KrzysiekB. Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam !! Tak jak wiel z Was, tak też ja postanowiłem zbudować swojego TOTO-a . Na wstępie odrazu powiem, że z modelarstwem nie miałem nigdy doświadczenia. Jestem totalnie zielony w tej dziedzinie lotnictwa. Znając swoje zdolności artystyczne i w ogóle - mam świadomość, że ten model może nigdy nie polecieć ale mimo to chcę się podjąć tego zadania i spróbować stworzyć coś swojego. Założenia wstępne: Póki co (do okresu koło wakacji) planuje TYLKO zbudować kompletną konstrukcję TOTO-a, w późniejszym czasie będę chciał go doposażyć w całą niezbędną elektronikę (oprócz nadajnika, posiadam E-sky 0404). Podyktowane jest to względami finansowymi oczywiście... Czytając tematy z relacjami tworzenia modeli - wiem, że moge liczyć na Waszą pomoc za co będę ogronie wdzięczny. Nie będę improwizował, bo żeby to robić, trzeba się trochę na tym znać ! Niebawem pokaże co już uskubałem. Pozdrawiam!
kumza Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Pozdrawiam czekam na relacje z budowy pamiętaj lepiej się nie spieszyc i robic to dokładnie tak jak jest w planach to poleci xD
upgrayedd Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Witam. Życzę powodzenia w budowie i oblocie. Jak byś czegoś nie wiedziałem zajrzyj do mojego tematu - tam jest wszystko dokładnie opisane, i życzę pomocą via PW.
Gość Squa Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 No to powodzenia pomocy napewno nie zabraknie
KrzysiekB. Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Wyciąłem już pierwsze elementy, ale nie jestem z nich zadowolony więc chyba wytnę nowe (Na zdjęciu tego nie widać, ale są "lekko" krzywe ;p)
piotrwww Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Opublikowano 23 Kwietnia 2010 Na tych fotkach mało co widać, ale pamiętaj, że dokładność to podstawa w tym hobby.