Shock Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A ja mam z RCPilota i waga do lotu oscyluje w granicy 7,800 g . Mając wcześniej modele z GW muszę przyznać iż RC Pilot robi je zdecydowanie lepiej,jednak obecna kolorystyka w RCP -folia na folie sprawia sporo problemów ,regularnie trzeba poprawiać żelazkiem . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SiSon Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 A ja mam z RCPilota i waga do lotu oscyluje w granicy 7,800 g . Mając wcześniej modele z GW muszę przyznać iż RC Pilot robi je zdecydowanie lepiej,jednak obecna kolorystyka w RCP -folia na folie sprawia sporo problemów ,regularnie trzeba poprawiać żelazkiem . Nie przejmuj się, mam to sam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 10 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2013 w sumie masz rację Robercie,jakiekolwiek porównania nic tu nie dadzą.ja jednak nauczony doświadczeniem wszystkie swoje modele staram się robić jak najlżej i już myślę co tu z czasem trzeba by zmienić lub wyrzucić aby odchudzić YAKa... tak naprawdę to wszystko okaże się podczas lotów i jeśli mój DLA56 po dotarciu osiągnie rekomendowane 15kg ciągu to z zapasem mocy nie będzie tak źle . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej351 Opublikowano 11 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2013 witam ponownie po dosyć długiej przerwie .dużo się działo przez ten czas... silnik jest wciąż na dotarciu i do tej pory wypaliłem prawie 6l paliwa.latam na mieszance 25:1 98Pb z olejem mineralnym Castrol 2T.stosowałem śmigło FIALA 23x8 ale po jednym z twardszych lądowań uległo uszkodzeniu i zastąpiłem je też Fialą 22x10. DLA 56 to dobry silnik,ma potencjał i łatwo się reguluje.odpala bez problemu i pewnie pracuje,jak na razie jestem z niego bardzo zadowolony. jeśli chodzi o Yaka to tu było trochę pod górkę... ale po kolei... generalnie YAK 54 TOP MODEL to naprawdę świetny model,lata za ręką i jest naprawdę przewidywalny.z moim egzemplarzem było jednak coś nie tak... przed oblotem wyważyłem wstępnie model oraz ustawiłem wszystkie stery w neutrum. podczas tych kilku pierwszych lotów miałem problem z poprawnym wytrymowaniem modelu.po starcie bardzo opadał na nos,gdy po trymowaniu w locie normalnym było już ok to na plecach bardzo zadzierał. kombinowałem jeszcze ze zmianą SC bardziej na tył ale to nic nie pomagało... w sumie można by latać Yakiem tak jak był ustawiony jednak ja swoje modele 3D reguluję tak aby w powietrzu zachowywał się neutralnie czyli lot normalny i plecowy bez podpierania drążkami więc cała ta sytuacja nie dawała mi spokoju.wszystkie objawy wskazywały na to że coś jest nie tak z geometrią modelu dzięki uprzejmości kolegi pomierzyłem wszystkie kąty i okazało się że statecznik poziomy ma ujemny kąt zaklinowania aż o 1 st. . pilnik oraz nożyk załatwiły sprawę i na miejscu udało się zlikwidować problem.wreszcie mój Yak zaczął latać tak jak powinien. poniżej kilka zdjęć z pierwszych lotów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.