Skocz do zawartości

Silnik GMS .32 ABC-FN BB


Piotr T.

Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to

Wojtku dla Ciebie nie ma problemu ale dla młodego i niedoświadczonego pilota ......katastrofa

Zrozumiałem, że masz na myśli w ogóle brak możliwości startu Wicherka z ręki. Ale oczywiście w tym kontekście też się zgadzam z przedmówcą :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może lepiej sie nie kłucić, co? :D:D:D Już decyzje ostateczną podjołem. Kupuję Thunder Tiger .18 GP-18. Myślę że temat można zamknąć. No przynajmniej ja już nie bd tak często tutaj pisał. Mam jeszcze kilka pytań do innych.

Dziękuję bardzo za pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się uwiniesz szybko z modelem to przyda Ci się 10-15% nitro :mrgreen: i koniecznie 18% oleju,najlepiej syntetyk+2-3% rycynki.Jeśli będziesz latał w normalne ciepłe dni(nie w zimę) to paliwo tak jak napisał Instruktor 5% nitro spokojnie wystarczy,doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"doskonałe do tego motorka będzie paliwo Byron 5% lub Model technics Spoert 5(obydwa dobre chociaż mimo wszystko polecę Byrona-ma niewielką domieszkę rycynki do syntetyka"

Tak ale byron drogi i dużo... 1 galon 3.5L ale to nic. Raczej się szybko nie uwinę, bo na modelarnie chodzę tylko w sobote na 3 godz. moge jeszcze pana zapytać czy w piątek i czwartek moge chodzić ale wtedy tłok na modelarni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byron jest dość drogim ale bardzo dobrym paliwem,nie bedziesz musiał sie o nic martwić latając na nim.Dokładniej mowa o tym http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=6185

Taka bańka starczy Ci na cały rok intensywnego latania.Paliwo Excel Fuel które zaproponowałes do tego typu motorka nie jest za dobre-ma tylko 12% oleju,i do tego na czystym syntetyku.Możesz na nim zatrzec motorek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten silnik bardzo fajnie chodzi na paliwie Pro Power 5%nitro.

 

Taka bańka starczy Ci na cały rok intensywnego latania.

3.8L na rok latania intensywnego? Ale elektrykiem?

Musisz przewidzieć minimum 5L na sezon a jesteś młody więc pewnie będziesz latał sporo to może nawet 10L i więcej. Ja w tym roku średnio (szkoła+długie pobyty w szpitalu) intensywnego latania wypaliłem samolotami troche ponad 10L i helikiem ~10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Paliwo Excel Fuel które zaproponowałes do tego typu motorka nie jest za dobre-ma tylko 12% oleju,i do tego na czystym syntetyku.Możesz na nim zatrzec motorek.

Tak ale moge też dolać troche oleju. zobacze jaki do takich motorków jest odpowiedni i taką strzykawkę 5ml lub więcej doleję i bedzie gitara :wink: .
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakim cudem stać Cię na dobry olej skoro na bańkę paliwa już nie?Litr porządnego oleju kosztuje więcej niż galon paliwa.

Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

A jakim cudem stać Cię na dobry olej skoro na bańkę paliwa już nie?Litr porządnego oleju kosztuje więcej niż galon paliwa.

Olej moge kupić na stacji benzynowej i o wieeele taniej niż normalnie(i mniej)... a poza tym mam jeszcze troche oleju do kasiarki. :devil:

No proszę, taki młody a jaki spryciarz! Aż wstyd, że sam na to nie wpadłem :oops:

:mrgreen:

 

Poza tym tłok tak silnie spasowany w tulei iż potrzebne było wstępne dotarcie wiertarką

przy zalewaniu co chwila paliwem.Po pół godzinnej walce dało się poruszyć wałem na tyle by rozrusznik się nie blokował a silnik mógł podjąć pracę.

Tego typu silniki im są ciaśniejsze, tym lepsze. Zamiast docierać go wiertarką wystarczy podgrzać cylinder np. suszarką do włosów i wtedy go uruchomić. Unikniesz w ten sposób obciążeń które nie występują podczas normalnej pracy silnika, a silnikowi zapewnisz odpowiednie warunki podczas docierania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.