miros18 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Witam chciałbym kupić chowane podwozie z nastika: MICRO LIGHT http://nastik.pl/podwozie-chowane-micro-light-p-340.html Moje pytanie brzmi: w jaki sposób jest podłączane serwo do tego mechanizmu i czy za pomocą jednego serwa uda mi sie schować oba te mechanizmy?. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MiQ27 Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Popychacz serwa podłącza się do popychacza w tym mechanizmie podwozia. Można jak najbardziej obsłużyć 2 takie patenty jednym serwem - orczyk dwustronny i 2 popychacze po obu jego stronach. No, coś takiego: <---o / o serwo / o---> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Zobacz tutaj: http://www.fly.kartuzy.com.pl/spitgws01.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miros18 Opublikowano 18 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 A jeśli chodzi o wytrzymałość do jakiej wagi modelu mogę wykorzystać te podwozie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Te samoloty GWS-y to chyba max dla tego podwozia ,więc jeśli inny model to o podobnym obciążeniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafal B. Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Te samoloty GWS-y to chyba max dla tego podwozia ,więc jeśli inny model to o podobnym obciążeniu. O podobnej wadze a nie obciążeniu. Bo to drugie to może być takie same dla 3 metrowego modelu jaki i jedno metrowego ale waga obu modeli do lotu będzie różna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
extream Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Tomkowi pewnie chodziło o obciążenie podwozia a nie skrzydeł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 18 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2007 Oczywiście chodziło o obciążenie podwozia czyli to statyczne na parkingu i to dynamiczne przy lądowaniu. Bo wiadomo ,że jak ktoś ląduje z max .prędkością to siły które musi znieść podwozie są znacznie wyższe niż jak ląduje powoli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.