robraf Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 co wy na to zeby zrobic taki temat kto gdzie i kiedy lata hk 450 t-rexem 450 copterem i innymi lista posiadaczy na pfmrc itp moznaby bylo np zrobic kiedys jakis zlocik pilotow 450-tek pokazujcie tutaj co umiecie swoim haczykiem , skad bierzecie czesci , jakie zmiany dokonaliscie wyposarzenie tańsze drozsze konfiguracja hk z aparaturą ja wciągam sie coraz bardziej w heliki ( jest to moj drugi) a mysle jeszcze nad hk250GT Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y/F-22 Posted May 2, 2010 Share Posted May 2, 2010 Ja mam HK-450 V2 z HK ale wyposażenie cieniutkie, żyro Hobby king za 14 dolców nie jest najlepsze, ale aparatura HK-6X nie jest zła.... Zmian zero z racji iż na razie "jakoś" to lata, skoro lata to poco coś zmieniac :wink: ? Na razie umiem wszystko oprócz lotu odwróconego, przycisk Ilde Up na razie odpoczywa i czeka na lepsze czasy...i umiejętności.... Jutro dokładnie wam podam jakie mam wyposażenie bo późno już.... :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
kogutos Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 To mój HK ,którym latam w niezmienionej formie od wiosny 2009.Wyposażenie standardowe z HC,bez żadnych fajerwerków.Lata mi sie nim bardzo dobrze,na razie latam rekreacyjnie.Idle up odpoczywa również u mnie ale musze się w końcu przełamać.Złożyłem go sam,ustawiłem też sam z pomocą forum epheli.Jeśli się nie mylę to był to drugi egzemplarz na owym forum :wink: .Nie mam z nim żadnych kłopotów,przeszedł około 6 kretów.Kabinka jest już czarna,malowanie- Scuderia Ferrari. I film z pięknej Szkocji: Pozdrówka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 zdjec mojego hk nie mam bo helik w kawałkach ale pierwsze proby idla mam za sobą... fajnie reaguje na zmiane samego skoku musze popracowac nad ogonem bo płynnie nie chodzi ( chcialem pokrecic ogonem jak szabo i inni) serwa: hxt900 a na ogonku GWS silnik i regulator: no name z HK regler 35A silnik: 3780KV ale daje rade gyro: dynam GY 48V aparatura mx-12 pakiety 2200 11,1v 20-30C Turnigy i zippy czesci na ktore wymienialem: okucia lopat oryginalne- plastik główna czesc głowicy z tym czopkiem na samej gorze- custom -metal mixery - oryginalne plastik wał - od t-rexa z ebaya zębatki ogonowe - Custom - metalowe flybar- t-rex podwozie: metalowe -t-rex belka ogonowa Copter x łopaty z włókna szklanego 325mm lata poprawnie a przykreciłem bo nie widziałem gdzie ląduje i łopaty zahaczyły o grudke ziemii i walnęły w tailboom mimo kilku mocniejszych kraks zębatka ( ktorych mam spory zapas) ani jednego sąbka ie straciła :shock: :shock: mam nadzieje ze tak zostanie :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 witam a może zrobić klub heli klasy 450?? HK CX i ALIGN to prawie te same modele różniące się (poza jakością) kilkoma drobniutkimi detalami... pozdrawiam rafal Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted May 3, 2010 Author Share Posted May 3, 2010 juz temat zmieniony Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 witam Świetnie... latałem już kilkoma klasami heli ale i tak 450'tka jest najlepsza... pozdrawiam rafal p.s. za kilka dni dostanę nową 450'tke w łapki to zrobię fotorelacje ze składania... Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 3, 2010 Share Posted May 3, 2010 Witam wspomnień czar z zeszłego sezonu... pozdrawiam rafal Link to comment Share on other sites More sharing options...
From_heaven Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Hej Rafale, wtrącę się na chwilę z odrobinę innym tematem. Mój kolega Mataj przerobił na Trexa sport na flybarless, oczywiście bez żadnej stabilizacji. No i da radę latać W zawisie jest stabilny, tylko problem jest taki, że z powodu za krótkich snapów głowica jest lekko przesunięta o kilka stopni względem tarczy i jak się daje drąga do przodu, to heli leci trochę po skosie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted May 4, 2010 Author Share Posted May 4, 2010 jak to mozna przerobic? czy trzeba znowu wydawac grube tysiące? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y/F-22 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Gruba kasa to zazwyczaj lecie właśnie na flybarless a tu ? Przybliż nam trochę ten temat From_heaven, może nawet zapodaj jakieś fotki ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 witam From_heaven, Powinien zeszlifować mocowanie mikserów... http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=13706 tu jest opisane krok po kroku jak to zrobić... jak to mozna przerobic? czy trzeba znowu wydawac grube tysiące? wcale nie trzeba dużo kasy... najprostszy system fbl na którym latałem kosztuje około $100 za to potrzeba dużo umiejętności bo taki model do stabilnych nie należy i sam nie wisi... pozdrawiam rafal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Y/F-22 Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 Może nie stabilny ale za to jaki zwrotny Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 4, 2010 Share Posted May 4, 2010 witam Może nie stabilny ale za to jaki zwrotny a Ty latałeś fbl??spróbuj a się przekonasz pozdrawiam rafal Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 Witam Dzisiaj skończyłem składać nowy model helika CopterX 450 pro TT V3 http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=9271 Różni się on od poprzedników konstrukcją ramy która składa się tylko z jednej części na stronę (strona lewa i prawa; poprzednik miał ramę składającą się z czterech części). Inne jest mocowanie serw na tarczy dzięki któremu nie potrzeba rozbierać połowy ramy aby je wymienić. Wirnik ogonowy napędzany poprzez wałek i przekładnie kątowe co daje dużo mniejsze straty ale ma jedną wadę jakiekolwiek zahaczenie nawet o kępkę trawy niszczy przekładnie kątowe. Zmianie również uległa głowica gdzie zmienił się "central hub", ramiona mikserów. Podwozie jedno częściowe, większe łopatki ogonowe. Wyposażenie: serwa na tarczy: Hitec HS65MG Regie:l Align'a 35A Silnik: E-Max 320W 3850kV Żyrko: Futaba Gy401 Serwo ogonowe: Futaba s9257 poniżej kilka fotek: pozdrawiam rafal Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted May 8, 2010 Author Share Posted May 8, 2010 Mozna znac wymiary takiej walizeczki? oblot był?:D:D Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 witam wymiarów teraz Ci nie podam bo waliza w warsztacie... tutaj kolego masz linka do walizy http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?products_id=4823 jest świetna... ogrom miejsca... i jest nie zniszczalna... pozdrawiam rafal EDIT: oblot był ale króciutki... jutro poszaleję... Link to comment Share on other sites More sharing options...
robraf Posted May 8, 2010 Author Share Posted May 8, 2010 niby tak fajna ... ciekawe czy mozna jakas u nas w pl zaadoptowac do tych celow... troche szkoda mi 35$ bo za to mozna kupic kolejnego HK p.s. To filmik z mozliwosci helika prosim Link to comment Share on other sites More sharing options...
rafalgruszka Posted May 8, 2010 Share Posted May 8, 2010 bedzie jutro ;D :rotfl: :shock: :roll: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tadek041 Posted May 9, 2010 Share Posted May 9, 2010 Cześć Rafał. Gratuluję kolejnego pięknego helika. Jestem pewny, że będzie latał równie dobrze jak wygląda. A tak na marginesie zauważyłem, że latasz chyba tylko 450-tkami. Myślałeś kiedyś o czymś większym, czy jednak pozostajesz przy 450. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.