Maciej Ritmann Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 koledzy potrzebuję pomocy!! dwie z 4 śrub mocujących radiator do silnika są.... okrągłe... chyba ktoś przesadził i rozjechał imbus... nie wiem czy się jasno wyrażam o co mi chodzi, potrzebuję porady jak mam odkręcić śruby, które są pciężkie do złapania jakim kolwiek narzędziem:( pomocy:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam P. Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Może naciąć łeb i spróbować płaskim wkrętakiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweln7 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Witam Dobre wiertło w rozmiarze śruby ( np M3 wiertło fi 3,0 ) i do roboty silnik zamocuj stabilnie i pewnie , ideałem była by wiertarka z prowadzeniem . rozrobione gniazdo zapewni wprowadzenie wiertła w osi . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meloow Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 sokoro metal z jakiego wykonay był imbus jest tak miekki że się obrobiły, to może weź śrubowkręt minimalnie większy od otworu wbij na siłę i to odkręcisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Przerabiałem, i w sumie dalej przerabiam, ten temat w fabrycznych śrubkach z zestaw heli HK-450. Jakość tych śrub to jakiś koszmar! Albo tu albo na http://www.epheli.pl wyczytałem właśnie, że zaleca się przed montażem każdą śrubkę naciąć miniszlifierką, aby była możliwość zastosowania śrubokręta płaskiego. Jako że nie mam miniszlifierki, zamówiłem nowe śruby (tak mi się wydaje, bo zamówiłem trochę rzeczy do tego HK a przyszło na razie tylko jedno ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 6 Stycznia 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2010 Rozwierć same łby śrub.najpierw nawierć cieńszym wiertłem aby zapewnić prowadzenie.Następnie wiertłem o średnicy większej niż łeb rozwierć aż sam odpadnie.Zdejmij radiator i teraz bez problemu szczypcami wykręcisz pozostałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciej Ritmann Opublikowano 7 Stycznia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2010 a czy to rozwiercanie nie uszkodzi silnika? tzn, czy przy rozwiercaniu nie będzie tak dużych drgań, że coś z silnikiem się stanie? albo uszczerbi minimalnie? chyba najpierw postaram się bez rozwiercania naciąć śrubę do płaskiego wkrętaka, dzięki za pomoc chłopaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.