Boogie Opublikowano 4 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2011 Zajrzyj lepiej w kierunku Fiali, a bedziesz bardziej zadowolony. Sa np na ef3m.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
awiator Opublikowano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2011 Może to Ci pomoże http://www.ef3m.pl/regulacja-i-docieranie-silnika-benzynowego-da-50,46.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Zajrzyj lepiej w kierunku Fiali, a bedziesz bardziej zadowolony. Sa np na ef3m.pl Dzięki kupiłem już takie śmigło. Teraz jeszcze jedna istotna rzecz przed dotarciem silnika, kiedy sprawdzałem działanie świecy to świeca nie mrugneła iskierką nawet na sekundę. Choć podłączyłem pakiet 4,8 v (jest po ładowaniu) do aparatu. Jest jeszcza jakś inna metoda sprawdzenia działania świecy? Jak mówię silnik chce dotrzeć ale no niestety świeca nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Może opiszesz dokładnie jak to robiłeś? Świeca w silniku czy na zewnątrz czy ma świecy była masa? Tego typu sprawy i uważaj bo bez tego zapłon można wykończyć. Znam to z własnych doświadczeń :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Może opiszesz dokładnie jak to robiłeś? Świeca w silniku czy na zewnątrz czy ma świecy była masa? Tego typu sprawy i uważaj bo bez tego zapłon można wykończyć. Znam to z własnych doświadczeń :oops: umieściłem świece w "fajce" następnie podłączyłem czarny kabelek trójżyłowy z silnika do tego aparatu z kabelkiem trójżyłowym (oba kolor czarny) do aparatu, z aparatu wychodzą dwa kabelki jeden dwużyłowy czerwono-czarny który to podłącza się do pakietu. Mimo to nic z tego aparatu nie zadymiło czyli chyba nie zepsułem tego. Świece zbliżyłem do karteru silnika, z własnego doświadczenia wiem że tak sprawdza się iskrę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 A wałem silnika obracałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 A wałem silnika obracałeś? wałem silnika nie obracałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Świece zbliżyłem do karteru silnika, z własnego doświadczenia wiem że tak sprawdza się iskrę.Doświadczenia widać masz ale nie z tej działki No niestety trzeba kręcić a przy okazji przeczytać może instrukcje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Rozne opinie slyszalem na temat sprawdzania swiecy, wiec na ten temat sie nie wypominam. Jedyne co moge zrobic to polecic wymiane fabrycznych swiec na oryginalna NGK cm6. I nie sugeruj sie tym, co jest napisane na swiecy, tylko wymien Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Świece zbliżyłem do karteru silnika, z własnego doświadczenia wiem że tak sprawdza się iskrę.Doświadczenia widać masz ale nie z tej działki No niestety trzeba kręcić a przy okazji przeczytać może instrukcje ? Achh no tak :oops: mam kose spalinową zasada niemal ta sama. ide sprawdzić. Niestety instrukcja w języku Anglielskim :? ale zasada jest podobna do tego silnika.\ Działa, jest iskra czyli nie zepsułem ufff. Olo dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
olo Opublikowano 12 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2011 Dużo się dowiesz jeżeli coś przeczytasz ze strony sklepu Nasika. W zakładce ,,Instrukcje"jest sporo naprawdę ciekawych,pożytecznych i praktycznych rzeczy. Chyba warto to przejrzeć,mi to kiedyś się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiks7 Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Też stałem się posiadaczem tego silnika, czy ma ktoś z was instrukcję docierania tego silnika, taką krok po kroku, byłbym wdzięczny, zalecane są dwa śmigła 22x8 i 22x10 które wybrać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Byczek Opublikowano 8 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2011 Też stałem się posiadaczem tego silnika, czy ma ktoś z was instrukcję docierania tego silnika, taką krok po kroku, byłbym wdzięczny, zalecane są dwa śmigła 22x8 i 22x10 które wybrać? instrukcja jest w języku angielskim, ale myśmy go przepalali na paliwie w stosunku 30:1, tu masz lepszej jakości filmik z pracy tego silnika. Tak jak pisze olo, zobacz do sklepu nastika tam http://www.nastik.pl/manuals.php?osCsid=ec8121696a964ff47dbe3ffaebd68260 http-~~-//www.youtube.com/watch?v=-eeHEtqTKMM Edit: nie dawaj mu się zagrzać, teraz jest jeszcze najlepszy okres do docierania, Stosowaliśmy ten olej:http://www.modelmotor.pl/gulf-pride-2t-2511.html Zajrzyj jeszcze na tą ściagnij plik PDF , te silniki są podobne http://www.modelmotor.pl/sv-26-cm3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JarekF Opublikowano 7 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2011 Czy mógłbym prosić kogokolwiek z użytkowników tego silnika o wymiary gabarytowe . Może znacie namiary na jakieś rysunki w sieci. Czy DLE 55 ma podobne wymiary ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grabcio Opublikowano 8 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2011 Wysłałem Ci dziś informacje na PW, ale umieszczę jeszcze tu - może komuś się przyda: Wysokość całkowita z uwzględnieniem średnicy tulejek mocujących 170mm nie licząc świecy. Wysokość od osi wału do góry cylindra (bez świecy) 127,5mm Świeca wystaje pionowo około 20mm powyżej najwyższego żeberka cylindra, do tego przychodzi jeszcze fajka. Szerokość całkowita z uwzględnieniem średnicy tulejek mocujących 100mm (bez wydechu). Odległość piasty od firewalla - 170mm. Długość tulejek mocujących 68mm. Głębokość (długość) całkowita od firewalla do końca tulejki centrującej śmigło 205mm. Cylinder 78,5 x 78,5mm odsunięty 39mm od firewalla. Rozstaw śrub tłumika 40mm; 67,5mm od osi wału, pierwsza sruba około 58,5mm od firewalla Rozstaw otworów mocujących 80 x 67 mm (szer. x wys.). Średnica piasty 40 mm, tulejka centrująca śmigło o średnicy 10mm z gwintem wewnętrznym M5 oraz cztery otwory z gwintem M5 co 90 stopni na promieniu 15 mm na śruby mocujące śmigło. Waga poszczególnych elementów: - silnik 1325g - wydech 112g - tuleje ze śrubami 122g - zapłon 134g - uszczelka wydechu ze śrubami 9g Razem 1702g Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adiks7 Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Witam, czy mógłby ktoś doradzić jak ustawić gaźnik po dotarciu w tym silniku, aktualnie kończę proces docierania, wylatałem parę godzin silnik pracuję nierówno ale nie gaśnie, ma moc. Chcę przejść teraz na olej syntetyczny i zmienić świecę, więc proszę o wskazówki jak prawidłowo ustawić silnik iglicami L i H. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukas 39 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Nie ma złotej metody na ustawienia iglic,nawet w silnikach tej samej marki.Sprawdzony sposób.:http://www.ef3m.pl/regulacja-i-docieranie-silnika-benzynowego-da-50-dle-55,46.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciej1977 Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Witam Pytanko czy DLE55 i DLA56 maja taki sam rozstaw otworów montażowych ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.