Skocz do zawartości

DLA 56


jakuban

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zajrzyj lepiej w kierunku Fiali, a bedziesz bardziej zadowolony. Sa np na ef3m.pl

Dzięki kupiłem już takie śmigło.

 

Teraz jeszcze jedna istotna rzecz przed dotarciem silnika, kiedy sprawdzałem działanie świecy to świeca nie mrugneła iskierką nawet na sekundę. Choć podłączyłem pakiet 4,8 v (jest po ładowaniu) do aparatu. Jest jeszcza jakś inna metoda sprawdzenia działania świecy? Jak mówię silnik chce dotrzeć ale no niestety świeca nie działa.

Opublikowano

Może opiszesz dokładnie jak to robiłeś?

Świeca w silniku czy na zewnątrz czy ma świecy była masa?

Tego typu sprawy i uważaj bo bez tego zapłon można wykończyć.

Znam to z własnych doświadczeń :oops:

Opublikowano

Może opiszesz dokładnie jak to robiłeś?

Świeca w silniku czy na zewnątrz czy ma świecy była masa?

Tego typu sprawy i uważaj bo bez tego zapłon można wykończyć.

Znam to z własnych doświadczeń :oops:

umieściłem świece w "fajce" następnie podłączyłem czarny kabelek trójżyłowy z silnika do tego aparatu z kabelkiem trójżyłowym (oba kolor czarny) do aparatu, z aparatu wychodzą dwa kabelki jeden dwużyłowy czerwono-czarny który to podłącza się do pakietu. Mimo to nic z tego aparatu nie zadymiło czyli chyba nie zepsułem tego. Świece zbliżyłem do karteru silnika, z własnego doświadczenia wiem że tak sprawdza się iskrę.

Opublikowano

Świece zbliżyłem do karteru silnika, z własnego doświadczenia wiem że tak sprawdza się iskrę.

Doświadczenia widać masz ale nie z tej działki :D

No niestety trzeba kręcić a przy okazji przeczytać może instrukcje ? :D

Opublikowano

Rozne opinie slyszalem na temat sprawdzania swiecy, wiec na ten temat sie nie wypominam. Jedyne co moge zrobic to polecic wymiane fabrycznych swiec na oryginalna NGK cm6. I nie sugeruj sie tym, co jest napisane na swiecy, tylko wymien :)

Opublikowano

Świece zbliżyłem do karteru silnika, z własnego doświadczenia wiem że tak sprawdza się iskrę.

Doświadczenia widać masz ale nie z tej działki :D

No niestety trzeba kręcić a przy okazji przeczytać może instrukcje ? :D

Achh no tak :oops: mam kose spalinową zasada niemal ta sama. ide sprawdzić. Niestety instrukcja w języku Anglielskim :? ale zasada jest podobna do tego silnika.\

 

 

Działa, jest iskra czyli nie zepsułem ufff. Olo dzięki.

Opublikowano

Dużo się dowiesz jeżeli coś przeczytasz ze strony sklepu Nasika.

W zakładce ,,Instrukcje"jest sporo naprawdę ciekawych,pożytecznych i praktycznych rzeczy.

Chyba warto to przejrzeć,mi to kiedyś się przydało.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Też stałem się posiadaczem tego silnika, czy ma ktoś z was instrukcję docierania tego silnika, taką krok po kroku, byłbym wdzięczny, zalecane są dwa śmigła 22x8 i 22x10 które wybrać?

Opublikowano

Też stałem się posiadaczem tego silnika, czy ma ktoś z was instrukcję docierania tego silnika, taką krok po kroku, byłbym wdzięczny, zalecane są dwa śmigła 22x8 i 22x10 które wybrać?

instrukcja jest w języku angielskim, ale myśmy go przepalali na paliwie w stosunku 30:1,

tu masz lepszej jakości filmik z pracy tego silnika.

Tak jak pisze olo, zobacz do sklepu nastika tam http://www.nastik.pl/manuals.php?osCsid=ec8121696a964ff47dbe3ffaebd68260

http-~~-//www.youtube.com/watch?v=-eeHEtqTKMM

 

Edit: nie dawaj mu się zagrzać, teraz jest jeszcze najlepszy okres do docierania,

Stosowaliśmy ten olej:http://www.modelmotor.pl/gulf-pride-2t-2511.html

Zajrzyj jeszcze na tą ściagnij plik PDF , te silniki są podobne

http://www.modelmotor.pl/sv-26-cm3.html

  • 3 miesiące temu...
Opublikowano

Czy mógłbym prosić kogokolwiek z użytkowników tego silnika o wymiary gabarytowe . Może znacie namiary na jakieś rysunki w sieci.

Czy DLE 55 ma podobne wymiary ?

Opublikowano

Wysłałem Ci dziś informacje na PW, ale umieszczę jeszcze tu - może komuś się przyda:

Wysokość całkowita z uwzględnieniem średnicy tulejek mocujących 170mm nie licząc świecy.

Wysokość od osi wału do góry cylindra (bez świecy) 127,5mm

Świeca wystaje pionowo około 20mm powyżej najwyższego żeberka cylindra, do tego przychodzi jeszcze fajka.

Szerokość całkowita z uwzględnieniem średnicy tulejek mocujących 100mm (bez wydechu).

Odległość piasty od firewalla - 170mm.

Długość tulejek mocujących 68mm.

Głębokość (długość) całkowita od firewalla do końca tulejki centrującej śmigło 205mm.

Cylinder 78,5 x 78,5mm odsunięty 39mm od firewalla.

Rozstaw śrub tłumika 40mm; 67,5mm od osi wału, pierwsza sruba około 58,5mm od firewalla

Rozstaw otworów mocujących 80 x 67 mm (szer. x wys.).

Średnica piasty 40 mm, tulejka centrująca śmigło o średnicy 10mm z gwintem wewnętrznym M5

oraz cztery otwory z gwintem M5 co 90 stopni na promieniu 15 mm na śruby mocujące śmigło.

 

Waga poszczególnych elementów:

- silnik 1325g

- wydech 112g

- tuleje ze śrubami 122g

- zapłon 134g

- uszczelka wydechu ze śrubami 9g

Razem 1702g

  • 9 miesięcy temu...
Opublikowano

Witam, czy mógłby ktoś doradzić jak ustawić gaźnik po dotarciu w tym silniku, aktualnie kończę proces docierania, wylatałem parę godzin silnik pracuję nierówno ale nie gaśnie, ma moc. Chcę przejść teraz na olej syntetyczny i zmienić świecę, więc proszę o wskazówki jak prawidłowo ustawić silnik iglicami L i H.

  • 3 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.