lemko Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Zakupilem uzywke, wyglada na calkiem dobry stan. Kompresja jest, cylinder caly, bez rys i rantu. paliwo Byron 10% nitro do 4 taktu. Smiglo 16x6 przepustnica do troche wiecej niz polowy jest reakcja, dalej nie ma reakcji. mniejsze smiglo 14x8 - to samo. dziwne jest to ze przy nurkowaniu nie czuc zeby nabieral obrotow. co moze byc? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Rzedzicki Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Ogólnie to za mało paliwa, ale co jest tego przyczyna to nie wywroże. Za bardzo dokręcona HSN, zapchany dolot paliwa (gaźnik, przewód) lewe powietrze. Kombinuj bo online nikt nie wymyśli. Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom000 Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Moim zdaniem za dużo paliwa.Gdyby było za mało to silnik raczej wkręcał by się za wcześnie i gasł Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mareq Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Można jeszcze zmierzyć kontrolnie luzy zaworowe. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bynek Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Na smigle APC 16x6 i paliwie 10% nitra, silnik nie bedzie więcej kręcił niz 8500 obr. Zwróć jeszcze uwagę czy igła wolnych obrotów nie jest zbyt mocno wkręcona bo przy pełnym otwarciu przepustnicy może ograniczać wypływ paliwa w odpowiedniej ilośći. Miałem kiedys taki przypadek. Tak z ciekawości to ile ten silnik krecił? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Paweł Rzedzicki Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Moim zdaniem za dużo paliwa.Gdyby było za mało to silnik raczej wkręcał by się za wcześnie i gasłGdyby bylo za dużo to reakcja na otwarcie przepustnicy byłaby do samego końca. A tu brakuje paliwa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
MASK Posted May 7, 2010 Share Posted May 7, 2010 Smiglo 16x6 przepustnica do troche wiecej niz polowy jest reakcja, dalej nie ma reakcji. Napisz najpierw ile kreci na tym smigle, bo moze sie okazac, ze zbyt wiele od niego wymagasz. 4t mają bardzo płaską charakterystykę momentu obrotowego i przy duzych smigłach reakcja na drazek w okolicach pelnego otwarcia przepustnicy jest ograniczona. Link to comment Share on other sites More sharing options...
lemko Posted May 7, 2010 Author Share Posted May 7, 2010 tacho bede mial dopiero w niedziele. zastanawia mnie bardziej dlaczego nie nabiera obrotow w nurkowaniu. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.