lemko Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Zakupilem uzywke, wyglada na calkiem dobry stan. Kompresja jest, cylinder caly, bez rys i rantu. paliwo Byron 10% nitro do 4 taktu. Smiglo 16x6 przepustnica do troche wiecej niz polowy jest reakcja, dalej nie ma reakcji. mniejsze smiglo 14x8 - to samo. dziwne jest to ze przy nurkowaniu nie czuc zeby nabieral obrotow. co moze byc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Ogólnie to za mało paliwa, ale co jest tego przyczyna to nie wywroże. Za bardzo dokręcona HSN, zapchany dolot paliwa (gaźnik, przewód) lewe powietrze. Kombinuj bo online nikt nie wymyśli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom000 Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Moim zdaniem za dużo paliwa.Gdyby było za mało to silnik raczej wkręcał by się za wcześnie i gasł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mareq Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Można jeszcze zmierzyć kontrolnie luzy zaworowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bynek Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Na smigle APC 16x6 i paliwie 10% nitra, silnik nie bedzie więcej kręcił niz 8500 obr. Zwróć jeszcze uwagę czy igła wolnych obrotów nie jest zbyt mocno wkręcona bo przy pełnym otwarciu przepustnicy może ograniczać wypływ paliwa w odpowiedniej ilośći. Miałem kiedys taki przypadek. Tak z ciekawości to ile ten silnik krecił? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł Rzedzicki Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Moim zdaniem za dużo paliwa.Gdyby było za mało to silnik raczej wkręcał by się za wcześnie i gasłGdyby bylo za dużo to reakcja na otwarcie przepustnicy byłaby do samego końca. A tu brakuje paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MASK Opublikowano 7 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 Smiglo 16x6 przepustnica do troche wiecej niz polowy jest reakcja, dalej nie ma reakcji. Napisz najpierw ile kreci na tym smigle, bo moze sie okazac, ze zbyt wiele od niego wymagasz. 4t mają bardzo płaską charakterystykę momentu obrotowego i przy duzych smigłach reakcja na drazek w okolicach pelnego otwarcia przepustnicy jest ograniczona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemko Opublikowano 7 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2010 tacho bede mial dopiero w niedziele. zastanawia mnie bardziej dlaczego nie nabiera obrotow w nurkowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.