Piotr T. Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 Witam! Właśnie myśle, żeby kupić thunder Tiger właśnie ten http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9095 Popieram post Instruktora. 8)
Konrad Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Tomek-czytaj wcześniejsze posty-już dwa razy podkreśliłem że ten silnik jest idealny do tego modelu :|
Callab Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Wojtku dla Ciebie nie ma problemu ale dla młodego i niedoświadczonego pilota ......katastrofa Zrozumiałem, że masz na myśli w ogóle brak możliwości startu Wicherka z ręki. Ale oczywiście w tym kontekście też się zgadzam z przedmówcą :-)
tomekRC Opublikowano 17 Grudnia 2009 Opublikowano 17 Grudnia 2009 Tomek-czytaj wcześniejsze posty-już dwa razy podkreśliłem że ten silnik jest idealny do tego modelu :| a co ja takiego napisałem ?? idealny !! bierz :shock: :shock:
Piotr T. Opublikowano 17 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 17 Grudnia 2009 Może lepiej sie nie kłucić, co? Już decyzje ostateczną podjołem. Kupuję Thunder Tiger .18 GP-18. Myślę że temat można zamknąć. No przynajmniej ja już nie bd tak często tutaj pisał. Mam jeszcze kilka pytań do innych. Dziękuję bardzo za pomoc.
Piotr T. Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 Ok mam jeszcze ostatnie pytanie. Jakie paliwo musi do tego motorka być? Jakie najlepsze i najtańsze. Proszę o opinie i ocenę stosowanych przez was paliw do waszych silniczków.
Konrad Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Jak się uwiniesz szybko z modelem to przyda Ci się 10-15% nitro :mrgreen: i koniecznie 18% oleju,najlepiej syntetyk+2-3% rycynki.Jeśli będziesz latał w normalne ciepłe dni(nie w zimę) to paliwo tak jak napisał Instruktor 5% nitro spokojnie wystarczy,doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka)
Piotr T. Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 To może być? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9125
Piotr T. Opublikowano 18 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 18 Grudnia 2009 "doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka" Tak ale byron drogi i dużo... 1 galon 3.5L ale to nic. Raczej się szybko nie uwinę, bo na modelarnie chodzę tylko w sobote na 3 godz. moge jeszcze pana zapytać czy w piątek i czwartek moge chodzić ale wtedy tłok na modelarni.
Konrad Opublikowano 18 Grudnia 2009 Opublikowano 18 Grudnia 2009 Byron jest dość drogim ale bardzo dobrym paliwem,nie bedziesz musiał sie o nic martwić latając na nim.Dokładniej mowa o tym http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6185 Taka bańka starczy Ci na cały rok intensywnego latania.Paliwo Excel Fuel które zaproponowałes do tego typu motorka nie jest za dobre-ma tylko 12% oleju,i do tego na czystym syntetyku.Możesz na nim zatrzec motorek.
Piotr T. Opublikowano 20 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 20 Grudnia 2009 A nie ma troche mniejszego? W sensie tańszy i mniej tego paliwka np 1.9L??
Gość miszczu Opublikowano 20 Grudnia 2009 Opublikowano 20 Grudnia 2009 Ten silnik bardzo fajnie chodzi na paliwie Pro Power 5%nitro. Taka bańka starczy Ci na cały rok intensywnego latania. 3.8L na rok latania intensywnego? Ale elektrykiem? Musisz przewidzieć minimum 5L na sezon a jesteś młody więc pewnie będziesz latał sporo to może nawet 10L i więcej. Ja w tym roku średnio (szkoła+długie pobyty w szpitalu) intensywnego latania wypaliłem samolotami troche ponad 10L i helikiem ~10.
Piotr T. Opublikowano 21 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 21 Grudnia 2009 Paliwo Excel Fuel które zaproponowałes do tego typu motorka nie jest za dobre-ma tylko 12% oleju,i do tego na czystym syntetyku.Możesz na nim zatrzec motorek.Tak ale moge też dolać troche oleju. zobacze jaki do takich motorków jest odpowiedni i taką strzykawkę 5ml lub więcej doleję i bedzie gitara :wink: .
Konrad Opublikowano 21 Grudnia 2009 Opublikowano 21 Grudnia 2009 A jakim cudem stać Cię na dobry olej skoro na bańkę paliwa już nie?Litr porządnego oleju kosztuje więcej niż galon paliwa.
marcin133 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka) A to MT Sport 5 nie ma domieszki oleju rycynowego? :shock:
Piotr T. Opublikowano 22 Grudnia 2009 Autor Opublikowano 22 Grudnia 2009 A jakim cudem stać Cię na dobry olej skoro na bańkę paliwa już nie?Litr porządnego oleju kosztuje więcej niż galon paliwa. Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil:
marcin133 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Opublikowano 22 Grudnia 2009 Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil: Metanol to nie to samo co benzyna. Na stacji nie dostaniesz takiego oleju jakiego potrzebujesz, ten od "kasiarki" się "nienadawywuje"
MASK Opublikowano 27 Września 2010 Opublikowano 27 Września 2010 A jakim cudem stać Cię na dobry olej skoro na bańkę paliwa już nie?Litr porządnego oleju kosztuje więcej niż galon paliwa. Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil: No proszę, taki młody a jaki spryciarz! Aż wstyd, że sam na to nie wpadłem :oops: :mrgreen: Poza tym tłok tak silnie spasowany w tulei iż potrzebne było wstępne dotarcie wiertarką przy zalewaniu co chwila paliwem.Po pół godzinnej walce dało się poruszyć wałem na tyle by rozrusznik się nie blokował a silnik mógł podjąć pracę. Tego typu silniki im są ciaśniejsze, tym lepsze. Zamiast docierać go wiertarką wystarczy podgrzać cylinder np. suszarką do włosów i wtedy go uruchomić. Unikniesz w ten sposób obciążeń które nie występują podczas normalnej pracy silnika, a silnikowi zapewnisz odpowiednie warunki podczas docierania.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.