Irek M Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Okazało się że nieszczelny był przewód podający paliwo ze zbiornika do gaźnika Według mnie to nie miało znaczenia, swiecę miałes zalewaną, a przy nieszczelnym przewodzie paliwo by nie dochodziło. Tomek - piszesz o swoim przypadku czy silniku z tematu? Ja ma identyczne objawy ale boję sie ruszać śruby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Według mnie to nie miało znaczenia, swiecę miałes zalewaną, a przy nieszczelnym przewodzie paliwo by nie dochodziło. No i właśnie nie dochodziło!. Przerabiałem temat! Dlatego dopiero mocne pompowanie membraną za pomocą rozrusznika mogło pociągnąć benzyne ze zbiornika. Czesto się tak zdarza, że ludzie mają kłopot z pierwszym zassaniem np. jeżeli stosują marne zawory do tankowania, które lubią się rozszczelnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 No i właśnie nie dochodziło!. Ale tak czy inaczej przez uszkodzony przewód paliwo by uchodziło. Obsługujący silnik musiałby to zauważyć i wyczuć. Zresztą najważniejsze, że w końcu doszliśmy do żródła, a pytający chyba w sumie jest zadowolony z naszego zainteresowania tematem :rotfl: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 3 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2010 Zresztą najważniejsze, że w końcu doszliśmy do żródła, a pytający chyba w sumie jest zadowolony z naszego zainteresowania tematem 5-tka !!!! I to jest najważniejsze. Dzięki FORUM możemy się dużo nauczyć! :shock: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek041 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Dokładnie dzięki za zainteresowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek:D Opublikowano 4 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Silnik typuję na: http://www.nastik.pl/silnik-benzynowy-gf45i-brak-p-505.html lub http://www.nastik.pl/silnik-benzynowy-gf50i-p-2520.html. Silnik po prostu oprócz paliwa łapał powietrze, temu i wyregulować się dobrze nie dało. No i nie trzymał ciśnienia, zasysałeś powietrze zamiast paliwa W metanolowcach było łatwiej, tam jak coś było nie tak to w pierwszej kolejności sprawdzało się wężyki a tu może być zapłon itp. Niby głupia dziurka, a tyle narobi problemów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek041 Opublikowano 4 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2010 Też mi się właśnie zdawało, że to ten GF 45. Porównując wygląd i układ gaźnika i cylindra na to wychodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wotoma Opublikowano 5 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2010 Polecam Ci przeczytac opisy Staszka Bruskiego - gaźnika i samego silnika (opisy są dostępne na stronie nastika, przy GF45). Rzetelnie opracowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadek041 Opublikowano 6 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2010 Wiem, wiem już je czytałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.