Skocz do zawartości

Pakiet odbiornika


bojler

Rekomendowane odpowiedzi

http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=8272

Zadam trochę laickie pytanie ale chciałbym uzyskać informację dotyczącą tego pakietu.

Jak go ładować, po co są dwie wtyczki do balansera i ogólnie czy jest coś wart.

Przy czym w sprawach lipoli jestem zielony więc proszę o wyrozumiałość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mniej więcej wiem. Dzięki Marcin.

Ale chodzi mi o to że tak jak ja rozumiem to ładowanie podłączam pod czarną wtyczkę a białą wtyczkę z 3 przewodami do balansera i nie wiem po co jest druga dwu przewodowa wtyczka do balansera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny pakiecik http://www.unitedhobbies.com/UNITEDHOBBIES/store/uh_viewItem.asp?idProduct=7346 (jesli chodzi o okablowanie)

 

W tym co pokazujesz, czarna i biała wtyczka z kabelkami czarny/czerwony to do podpięcia do urządzeń , biała wtyczka z trzema kabelkami czarny/biały/czerwony jest do balancera.

 

Ja w Hitecu podłaczam małą białą wtyczką. plus jest taki że nie trzeba wyciągać i odpinać pakieru z aparatury do ładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi mi o to że tak jak ja rozumiem to ładowanie podłączam pod czarną wtyczkę a białą wtyczkę z 3 przewodami do balansera i nie wiem po co jest druga dwu przewodowa wtyczka do balansera.

Nie istnieje coś takiego jak dwu-przewodowa wtyczka do balansera. Są dwie wtyczki zasilające - do wykorzystania wg. własnych upodobań :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak napisał Marcin; wtyczka z trzema przewodami do balansera. Natomiast czarna wtyczka do odbiornika, a biała do nadajnika. Na tym polega plus pakietu, że jeśli się zmieści gabarytami to może siedzieć w nadajniku. Do ładowania wykorzystasz raczej tylko czarną bo to standardowy wtyk, białą też można ale nie znajdziesz takiej przejściówki do ładowarki.