miros18 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Witam chciałbym kupić chowane podwozie z nastika: MICRO LIGHT http://nastik.pl/podwozie-chowane-micro-light-p-340.html Moje pytanie brzmi: w jaki sposób jest podłączane serwo do tego mechanizmu i czy za pomocą jednego serwa uda mi sie schować oba te mechanizmy?. Dzięki
MiQ27 Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Popychacz serwa podłącza się do popychacza w tym mechanizmie podwozia. Można jak najbardziej obsłużyć 2 takie patenty jednym serwem - orczyk dwustronny i 2 popychacze po obu jego stronach. No, coś takiego: <---o / o serwo / o--->
Boogie Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Zobacz tutaj: http://www.fly.kartuzy.com.pl/spitgws01.html
miros18 Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Opublikowano 18 Maja 2007 A jeśli chodzi o wytrzymałość do jakiej wagi modelu mogę wykorzystać te podwozie ?
Tomek Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Te samoloty GWS-y to chyba max dla tego podwozia ,więc jeśli inny model to o podobnym obciążeniu.
Rafal B. Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Te samoloty GWS-y to chyba max dla tego podwozia ,więc jeśli inny model to o podobnym obciążeniu. O podobnej wadze a nie obciążeniu. Bo to drugie to może być takie same dla 3 metrowego modelu jaki i jedno metrowego ale waga obu modeli do lotu będzie różna.
extream Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Tomkowi pewnie chodziło o obciążenie podwozia a nie skrzydeł
Tomek Opublikowano 18 Maja 2007 Opublikowano 18 Maja 2007 Oczywiście chodziło o obciążenie podwozia czyli to statyczne na parkingu i to dynamiczne przy lądowaniu. Bo wiadomo ,że jak ktoś ląduje z max .prędkością to siły które musi znieść podwozie są znacznie wyższe niż jak ląduje powoli.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.