mirolek Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Piękny, słoneczny i całkiem bezwietrzny dzień pozwolił dziś na bardzo udane spotkanie na Marchewkach. Kto nie dojechał (mmm) niech żałuje bo były loty z nartami (Baleron, JYD, Easy-Cub, Elektron) cztery walki esa oraz ekscytujące loty modeli imitujących współczesne maszyny bojowe F-22 Raptor. Latał też super_ szybki Fun-Jet, słusznych wymiarów szybowiec i spalinowy helik .... dużo się działo :-) Momentami był "straszny tłok" na bezchmurnym niebie i konieczne było czekanie na start kolejnego modelu ale pogaduchy i słońce uprzyjemniały ten czas. Jestem pod dużym wrażeniem prostych w budowie a zarazem fantastycznie prezentujących się w locie modeli współczesnych myśliwców które "koledzy kombaciarze" podchwycili jako wzorzec nowej kategorii ESA. Zapał jest wielki ..... może wkrótce faktycznie pojawią się nowe modele wzorowane na tych konstrukcjach :wink: ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Zdjęcia :evil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 6 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 No właśnie, zdjęcia. Ja nie robiłem, ale przynajmniej jeden aparat fotograficzny był w użyciu więc może się pojawią :-) A było dzisiaj rewelacyjnie! Wymarzone warunku do zimowego latania: brak wiatru, temperatura powyżej zera, gładka i trwała pokrywa śnieżna. Nie wiem czemu Halny jeszcze do nas nie dotarł, ale wcale mnie to nie martwi. Jak tak dalej pójdzie, to w sobotę i niedzielę też będzie można "poślizgać modele po marchewkach". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yay Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Troche zdjec z dzisiejszych marchewek: http://picasaweb.google.com/anna.makarowska/TrzechKroli# Na koncu jest filmik z jednej z walk ESA - pewnei bedzie dostepny za chwil kilka. Latalo sie rzeczywiscie super. Zwracam honor pakietom rhino - cieple dzialaja jak potrzeba Moj KI-61 zaliczyl dzisiaj 4 zderzenia w powietrzu, po ostatnim zyskal nowa nazwe: Ki-61 'Zygzak' Pozdrawiam, Rafal Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pppd Opublikowano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2011 Ten Junior też brał udział w walkach, że taki pokiereszowany ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tprudzic Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 nie, junior niestety przez blad pilota zrobil to samo co tupolev w smolensku - mial kontakt z drzewami przy podchodzeniu do ladowania. duze straty, ale z tego co mowili bardziej doswiadczeni koledzy bedzie sie dalo go naprawic. dzisiaj jade po niezbedne elementy do naprawy i mam nadzieje ze w weekend znowu go ulotnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darek.3333 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Tylko pogratulować takiego latania. :wink: U nas niestety wiało i to nie była tylko szóstka. :cry: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Moj KI-61 zaliczyl dzisiaj 4 zderzenia w powietrzu, po ostatnim zyskal nowa nazwe: Ki-61 'Zygzak' Aby dopełnić obraz całości to zdarzyło się wczoraj więcej awarii ..... w moim ESA padło serwo i pierwszym locie i model zaliczył efektownego kreta, Kubie odmawiał posłuszeństwa silnik a Fun-Jet zgubił śmigło waraz z ośką silnika która się ukręciła w locie. Na koniec tej zabawy wypychaliśmy z zaspy "Berlingo" ..... prawdziwego :lol2: Mimo tych niespodzianek (może także dzięki nim) to bardzo udany dzień i będzie co wspominać. Mam nadzieję, że "zygzak" szybko wróci do formy. