miros18 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Witam chciałbym kupić chowane podwozie z nastika: MICRO LIGHT http://nastik.pl/podwozie-chowane-micro-light-p-340.html Moje pytanie brzmi: w jaki sposób jest podłączane serwo do tego mechanizmu i czy za pomocą jednego serwa uda mi sie schować oba te mechanizmy?. Dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiQ27 Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Popychacz serwa podłącza się do popychacza w tym mechanizmie podwozia. Można jak najbardziej obsłużyć 2 takie patenty jednym serwem - orczyk dwustronny i 2 popychacze po obu jego stronach. No, coś takiego: <---o / o serwo / o---> Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogie Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Zobacz tutaj: http://www.fly.kartuzy.com.pl/spitgws01.html Link to comment Share on other sites More sharing options...
miros18 Posted May 18, 2007 Author Share Posted May 18, 2007 A jeśli chodzi o wytrzymałość do jakiej wagi modelu mogę wykorzystać te podwozie ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Te samoloty GWS-y to chyba max dla tego podwozia ,więc jeśli inny model to o podobnym obciążeniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal B. Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Te samoloty GWS-y to chyba max dla tego podwozia ,więc jeśli inny model to o podobnym obciążeniu. O podobnej wadze a nie obciążeniu. Bo to drugie to może być takie same dla 3 metrowego modelu jaki i jedno metrowego ale waga obu modeli do lotu będzie różna. Link to comment Share on other sites More sharing options...
extream Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Tomkowi pewnie chodziło o obciążenie podwozia a nie skrzydeł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted May 18, 2007 Share Posted May 18, 2007 Oczywiście chodziło o obciążenie podwozia czyli to statyczne na parkingu i to dynamiczne przy lądowaniu. Bo wiadomo ,że jak ktoś ląduje z max .prędkością to siły które musi znieść podwozie są znacznie wyższe niż jak ląduje powoli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.