tej enyi? tylko tam ma troche luzy

 

 

zdjecie

 

zdjecie

 

 

bardzo prosilbym o informacje, jak pisalem dostalem tez mnostwo roznych czesci do silnikow iglice tloki itp i byc moze te dwa by sie udalo z małym nakladem skompletowac, tylko czy warto?

 

pozdrawiam

Karol

Link to comment
Share on other sites

...o Meteorze było, ale...

Raczej jako eksponat, bo i nowy nie jest, a i prosto z fabryki miały spory rozrzut pasowań.

Kopia włoskiego ST G-15 z przedobrzonymi kątami rozrządu; bez ciśnienia raczej nie palił. Ciśnienie można wziąć z lewego górnego otworu, albo nawiercić i nagwintować ten nadlew pod gaźnikiem, ale czy warto :roll:

Jak nie było wyboru, to i przerabiało się na samozapłony; dotaczało się przeciwtłok i obcinało głowicę ze starego Ritma, tego wczesnego, ciężkiego, na cztery śruby ...

Link to comment
Share on other sites

Latam na Enya 21CX, bardzo fajny motorek (AAC). Moim zdaniem silnik nadaje sie raczej do rezonansu, ze zwykłym tlumikiem mialem kiepskie wyniki. Ostatni, to ruski MDS 3,5.

Chętnie kupię od Ciebie tą Enyę na części zapasowe.

Dołączona grafika

Link to comment
Share on other sites

Piotr T-jak nie masz o czymś pojęcia to lepiej się nie odzywaj,milczenie jest złotem.

Jest to silnik wysokoobrotowy rozkręcający się do 30tys i bez reduktora jest bezużyteczny,potrzebuje małego śmigła o duzym skoku.I śmigło zahaczałoby o iglice...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.