Skocz do zawartości

Podłączenie modułu w silniku benzynowym.


tadek041

Rekomendowane odpowiedzi

Okazało się że nieszczelny był przewód podający paliwo ze zbiornika do gaźnika

Według mnie to nie miało znaczenia, swiecę miałes zalewaną, a przy nieszczelnym przewodzie paliwo by nie dochodziło.

 

Tomek - piszesz o swoim przypadku czy silniku z tematu? Ja ma identyczne objawy ale boję sie ruszać śruby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie to nie miało znaczenia, swiecę miałes zalewaną, a przy nieszczelnym przewodzie paliwo by nie dochodziło.

No i właśnie nie dochodziło!. Przerabiałem temat! Dlatego dopiero mocne pompowanie membraną za pomocą rozrusznika mogło pociągnąć benzyne ze zbiornika. Czesto się tak zdarza, że ludzie mają kłopot z pierwszym zassaniem np. jeżeli stosują marne zawory do tankowania, które lubią się rozszczelnić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i właśnie nie dochodziło!.

Ale tak czy inaczej przez uszkodzony przewód paliwo by uchodziło. Obsługujący silnik musiałby to zauważyć i wyczuć.

Zresztą najważniejsze, że w końcu doszliśmy do żródła, a pytający chyba w sumie jest zadowolony z naszego zainteresowania tematem :rotfl:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zresztą najważniejsze, że w końcu doszliśmy do żródła, a pytający chyba w sumie jest zadowolony z naszego zainteresowania tematem

5-tka !!!!

 

I to jest najważniejsze. Dzięki FORUM możemy się dużo nauczyć! :shock: :?: :lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik typuję na:

http://www.nastik.pl/silnik-benzynowy-gf45i-brak-p-505.html

lub

http://www.nastik.pl/silnik-benzynowy-gf50i-p-2520.html.

Silnik po prostu oprócz paliwa łapał powietrze, temu i wyregulować się dobrze nie dało. No i nie trzymał ciśnienia, zasysałeś powietrze zamiast paliwa :D W metanolowcach było łatwiej, tam jak coś było nie tak to w pierwszej kolejności sprawdzało się wężyki a tu może być zapłon itp. Niby głupia dziurka, a tyle narobi problemów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość wotoma

Polecam Ci przeczytac opisy Staszka Bruskiego - gaźnika i samego silnika (opisy są dostępne na stronie nastika, przy GF45). Rzetelnie opracowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.