Jump to content

czy latał ktoś EG bez użycia lotek ? czy i jak zwiekszyć wzn


Guest kotecek

Recommended Posts

Guest kotecek

czy latał ktoś EG bez użycia lotek ?

czy trzeba mu wtedy zwiększyć wznios ?

a jak trzeba mu wtedy zwiększyć wznios to jak to zrobić ?

Link to comment
Share on other sites

Guest kotecek

1. bez lotek?, nie będzie w ogóle skręcał

2. na pewno

bzdura. Lata i skręca normalnie bez użycia lotek i wzniosu, choć wymaga pewniej wprawy i doświadczenia.

jeżeli tak to super, DZIĘKUJĘ !!!

Link to comment
Share on other sites

Bartosz Mesjasz, szybowiec bez wzniosu i lotek ci nie bedzie skrecal. latalem czyms podobnym do eg i bez uzywania lotek ledwo co skreca.

Cimek, kotecek pewnie ma skrzydla z lotkami, ale chce latac bez lotek, bo model ma byc dla mlodych na nauke latania.

Link to comment
Share on other sites

EG jest na tyle samostateczny, ze jak cos sie dzieje to wystarczy puscic drazki i niczego nie dotykac - nawet sam wyladuje.

Powiekszanie wzniosu nie ma wiekszego sensu,

Zawsze na poczatek mozna ograniczyc wychylenia lotek jakby co.

Link to comment
Share on other sites

mtk ,ja z swojego założenia wiem ,że z lotkami model jest łatwiejszy w nauce latania, EG jest dość dużym modelem i wybacza błędy pilota, Kotecek ma aparature gdzie można zbindować lotki z sterem kierunku ,wtedy model naprawdę będzie świetnie skręcał.

Link to comment
Share on other sites

Guest kotecek

właśnie,a w f3j/m można używać wysokość i kierunek,lotek nie wolno posiadać! dlatego ten temat :)

zgadza się w 100%
Link to comment
Share on other sites

1. bez lotek?, nie będzie w ogóle skręcał

Bzdura totalna.

Bartosz Mesjasz, szybowiec bez wzniosu i lotek ci nie bedzie skrecal. latalem czyms podobnym do eg i bez uzywania lotek ledwo co skreca.

Podobny to nie taki sam.

 

Przetestowałem bez lotek... Odłączył mi się Y od odbiornika i tuż nad ziemią po starce lotki już nie działały. Skręcał normalnie z samym SK. Żadnego problemu nie było więc jeśli nie wiesz na 100% to się nie wypowiadaj.

Link to comment
Share on other sites

Witam

W 2008r. latałem EG Electric (na silniku szczotkowym). Pierwszy jego lot i lądowanie w duuużej kałuży na łące jaka zostałe po wylaniu Warty. Efekt - padło serwo od lewej lotki. Odpiąłem lotki od nadajnika i fruuu... no i co? Poleciał, na kierunek też reagował choć trochę "wołowato" i robił dość obszerne zakręty. Dodam, że pogoda była prawie bezwietrzna, dmuchało ok. 2m/s.

Po powrocie do domu wymieniłem serwo i na drugi dzień kolejne loty.

EG może latać bez lotek, raczej przy bezwietrznej pogodzie ale z lotkami to dopiero była frajda, lotki w lewo, obrót o ok. 60 stopni i zaciągamy wysokość i wychodzi zakręt prawie w miejscu :wink:

Link to comment
Share on other sites

Easy Star nie ma lotek i skręca. Proponuję do EG bez lotek przy skręcaniu zastosować taką samą technikę jaką można stosować przy Easy Starze, czyli przy wychylonym sterze kierunku lekko zaciągać ster wysokości wtedy skręca lepiej. Przy Easy starze pozwala to na sprawne skręcanie przy wietrznej pogodzie. Oczywiście lepiej to poćwiczyć na początku na większej wysokości.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.