mataus Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Witam.Jako że nieznalazłem żadnego podobnego tematu zwracam się do was z kilkoma pytaniami.Czy może któryś z szanownych forumowiczów posiada plany łodzi(motorówki, ślizgu) pod silnik od kosy(piły motorowej)??Czy zamontowanie takiego motorka sprawia jakies problemy i czy to wogóle jest możliwe.Z górybardzo dziękuje za odpowiedzi. Pozdrawiam Mateusz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Mój kolega robił taką motorówkę. Nazywała się ona MONO tutaj plan http://syntetyk1.webpark.pl/do_pobrania/46mono_pdf.zip Montaż silnika jest możliwy. Tylko musisz zrobić inną nadbudówkę bo w tej się silnik nie zmieści. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mataus Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Dzieki wielkie :)Dostajesz pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Za mniej niż 200$ z wysyłką można kupić silnik już przerobiony - dla tych paru złotych różnicy nie widzę sensu przerabiania silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekxxd Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Paru złotych?? to zobacz ile kosztuje silnik od mini crossa - 150 -200zł nowy z gaźnikiem. A go najłatwiej przerobić! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 Paru złotych?? to zobacz ile kosztuje silnik od mini crossa - 150 -200zł nowy z gaźnikiem. A go najłatwiej przerobić! Czyżbyś przerabiał jakiś silnik, że o tym wspominasz? Jeśli tak to poprosimy o relację z takiej "przeróbki" :roll: A łódeczkę z owych planów zbudowałem. Tylko, że miała napęd elektryczny silnikiem szczotkowym klasy 600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 http://www.himodel.com/engines/CRRCPRO_26cc_Water-cooled_Petrol_Engine_for_Boats.html Płaszcz wodny + moduł żarzenia [wygląda nawet na hermetyczny] + łoże :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jedrekxxd Opublikowano 9 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2010 przerabiałem razem z kolegą zapytam może ma jakieś zdjęcia jeszcze. Jak znajdzie to wrzucę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 A po co przerabiać jeżeli silnik 26ccm w wersji wodnej z wyjściem na wał kosztuje 300zł?A na pewno dysponuje większą mocą przy niższym ciężarze niż ten szajs. Też z chęcią zobaczyłbym tą" przeróbkę" tego kloca z badziewnym pseudo gażnikiem.Ale znając życie to zdjęcia zaginęły,komp się wysypał ,restart systemu i tym podobne "kataklizmy". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Ja bym zamiast martwić się o przeróbkę pokombinował skąd wziąć taki wał i odpowiednią śrubę napędową w rozsądnej cenie :wink: BTW. Czy przy okazji tego tematu kolega Andrzej przybliżyć by mógł nam tutaj/w nowym temacie ślizgi klasy 26cm3 :?: Na przyszłą zimę planuje foremkę kolejną i będzie to coś [fsr/mono/hydro] ale muszę najpierw zakończyć sprawę 3,5 :wink: Oczywiście chodzi mi o klasę rekreacyjna [standard]. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Paweł, a może połączymy siły. Mam to mono prawie w całości (usunąłem tylną wręgę) może chciałbyś na jego podstawie zrobić formę? Długość około 90cm podam dokładniej jak zmierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ertman_176 Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Sprawa rozstrzygnięta na PW Bedzie się działo :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejC Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Przykro mi ale wg mojej oceny to co widać na zdjęciach nie nadaje się do klasy Standard.. Może z bieda do małego offshora. ale i to może być problematyczne. Czy można zamieścić zdjęcia dna tej łódki? Co do benzyniaków, to ja osobiście nie buduję. Z kilku powodów. Że śmierdzą ,że wolno pływają,że upierdliwe są. Jedyny plus , to że tanie w eksploatacji. Ale minusów jest więcej. Więc dlatego, nie. Może kiedyś, ale wtedy na pewno nie będzie to popierdziejko od kosiarki , tylko porządny motor typu CMB lub Mathe 35 cm3. Ale pomocą teoretyczną służyć mogę, A.C. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osa Opublikowano 10 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2010 Andrzejku dno jest "plaskie", dlatego "odwaliłem" pawęż i miałem dorobić redan. Niestety nie mam chwilowo warunków żeby się pobawić żywicą itp. Paweł po ustaleniach weźmie to ode mnie i może "cosik" się z tego uda zrobić nie budowałem tego mono z myślą o jakiejkolwiek klasie miała być napędzana jakąś "spalinką" i służyć do "rekraacji" :mrgreen: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.