bojler Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8272 Zadam trochę laickie pytanie ale chciałbym uzyskać informację dotyczącą tego pakietu. Jak go ładować, po co są dwie wtyczki do balansera i ogólnie czy jest coś wart. Przy czym w sprawach lipoli jestem zielony więc proszę o wyrozumiałość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin133 Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 Jak go ładować, podane jest max 2C. po co są dwie wtyczki do balansera wtyczka do balansera jest jedna, dwie różne wtyczki napięciowe są. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bojler Opublikowano 29 Maja 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 To mniej więcej wiem. Dzięki Marcin. Ale chodzi mi o to że tak jak ja rozumiem to ładowanie podłączam pod czarną wtyczkę a białą wtyczkę z 3 przewodami do balansera i nie wiem po co jest druga dwu przewodowa wtyczka do balansera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
noker Opublikowano 29 Maja 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2010 mam podobny pakiecik http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7346 (jesli chodzi o okablowanie) W tym co pokazujesz, czarna i biała wtyczka z kabelkami czarny/czerwony to do podpięcia do urządzeń , biała wtyczka z trzema kabelkami czarny/biały/czerwony jest do balancera. Ja w Hitecu podłaczam małą białą wtyczką. plus jest taki że nie trzeba wyciągać i odpinać pakieru z aparatury do ładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...