specyfick Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 Przedstawiam kilka fotek z dzisiejszego latania. Warunki naprawdę przednie wiatr SSE 7 m/s. Górka Betlejem. Nie jest to lato i stanie przy -4 st.C we wietrze pozwala tylko latać góra 15-20 minut. Nie da rady dłużej stać, nie czuć palców i sterowanie odbywa się po omacku. No ale -4 st.C to nie niedzielne -17 st.C więc dziś szaleństwa czar. Obowiązkowe wyposażenie dodatkowe to kalesony, dobry polar i kurtka, kominiarka, golf, porządna czapka i rękawice w których jeszcze da się manewrować aparaturą. I fotki: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba r. Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 żeby nie zakładać nowego tematu wrzucę parę zdjęć z mojego dzisiejszego latania na drugim końcu Polski, czyli Tęgoborze 8) góra Jodłowiec, wiatr halny, czyli południowy:P 4-6 m/s , byłem sam dlatego sorry za zdjęcia, ciężko samemu robić zdjęcia i jednocześnie latać, model - Trinity F3B. ten biały sznurek za modelem to ślad lądowania lotnicza kapliczka na Jodłowcu, przed wojną była tu szkoła szybowcowa, a kapliczka wybudowana przez Orlików, ten krzyż to skrzydło ultralajta Junior i dwa skrzydła modelu F3F ups ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
specyfick Posted December 22, 2009 Author Share Posted December 22, 2009 Piękne zdjęcia Kuba. Trzeba przyznać że latanie z zimie ma swoje plusy przy lądowaniu. Model ma dobieg jak by był miał kółka. Trzeba trochę uważać, bo dziś nam by jeden model zjechał na sam dół górki. Jak na sankach No i śniegu troszkę więcej w górach. Ale co trzeba powiedzieć jasno że na to to już nie ma lekarstwa. W zimie latać :crazy: Masaka :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba r. Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 najlepsze jest to, że jutro prawdopodobnie powtórka czasem model jedzie jak głupi a czasem zapada się pod śnieg Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefir Posted December 22, 2009 Share Posted December 22, 2009 I tak trzymać chłopaki Spróbujcie latać siedząc w atucie ja tak robię Link to comment Share on other sites More sharing options...
kuba r. Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 tylko, że wtedy nie da się polecieć F3F w zakręcie 30 cm nad ziemią ale do wożenia się wysoko dobry pomysł, nawet wczoraj chciałem tak zrobić, ale latanie wysoko znudziło mi się po 3 minutach Link to comment Share on other sites More sharing options...
kefir Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Da rade http://vimeo.com/8292808 Link to comment Share on other sites More sharing options...
specyfick Posted December 23, 2009 Author Share Posted December 23, 2009 Wesoły wynalazek :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
modelpiotrek Posted December 23, 2009 Share Posted December 23, 2009 Paweł i Kuba to bardzo pozytywne stadium zboczenia !!! Brawo !!! ja czekam na w miare pogode do latania u siebie i też mykam na zbocze Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arni Posted February 3, 2015 Share Posted February 3, 2015 Dzisiejsze Betlejem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arni Posted February 23, 2015 Share Posted February 23, 2015 Dziś standardowo . Link to comment Share on other sites More sharing options...
dariuszj Posted February 24, 2015 Share Posted February 24, 2015 Co to jest za kadłub ten czerwony w wersji moto ze skrzydłami Millenium? I czy mi się wydaje czy też jest faktycznie przewidziany do montażu skrzydeł z boku, a nie z góry? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.