Skocz do zawartości

http://rc4max.pl/


Gość Galileo

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 91
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Syn już robił zakupy w modelemax, więc zamówienie następnego towaru poszło już do tego sklepu, na jego konto.

Nawet nie zadałem sobie trudu by reklamować czy pisać jakieś maile. Po namyśle doszedłem do wniosku, że te parę zł (za nie zamówiony, można by powiedzieć "wciśnięty" towar) mnie nie zrujnuje, koła i wiele innego materiału zamówiłem w M-max to jedno niech sobie leży na zapas. Jeśli ktoś nie potrafi odróżnić tak prostych rzeczy (HTS-Volt - HTS-SS) i trafiają się "POMYŁKI" lub "znikający towar" no to ja raczej unikam takich miejsc.

Jednak muszę przyznać, że klienci ZADOWOLENI nie rozpisują się jaki to jest super sklep itp. itd. Głosy dopiero się podnoszą gdy komuś coś podpadnie. Pewnie ten sklep ma też i wielu zadowolonych klientów, może jego właściciel ma po prostu "gorsze dni". Sam prowadzę działalność i wiem jak jest. Jeśli jednak jest wątek z opiniami, no to sobie trochę poutyskiwałem, a co mi tam szkodzi. :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...

Dla mnie sklep z zabawkami. Patrzę na stronie [sobota przed otwarciem] dostępność średnia, jak dla mnie informacja że mają przynajmniej jedną sztukę. Super!!! Wyjazd 30km w jedną stronę, sam nie mogę więc proszę żonę o dostarczenie towaru ;). Jeszcze dodatkowa wizyta w bankomacie bo wiem że sklep dolicza sobie za płatność kartą. Na miejscu okazuje się że towar wyłącznie na zamówienie!!! Ciekawe gdybym zamówił przez internet a potem okazało się że w riku brak. Dla mnie w takich wypadkach pisze się towar na zamówienie i po kłopocie. Koniec przygody z wyjazdami do sosnowca i tak mi się już wiza skończyła ;) Wielki minus !!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Ja również mam nie przyjemne doświadczenia z tym sklepem... Pierwsze moje zakupy jeszcze były w porządku - ale to było dawno temu ze dwa trzy lata temu jak zaczynałem tam kupować. Pierwszy zakup to była Lama V4 ogólnie oey, pomogli, doradzili, ale coraz częściej brakowało części, a części z rozbieranych modeli w sprzedawali w cenie tych orginalnie pakowanych - a jaką ja mam pewność, że ktoś tego nie używał?. Ten sklep powoli się stacza. Na małej powierzchni może się wydawać, że mają dużo towaru, ale wcale tak nie jest. Co się tam wybieram to czegoś nie ma, albo panowie są tak bardzo zajęci klientami, ktorzy chca zostawić przynajmniej pare stówek, że muszę czekać albo jestem obsługiwany przez nowego pracownika, który jeszcze nie do końca wie co gdzie i jak. Nie obwiniam pracownika, ale czuję się ignorowany bo chcę zostawić paredziesiąt złotych. Ostatnio chciałem kupić heli Huntera E-sky siostrzeńcowi... w pudełkach mieli tylko czerwone, ale otrzymałem informację, że inne kolory też mają i można podmienić obudowę - myślę sobie okey - ale potem okazało się, że za dopłatą 20zł ;/ to ja podziękuje za takie załatwianie sprawy, za wszystko chcą kase, olewają klientów i straaaaaaaaszne braki... nie polecam - chybaże nie ma się innego wyjścia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

Kupić łatwo - zareklamować trudniej! Jak bym chciał sprzęt bez gwarancji to bym kupił z za granicy :) taniej i pewniej !

 

Sprzęt często nie w oryginalnych opakowaniach (chińskie podróby? używki? wymontowane? oni z pewnością Ci nie powiedzą!). Wszystko trzeba by na miejscu sprawdzać jeśli chce się mieć jako taką pewność że choć kupujesz towar który jeszcze działa!

 

Za to kupiłem tam model na którego i tak gwarancji nigdzie bym nie dostał więc mogę powiedzieć że jestem zadowolny choć z jednego zakupu :)

 

Stany magazynowe są "lekko" przesadzone - marketing? Ale taki marketing to tylko do czasu - później przynosi skutek odwrotny, bo kto na www sprawdzał będzie jak i tak wie że musi napisać, zadzwonić - a ludzie z natury są "leniwi" - szczególnie jeśli chodzi o wydanie własnych pieniędzy - chcą by ktoś się postarał o nie a nie żebyśmy się jeszcze musieli męczyć by wydać własne pieniądze :D

 

Nie ma co zwalać na pracowników - ryba psuje się od głowy ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

dobrze że tu poczytałem, bo miałem zamówić summita. model za 2,5 tyś. Ale po lekturze stwierdzam że taki sam burdel jak e-model w Rzeszowie. Chyba mnie ręka boska broniła przed zakupami u nich bo zapomniałem telefonu z samochodu i nie mogłem dokończyć zamówienia (autoryzacja).

A szukam sklepu gdzie kupię ten samochodzik i będę miał dostęp do profesjonalnej obsługi i części zamiennych. A tu się okazuje że nie wiadomo czy by summit nie był jeżdżony, po wypadku z demobilu, i taki by do mnie nie trafił.... hehe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

W przeciągu 1,5 mies dokonałem 3 zakupów w sklepie, 2 razy przez allegro i raz przez stronę sklepu. Przedostatnie zamówienie - model extra 330L  o rozp bliskiej 1,7m. Pudło zapakowane w dodatkowy karton, wszytko super. Nie minął tydzień i na wyjeździe wakacyjnym urwałem pechowo na wystającym krawężniku wahacz od summita. I tu należny sklep wychwalić. Zależało mi na szybkiej wysyłce. Przy okazji wrzuciłem jeszcze kilka innych części zamiennych które polecą w bliskiej przyszłości. Obawiając się niskimi stanami na stronie napisałem że jak coś brakuje to niech wysyłają jak jest bo priorytet dla mnie to ten wahacz. Na dzień następny kurier z pobraniem był u mnie. BRAWO!  Przyszło wszytko. Co prawda wahacz nie był oryginalnie zapakowany, ale może to wynika z tego że zdarzają się zwroty, ktoś oglądał czy coś, ale na pewno nikt go z modelu nie wymontował. Co prawda zestaw naprawczy kilku-elementowy z mojego pierwszego zamówienia tez nie był w oryginalnym opakowaniu traxxasa (ale to już chyba tajemnica sklepu). Na uznanie zasługuje również to że wszystkie elementy zamienne do modelu są na stronie i w 90% dostępne a to dla mnie duży plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Kupilem autko na komunie dla kuzyna. Takiego bagi-ofrolda. Osobiscie, wybierajac z polki (wczesniej konsultowalem telefonicznie). Plus jest ten, ze mozna pomacac i sobie nawet po sklepie posmigac. Obsluga grzeczna i uczynna. Jako sklep z elektrycznymi zabawkami jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.