Depesz Opublikowano 22 Lipca 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lipca 2010 Mogę jedynie zapewnić, że instalacja jest w porządku. Pozostaje jedynie gaźnik. Co mam dokładnie zrobić by go sprawdzić, udrożnić? Tym razem nie odbił, a nawet udało mi się go odpalić obracając w przeciwnym kierunku. Niestety nie osiąga maksymalnych obrotów. Na śmigle 15x8 jedynie 8000. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jano Opublikowano 23 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2010 Osiągnięcie 11000 obr.(max) na tym śmigle jest raczej niemożliwe na niedotartym silniku.Nie sugeruj się tym że gdzieś tam ktoś ma odkręconą iglicę na 2,5 obrotu i ma dobrze.Masz tylko dwie śrubki do regulacji i tak je kręć aż będziesz zadowolony z pracy silnika.A drożność polega na tym byś nie miał paprochów w miejscu w które wkręcana jest iglica.Wystarczy przedmuchać np.spr.powietrzem w areozolu.Jeśli nie masz pewności czy gaznik gdzieś nie ciągnie fałszywego powietrza zamocuj go na silikon.Nie zniechęcaj się bo to nic takiego.Nie święci garnki lepią. edit:no i świeca nie możesz się sugerować tym że jest nowa.W mim silniku z którym nie mogłem dojść do ładu wymieniłem 3 świece, wszystkie nowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nielot Opublikowano 26 Lipca 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2010 Mój saito też potrafi odbić i w owrotną stronę pracować. U mnie pomaga zmniejszenie napięcia na świecę podczas rozruchu. A co do regulacji to "fabryczna" jest bardzo bogata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyboy Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2010 Zacznij od pozycji wyjsciowej. Sroba niskich obrotow powinna pokrywac sie z obudowa gaznika (bogata mieszanka). Jak go odpalisz na niskich obrotach powoli dodaj gazu do 1/2. Jesli zgasnie bo go zaleje przykrec srobe niskich obrotow o 1/8 obrotu. Ponownie go odpal i znowu dodaj gazu do 1/2. I tak dalej po 1/8 obrotu za kazdym razem. Jesli za ktoryms razem zgasnie. Odkres ja o 1/8 obrotu i tak zostaw. Z czasem bedziesz musial ja dokrecac po 1/8. Chodzi aby mieszanka byla jak najubozsza oraz silnik nie gasl jak szybko dodajesz gazu z wolnych obrotow do 1/2. Jesli silnik jest nowy to low RPM beda ok.3000. Z czasem w miare docierania 2300-2400. Oczywiscie sprawdz instalacja paliwowa aby miec pewnosc iz wszystko jest ok. Idealnie 1/2 do 1/3 wysokosci od pelnego powininno znajdowac sie na poziomie gaznika. Tlumik polaczony oczywiscie ze zbiornikiem. Ja osobiscie nie wstawiam filtrow pomiedzy zbiornik a gaznik. Ma to efekt dlawika, spowalnia przeplyw i wydluza reakcje na dodanie gazu. Wole przefiltrowac paliwo przed tankowaniem lub tankuje przez filtr. Po lotach zlac cale paliwo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.