Skocz do zawartości

http://rc4max.pl/


Gość Galileo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Kupuję w tym sklepie od 1,5 roku, zostawiłem tam sporo pieniędzy, odwiedzam ich co ok. 2-3m-c. Moja opinia o tym sklepie jest taka.

Jak szef tego sklepu tak i ten pan w okularach mają sporą wiedzę na temat modelarstwa ponieważ nie tylko sprzedają te zabawki ale i sami nimi się bawią, dlatego jeśli z nimi się rozmawia umieją doradzić oraz dobrze dobrać osprzęt do modelu, mają sklep dosyć dobrze zaopatrzony w różne modele i części do nich co jest ich wielkim plusem. W ostatnim czasie robiłem tam kolejne spore zakupy, sprawdzałem ceny we wszystkich znanych sklepach w całej Polsce jednak wszystko mieli tańsze niż u konkurencji. Warto się z nimi kontaktować przez e-mail wtedy mają czas na przygotowanie się i odpowiedź. Do mnie takie odpowiedzi docierały wciągu godziny. Inna sprawa jest z nowym pracownikiem który tam sprzedaje od ok. października - niestety ten pan nie wie o czym mówi i kompletnie nie ma o tym pojęcia a dodatkowo umie wprowadzić w błąd. No ale może potrzebuje czasu żeby się wdrożyć w temat.

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano

O prawdziwym modelarstwie to wiedzy zbyt dużej to oni nie mają. Wiedzę o zabawkach, które sprzedają może jakąś tam mają ale też bym polemizował.

Opublikowano

umieją doradzić oraz dobrze dobrać osprzęt do modelu

Ha haha hahaha, mało z krzesła nie spadlem ;) Doradzają to co jest im na rękę. W moim przypaku tak doradzili że sprzęt nie działał dobrze mimo iż wiedzieli jaki jest zyroskop, a potem rżnęli glupa i mówili zwrotu nie przyjmujemy. Oskubali mnie z 8 dych.
Opublikowano

Witajcie, ja także mam takie negatywne odczucie jak wy, kupiłem tam dwie rzeczy silnik i regulator do nie go, chciałem złożyć pierwszego depronowca. i co silnik nie działa, pierwsze skojarzenie tak może pecha mam dalej i kupiłem jedną na 1000szt uszkodzoną, ale idę za logika podpinam pod swój i hula-kamień z serca, co dalej opcja ESC, oglądam go i pieszczotliwie macam rękoma, bo mam taki sam tylko z Hobby Kinga i wyczuwam że jest przełamany około 1,3 długości lub zmiażdżony bo to co czułem, tak odebrałem, mało tego koszulka która został obkurczony, była delikatnie mówiąc, nasza Polska ze sklepu za 4-6 zł bo ta którą ma mój chiński "Oryginał" jest dużo lepszej jakości i bardziej soczystym kolorze.

 

Reklamacja odmowna po 24H, a moje zdanie, ktoś wcześniej go odesłał do sklepu, serwis nieudolnie naprawił, a poczta Polska dokończyła dzieła.

 

A co do obsługi, tam chyba rotacja pracowników jest spora, bo kiedyś, ktoś co miał pojęcie o stanie i sklepie coś doradził, a teraz ktoś przyszedł tam od siedzieć 8h i do domku.

Opublikowano

serwis nieudolnie naprawił

Ten serwis nie naprawia tylko jeszcze bardziej niszczy. Nie zdziwił bym się, gdyby po moim wyjściu wstawili znów to serwo na półkę i czekali na następnego jelenia. Tragedia....
Opublikowano

Również napiszę o swoich odczuciach n/t sklepu. Jednym słowem- porażka.

 

Jako że często obsługuje mnie tam szef (a jakoś nie przypadł mi on do gustu) zakupy robię tylko wtedy, kiedy nie ma innego wyjścia. Kiedy chcę o coś zapytać- pierwsze pytanie szefa- "A Pan tylko pyta czy chce kupić?" Co go to obchodzi- chcę zapytać i się zastanowić lub po prostu pytam z ciekawości.

 

Ostatnio- jakieś 2 miesiące temu miałem nieprzyjemność reklamacji, o czym już gdzieś pisałem.