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yay Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Mimo tych niespodzianek (może także dzięki nim) to bardzo udany dzień i będzie co wspominać. Mam nadzieję, że "zygzak" szybko wróci do formy. Zygzak juz poskladany. Wlasciwie to zanim wkleilem tutaj link do zdjec to juz byl gotowy. Wegle przetrwaly, miejsca gdzie byl zlamany ladnie pasowaly do siebie - troche kleju i jest jak nowy Niestety Funjet bedzie uziemiony na jakis czas. Oska w Turnigy Typhoon 2215H jest szerokosci 3mm wewnatrz silnika i 3,17mm poza. Nie znaalzlem zadnej informacji o zamiennikach. Bede szukal jakiejs oski 3mm z nacieciem na piercien segera w odpowienim miejscu ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qbatus Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Rzeczywiście pogoda do latania była genialna i dzień pełen wrażeń. Co do mojego silnika, to tak jak przewidywaliśmy. Podczas lądowania nałapał śniegu i po rozkręceniu i wysuszeniu działa bez zarzutu. Ubytki w skrzydle już uzupełnione i Mustang gotowy do kolejnych misji bojowych mam nadzieję, że niedługo znów uda nam się spotkać w tak zacnym gronie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirolek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Bede szukal jakiejs oski 3mm z nacieciem na piercien segera w odpowienim miejscu ... Może dopasujesz oś od silników Tower Pro .... 3mm, jest nacięcie i kosztuje kilka złotych. To bardzo słaby materiał ale może na kilka lotów wystarczy. ms Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Callab Opublikowano 7 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Pozwolę sobie jedno ze zdjęć wkleić bezpośrednio na forum. Urzekło mnie bardzo. Pewnie dlatego, że to właśnie mój model się na nie załapał :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 No tak.Wy przyjemności ,a ja praca.Skręcałem 3 miliony śrubek przez trzy dni żeby z czegoś takiego powstało coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 f150 skręcił f350? piekna maszynka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
razor_kr Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Zostało parę gratisów ? Zawsze dają więcej niż tak naprawdę trzeba :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Antek2 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 No tak.Wy przyjemności ,a ja praca.Skręcałem 3 miliony śrubek przez trzy dni żeby z czegoś takiego powstało coś takiego... Karoseria była nie pomalowana (amortyzatory też)? Przepraszam za OT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Oksydowane fabrycznie na czerwono.Będą tak jak kilka innych rzeczy przemalowane.Jeszcze dużo pracy pozostało.Jak skończę to na pewno wrzucę fotki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hornet20 Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Bede szukal jakiejs oski 3mm z nacieciem na piercien segera w odpowienim miejscu ... Może dopasujesz oś od silników Tower Pro .... 3mm, jest nacięcie i kosztuje kilka złotych. To bardzo słaby materiał ale może na kilka lotów wystarczy. ms W kazdym komputerowym napedzie CD lub DVD sa dwie "oski" 3mm, pracujace jako prowadnice glowicy z laserem. Idealna , hartowana powierzchniowo. Ja chyba juz we wszytskich swoich motorkach mam te oski. Naciecie pod segera latwo jest zrobic cienkim brzeszczotem, np z pily wlosowej, zakladajac oske na wiertarke. UWAGA: hartowane oski sa czasem nie do naciecia reczna pilka, dlatego wtedy idealnie sprawdza sie dremelek - wysokie obroty i tarczka do ciecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yay Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 W kazdym komputerowym napedzie CD lub DVD sa dwie "oski" 3mm, pracujace jako prowadnice glowicy z laserem. Idealna , hartowana powierzchniowo. Ja chyba juz we wszytskich swoich motorkach mam te oski. Naciecie pod segera latwo jest zrobic cienkim brzeszczotem, np z pily wlosowej, zakladajac oske na wiertarke. UWAGA: hartowane oski sa czasem nie do naciecia reczna pilka, dlatego wtedy idealnie sprawdza sie dremelek - wysokie obroty i tarczka do ciecia Znalazlem jakis stary naped - jest oska 3mm. Naciecie z uzyciem wiertarki wyszlo super. Dzieki za naprowadzenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ted850 Opublikowano 10 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2011 Znowu nie udało mi się z Wami zgrać :cry: byłem w sobotę koło południa na marchewkach, miałem nadzieje że ktoś się pojawi ale po trzech lotach pojawił się deszcz i mnie przegonił. Za to w niedziele udało się zaliczyć kilka udanych lotów w okolicy Zamku Tenczyn :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi