Skocz do zawartości

Silnik GMS .32 ABC-FN BB


Piotr T.

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wojtku dla Ciebie nie ma problemu ale dla młodego i niedoświadczonego pilota ......katastrofa

Zrozumiałem, że masz na myśli w ogóle brak możliwości startu Wicherka z ręki. Ale oczywiście w tym kontekście też się zgadzam z przedmówcą :-)

Opublikowano

Tomek-czytaj wcześniejsze posty-już dwa razy podkreśliłem że ten silnik jest idealny do tego modelu :|

 

a co ja takiego napisałem ??

 

 

idealny !! bierz

:shock: :shock:

Opublikowano

Może lepiej sie nie kłucić, co? :D:D:D Już decyzje ostateczną podjołem. Kupuję Thunder Tiger .18 GP-18. Myślę że temat można zamknąć. No przynajmniej ja już nie bd tak często tutaj pisał. Mam jeszcze kilka pytań do innych.

Dziękuję bardzo za pomoc.

Opublikowano

Ok mam jeszcze ostatnie pytanie. Jakie paliwo musi do tego motorka być? Jakie najlepsze i najtańsze. Proszę o opinie i ocenę stosowanych przez was paliw do waszych silniczków. :lol:

Opublikowano

Jak się uwiniesz szybko z modelem to przyda Ci się 10-15% nitro :mrgreen: i koniecznie 18% oleju,najlepiej syntetyk+2-3% rycynki.Jeśli będziesz latał w normalne ciepłe dni(nie w zimę) to paliwo tak jak napisał Instruktor 5% nitro spokojnie wystarczy,doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka)

Opublikowano

"doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka"

Tak ale byron drogi i dużo... 1 galon 3.5L ale to nic. Raczej się szybko nie uwinę, bo na modelarnie chodzę tylko w sobote na 3 godz. moge jeszcze pana zapytać czy w piątek i czwartek moge chodzić ale wtedy tłok na modelarni.

Opublikowano

Ten silnik bardzo fajnie chodzi na paliwie Pro Power 5%nitro.

 

Taka bańka starczy Ci na cały rok intensywnego latania.

3.8L na rok latania intensywnego? Ale elektrykiem?

Musisz przewidzieć minimum 5L na sezon a jesteś młody więc pewnie będziesz latał sporo to może nawet 10L i więcej. Ja w tym roku średnio (szkoła+długie pobyty w szpitalu) intensywnego latania wypaliłem samolotami troche ponad 10L i helikiem ~10.

Opublikowano

Paliwo Excel Fuel które zaproponowałes do tego typu motorka nie jest za dobre-ma tylko 12% oleju,i do tego na czystym syntetyku.Możesz na nim zatrzec motorek.

Tak ale moge też dolać troche oleju. zobacze jaki do takich motorków jest odpowiedni i taką strzykawkę 5ml lub więcej doleję i bedzie gitara :wink: .
Opublikowano

doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka)

A to MT Sport 5 nie ma domieszki oleju rycynowego? :shock:

Opublikowano

A jakim cudem stać Cię na dobry olej skoro na bańkę paliwa już nie?Litr porządnego oleju kosztuje więcej niż galon paliwa.

Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil:
Opublikowano

Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil:

Metanol to nie to samo co benzyna. Na stacji nie dostaniesz takiego oleju jakiego potrzebujesz, ten od "kasiarki" się "nienadawywuje" :P

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

A jakim cudem stać Cię na dobry olej skoro na bańkę paliwa już nie?Litr porządnego oleju kosztuje więcej niż galon paliwa.

Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil:

No proszę, taki młody a jaki spryciarz! Aż wstyd, że sam na to nie wpadłem :oops:

:mrgreen:

 

Poza tym tłok tak silnie spasowany w tulei iż potrzebne było wstępne dotarcie wiertarką

przy zalewaniu co chwila paliwem.Po pół godzinnej walce dało się poruszyć wałem na tyle by rozrusznik się nie blokował a silnik mógł podjąć pracę.

Tego typu silniki im są ciaśniejsze, tym lepsze. Zamiast docierać go wiertarką wystarczy podgrzać cylinder np. suszarką do włosów i wtedy go uruchomić. Unikniesz w ten sposób obciążeń które nie występują podczas normalnej pracy silnika, a silnikowi zapewnisz odpowiednie warunki podczas docierania.

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.