Jump to content

450- klub


robraf

Recommended Posts

co wy na to zeby zrobic taki temat kto gdzie i kiedy lata hk 450 t-rexem 450 copterem i innymi lista posiadaczy na pfmrc

itp

 

moznaby bylo np zrobic kiedys jakis zlocik pilotow 450-tek

 

 

pokazujcie tutaj co umiecie swoim haczykiem , skad bierzecie czesci , jakie zmiany dokonaliscie

 

wyposarzenie tańsze drozsze

konfiguracja hk z aparaturą

 

 

ja wciągam sie coraz bardziej w heliki ( jest to moj drugi) a mysle jeszcze nad hk250GT

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 84
  • Created
  • Last Reply

Ja mam HK-450 V2 z HK ale wyposażenie cieniutkie, żyro Hobby king za 14 dolców nie jest najlepsze, ale aparatura HK-6X nie jest zła....

Zmian zero z racji iż na razie "jakoś" to lata, skoro lata to poco coś zmieniac :wink: ?

Na razie umiem wszystko oprócz lotu odwróconego, przycisk Ilde Up na razie odpoczywa i czeka na lepsze czasy...i umiejętności....

Jutro dokładnie wam podam jakie mam wyposażenie bo późno już.... :wink:

Link to comment
Share on other sites

To mój HK ,którym latam w niezmienionej formie od wiosny 2009.Wyposażenie standardowe z HC,bez żadnych fajerwerków.Lata mi sie nim bardzo dobrze,na razie latam rekreacyjnie.Idle up odpoczywa również u mnie ale musze się w końcu przełamać.Złożyłem go sam,ustawiłem też sam z pomocą forum epheli.Jeśli się nie mylę to był to drugi egzemplarz na owym forum :wink: .Nie mam z nim żadnych kłopotów,przeszedł około 6 kretów.Kabinka jest już czarna,malowanie- Scuderia Ferrari.

Dołączona grafika

 

I film z pięknej Szkocji:

 

Pozdrówka.

Link to comment
Share on other sites

zdjec mojego hk nie mam bo helik w kawałkach ale pierwsze proby idla mam za sobą... fajnie reaguje na zmiane samego skoku

 

musze popracowac nad ogonem bo płynnie nie chodzi ( chcialem pokrecic ogonem jak szabo i inni)

 

serwa: hxt900 a na ogonku GWS

silnik i regulator: no name z HK regler 35A silnik: 3780KV ale daje rade

gyro: dynam GY 48V

 

aparatura mx-12

pakiety 2200 11,1v 20-30C Turnigy i zippy

 

czesci na ktore wymienialem:

okucia lopat oryginalne- plastik

główna czesc głowicy z tym czopkiem na samej gorze- custom -metal

mixery - oryginalne plastik

wał - od t-rexa z ebaya

zębatki ogonowe - Custom - metalowe

flybar- t-rex

podwozie: metalowe -t-rex

belka ogonowa Copter x

łopaty z włókna szklanego 325mm

 

lata poprawnie a przykreciłem :) bo nie widziałem gdzie ląduje i łopaty zahaczyły o grudke ziemii i walnęły w tailboom

 

mimo kilku mocniejszych kraks zębatka ( ktorych mam spory zapas) ani jednego sąbka ie straciła :) :shock:

:shock: mam nadzieje ze tak zostanie :shock:

Link to comment
Share on other sites

Hej Rafale, wtrącę się na chwilę z odrobinę innym tematem. Mój kolega Mataj przerobił na Trexa sport na flybarless, oczywiście bez żadnej stabilizacji. No i da radę latać :D W zawisie jest stabilny, tylko problem jest taki, że z powodu za krótkich snapów głowica jest lekko przesunięta o kilka stopni względem tarczy i jak się daje drąga do przodu, to heli leci trochę po skosie.

Link to comment
Share on other sites

witam

From_heaven, Powinien zeszlifować mocowanie mikserów...

http://www.epheli.pl/index.php?name=PNphpBB2&file=viewtopic&t=13706 tu jest opisane krok po kroku jak to zrobić...

jak to mozna przerobic? czy trzeba znowu wydawac grube tysiące?:D

 

wcale nie trzeba dużo kasy... najprostszy system fbl na którym latałem kosztuje około $100

za to potrzeba dużo umiejętności bo taki model do stabilnych nie należy i sam nie wisi...

pozdrawiam

rafal

Link to comment
Share on other sites

Witam

Dzisiaj skończyłem składać nowy model helika CopterX 450 pro TT V3

http://www.ehirobo.com/shop/product_info.php?cPath=334_174&products_id=9271

Różni się on od poprzedników konstrukcją ramy która składa się tylko z jednej części na stronę (strona lewa i prawa; poprzednik miał ramę składającą się z czterech części).

Inne jest mocowanie serw na tarczy dzięki któremu nie potrzeba rozbierać połowy ramy aby je wymienić.

Wirnik ogonowy napędzany poprzez wałek i przekładnie kątowe co daje dużo mniejsze straty ale ma jedną wadę jakiekolwiek zahaczenie nawet o kępkę trawy niszczy przekładnie kątowe.

Zmianie również uległa głowica gdzie zmienił się "central hub", ramiona mikserów.

Podwozie jedno częściowe, większe łopatki ogonowe.

Wyposażenie:

serwa na tarczy: Hitec HS65MG

Regie:l Align'a 35A

Silnik: E-Max 320W 3850kV

Żyrko: Futaba Gy401

Serwo ogonowe: Futaba s9257

poniżej kilka fotek:

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafika

pozdrawiam

rafal

Link to comment
Share on other sites

niby tak :) fajna ... ciekawe czy mozna jakas u nas w pl zaadoptowac do tych celow... troche szkoda mi 35$ bo za to mozna kupic kolejnego HK :D

 

 

p.s. To filmik z mozliwosci helika prosim :D

Link to comment
Share on other sites

Cześć Rafał. Gratuluję kolejnego pięknego helika. Jestem pewny, że będzie latał równie dobrze jak wygląda. A tak na marginesie zauważyłem, że latasz chyba tylko 450-tkami. Myślałeś kiedyś o czymś większym, czy jednak pozostajesz przy 450.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.