ppompka Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Moje pytanie jest takie same jak w temcie czyli jakie śmigło założyć na Permax'a 400 6V i regulator 20A. I jak zdjąć zębatke od przekładni z osi silnika. Bardzo proszę o szybką odpowiedź bo o 12 jade do Białegostoku i modelarskiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Smigiełko biały Gunter z tego co pamiętam 175x 160mm.Zębatkę lekko podgrzej i ściągnij(podważ) plaskimi szczypcami opierając się o obudowę silnika.Możesz też spróbować podłozyć pod zebatkę odpowiednie "łapki" przymocowane do platu i puknąc z góry w ośkę wybijakiem,ewentualnie gwoździem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Ta zębatka nie schodzi być może że jest załozona jakoś na stałe bo to jest zestaw npędowy od EG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mayo Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 zębatki zawsze wklejało się na ośkę na specjalny klej. Tak jak pisali poprzednicy. Należy mocno podgrzać owe elementy i delikatnie (aczkolwiek stanowczo ) ściągnąć zębatkę. Jeśli nie da się ściągnąć szczypcami, wybij ją delikatnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 2 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Podgrzewałem aż już się dymiło i nic. Ale będe jeszcze próbowć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Uważaj aby nie zrobić silnikowi krzywdy,ostatecznie rozetnij ją na pół dremelem(jeśli nie masz dremela to przy odrobinie wprawy zrobisz to nawet szlifierką kątową z cieniutką tarczą) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Zębatkę trzeba mocno podgrzać zapalniczka i w trakcie grzania podważać wkrętakiem .W zadnym razie NIE pukać uszkodzenie komutatora pewne. Do 400 setki najlepiej zastosowac śmigło 6 x 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Instruktor-w zasadzie to samo napisałem juz wyzej ja i Mayo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Tak masz rację, ale ja tego nie napisałem "puknąc z góry w ośkę wybijakiem,ewentualnie gwoździem " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 biały Gunter z tego co pamiętam 175x 160mmkurcze jakies duze te smigielko 7calina 6,5 cala?Moje biale ginterki to cos kolo 5 cali czyli 125 mm do 6v czterysetki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Instruktor-e tam,szczegóły-w przeważającej cześci mojego postu napisałem o podgrzaniu zębatki :mrgreen: a jeśli umiejętnie by to wybił to nie ma szans na uszkodzenie komutatora. Janosik72-z tego co się orientuję(aczkolwiek mogę się mylić) to śmigiełko 125mm było do silnika 280,zaś do silnika 400 jest śmigło 175mm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Janosik72-z tego co się orientuję(aczkolwiek mogę się mylić) Skoro - aczkolwiek możesz się mylić - to może ogranicz swoje wypowiedzi tylko do tych, w których masz pewnosć na 100%, a nie tylko gdybasz... Do 400 jest właśnie biały GUNTHER 125x110 i na tych śmigłach mój model latał najlepiej. Co wcale nie oznacza, że inne będą gorsze, choć ja własnie zrezygnowałem z tych innych na rzecz wspownianego GUNTHERA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 teraz to dziwnie brzmi :-) tak to czytam, ze to ja zle napisalem :oops: :cry: :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 teraz to dziwnie brzmi tak to czytam, ze to ja zle napisalem Dlaczego żle :?: Podałeś odpowiednie smigło i jego średnicę resztę pytający mógłby sam odszukać :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 Czarne gunterki też są znakomite. Mój twinstar na tych czarnych z obciążeniem w postaci aparatu foto duzo sprawniej latał. W sumie rozmiar ten sam co białe, ale ten ich lekki tuning powoduje,że są bardziej "drapieżne" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 chodzilo mi o sposob zacytowania :oops: ale jest OK @ DJ tylko powiedz gdzie sa dostepne online bo jakos nie rzucily mi sie w oczy, w faktycznie jekis taki ostrzejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 http://modele.sklep.pl/index.php?cPath=31_38_113 tutaj są :evil: Tutaj tez - białe, ale cena troche dziwna... http://www.modelmaking.pl/ires/oferta/10/34/596/ :crazy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Janosik72 Opublikowano 2 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2009 dzieki serdeczne ,zapomnialem dopisac ze nie z polskiego sklepu Bo jakos dziwnie ,z polskiego sklepu zamawialem jakas pierdulke i za przesylke mnie policzyli cos kolo 22 funtow Za 10 razy wieksza paczke z USA 11 dolarow :? :? :x Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dj. Opublikowano 3 Grudnia 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 He,He - może już czas wrócic z emigracji :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppompka Opublikowano 3 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2009 Mam jeszcze jedno pytanie jak zamocować sam silnik bez przekładni do wręgi? Czy mozę tymi śrubkami co wchodzą w przód silnika, tylko one jakieś takie zbyt malutkie się wydają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.