Skocz do zawartości

Pomoc przy naprawie kadłuba


Tomm

Rekomendowane odpowiedzi

Potrzebuję rad/pomysłów jak naprawić kadłub, który wygląda w tej chwili jak na poniższych fotkach. Jaką gramaturę włókna polecacie? Nie mam w tej chwili dostępu do węgla, także pozostaje tylko szkło. Jaką żywicę/utwardzacz polecacie - niedaleko mam hurtownię(mają kilkanaście rodzai epoksydowych i poliestrowych jak i kilka różnych utwardzaczy), ale tam jak nie chcesz beczki 1000kg to nic nie doradzą. Macie pomysł jak uzupełnić braki - niestety w takim stanie kupiłem, a właściciel nie pozbierał resztek. Wolałbym wszystkie naprawy wykonać od środka, ale nie jestem pewien czy to dobry pomysł. Generalnie jak widzicie z laminatami nie mam zbyt wiele doświadczenia. Generalnie wszystkie rady mile widziane :)

 

 

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

naprawa prosta tyle ze czasochłonna

- wybuduj wyposażenie

- zeszlifuj żelkot tak żeby zostało sama tkanina

- ustaw geometrie czyli wszystko musi pasować i być proste

- epidianem połóż warstwę zewnętrzna tkaniną tak na 2 cm od miejsca pękniecia

- to samo od środka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

- epidianem połóż warstwę zewnętrzna tkaniną tak na 2 cm od miejsca pękniecia

- to samo od środka

Jaką gramaturę tkaniny użyć? Który z epidianów? - zakładam, że któryś się lepiej nadaje do tego celu, a inne gorzej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć, można użyć epidianu 53 czy 52 i utwardzacza z1 - są tanie,

 

Co do tkaniny nie włókna to coś koło 100g/m2 bym celował.

 

Najlepiej to kupić w modelarskim....

 

Pierw bym wszystko z kadłuba wyciągnął. Wyszlifował papierem od środka i odtłuścił.