 

Pojechałem po Oracover czarny. Szef zaproponował mi jakąś chińską folię. Powiedziałem, że wolałbym Oracover. No więc dostałem na pierwszy rzut oka to co chciałem, więc pojechałem do domu rzucając wcześniej folię do bagażnika. Przyjechałem, odpakowuję delikatnie- a tu zdziwienie. Folia owszem- Oracover, ale granatowa. Więc dzwonię, proszę szefa do telefonu i mówię że sprzedał mi nie to co chciałem. A on do mnie, że moim obowiązkiem jest sprawdzić co kupuję i że to moja wina. Więc ja odpowiadam, że to on mnie oszukał albo też wynikło to z jego niewiedzy, chwilkę ponegocjowaliśmy (sklep zapierał się, że zwrotów nie przyjmuje bo mu zepsute modele przynoszą po tygodniu) no i z wielką łaską zgodził się na wymianę towaru pod warunkiem, że folia granatowa będzie w stanie idealnym, zapakowana fabrycznie. Więc ja ją ładnie spakowałem i zawiozłem no i dostałem to co chciałem.

 

Więc obsługa, zarówno wiedza pracowników jak i zachowanie w stosunku do klienta- pozostawia wiele do życzenia.

Opublikowano

Jedyne wyjście jest takie że trzeba rozpakowywac rzeczy na miejscu, a najlepiej mieć swój sprzęt i na miejscu sprawdzić silniki, serwa itp. Jak na giełdzie rzeczy używanych kurde... Gdyby nie to że mają tam taniej i jako jedyni paliwo do modeli to bym nawet na ten sklep nie patrzył.

 

P.S. To paliwo mają jako jedyni w promieniu 20 km od mojego domu.

Opublikowano

Gdyby nie to że mają tam taniej...

Tutaj bym polemizował. Tzn tak jak wszędzie- kilka przedmiotów jest tańszych, kilka w tej samej cenie co u konkurencji, a inne droższe.

 

Ale jak na moje oko ogólnie patrząc nie mają extra cen.

Opublikowano

Fakt, trzeba ten sklep zbojkotować. Albo nauczą się szacunku i uczciwości, albo skończą z działalnością. Lecz niestety wiele osób chodzi tam kupować zabawki, więc nie będzie prosto ich obalić. Przynajmniej liczba klientów trochę się pomniejszy.

Opublikowano

Dziś przelała się czara goryczy jeśli chodzi o ten sklep i podejście do klienta. Dzwoniliśmy z kolegą do nich by spytać o części zamienne (skrzydło) do Night-Vapora (kupionego w tym sklepie). Na stronie sklepu są skrzydła wymienne do zwykłego Vapora a sprzedawca zapewniał o dostępności części do tej nocnej wersji. Dlatego tam dzwonimy by zamówić bo nie wszystko jest na tej ich stronie. Ten co odebrał nie miał za bardzo pojęcia o czymkolwiek więc rozmowę przejął pan-szef. A wyglądało to tak - "nie mam czasu teraz rozmawiać, proszę sprawdzić na stronie - do widzenia"

szkoda gadać.

Opublikowano

Na www.scorpio-polska.pl są. Niech Pan zobaczy. Trzeba wejść na Katalog -> Parkzone -> Night vapor -> części zamienne.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Witam,

 

kupuję w tym sklepie od ok. 2 lat. Zazwyczaj wysyłkowo, raz osobiście (spora wystawka modeli - to lubię)

Nie wydałem dużo, może 2-3 tyś. Zawsze poziom obsługi i szybkość działania były i są na wysokim poziomie.

Rozmawiałem kilka razy i z pracownikami, i z właścicielem (ma b. dużą wiedzę i chętnie dzieli się swoim doświadczeniem). Zawsze sympatyczna i konkretna rozmowa.

 

Ostatnio zmienili stronę na bardziej czytelną.

Co do asortymentu - b. duży

Co do cen - BARDZO DOBRE

Co do szybkości wysyłki - rewelacja.

Co do reklamacji - nie wiem, nie miałem - bo kupuje dobre jakościowo rzeczy

 

Od prawie 1,5 roku testuje baterie, które u nich kupiłem Tornado Power. Lubie coś porządnie sprawdzić zanim wystawię opinię. REWELACJA (CENA + WYDAJNOŚĆ + WAGA + TRWAŁOŚĆ) - więcej napisze niedługo w dziale elektronika. :)

 

Reasumując - ZDECYDOWANIE POLECAM!

Opublikowano

a to dlatego ,że "wydałeś" kupę kasy... To mają do Ciebie szacunek, gdybyś kupował listewki, troszkę galanterii w sklepie stacjonarnym ,uwierz mi byłoby całkiem inaczej ;)

Opublikowano

2-3 tyś. przez 2 lata to chyba nie tak dużo (to było sporo drobniejszych zamówień).

Tak czy inaczej - ja mam bardzo dobre zdanie na ich temat.

 

Pozdr.

 

 

a to dlatego ,że "wydałeś" kupę kasy... To mają do Ciebie szacunek, gdybyś kupował listewki, troszkę galanterii w sklepie stacjonarnym ,uwierz mi byłoby całkiem inaczej ;)

 

  • 2 tygodnie później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.