Skocz do zawartości

Moj okręt flagowy SU-31


Tomek

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 49
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
Opublikowano
Model pochodzi od naszego rodzimego producenta -firmy ARTEX.

 

Ludzie czytajmy posty a nie oglądajmy samych zdjęć !!!!!

 

Moje pytanie wlasnie stad ze na stronie Artexu nic nie ma

Opublikowano

Tomku, spokojne poskładaj skrzydło, przemyśl dzwignie, popychacze, zawiasy.

Jeśli będziesz miał wątpliwości to pisz.

To samo tyczy się instalacji elektrycznej.

Już trochę kasy będziesz podnosił w powietrze

nie bardzo można sobie pozwalać na złe rozwiązania.

Opublikowano

Na razie złożyłem na próbę prawe skrzydło (na sucho bez kleju) .

Pasuje idealnie na lekki wcisk.

Jedynie co ,to że będę musiał skończyć z robieniem 3 modeli na raz bo się fizycznie nie mieszczę.

Tak więc 1-2 dni max. na ozdobienie Katany (i posprzątać materiały -balsę ,bo już nie jest potrzebna).

1 dzień na oklejenie EXTRIMA

miałem robić Quatro ,ale teraz to już chyba wiecie co będzie siedziało ??? :rotfl:

 

Ale to jest duże :shock: :D

kadlub7.JPG

Opublikowano

Model fajny.Tylko dlaczego nie dostepny i to koncowka serji-kolejny producent ktory olewa rodzimy rynek?Wilge tez obiecuje juz od kilku miesiecy!A fee nie ladnie my tez chcemy takie modele -to do producenta!!! Prosze zmienic polityke zbytu!Extrim jest super ale chcialo by sie wiecej a tak to co pozostaje Chinszczyzna???!!!!!

Opublikowano
... a tak to co pozostaje Chinszczyzna???!!!!!

No nie całkiem. Są jeszcze całkiem porządne modele produkcji czeskiej. Istotne jest to czy szuka się modelu dobrego czy taniego - tu pozostaje tylko chińska tandeta :)

Opublikowano

Niestety muszę potwierdzić ,że po latach lepienia laminatów Bogdan z powodów zdrowotnych musiał zaniechać tej profesji.

 

Za to teraz o wildze i nie tylko.

 

Wilga -prototyp w końcu został ukończony więc teraz tylko oblot i pewnie lada moment produkcja.

Model robi naprawdę wrażenie no i jest dość spory 1,3m .

 

I mała niespodzianka szykuje się ultra lekki akrobat 1,3m pod elektro lub spalinkę .

Zapowiadana waga do lotu 800 -max 900 g. :shock:

 

Warto chwilę poczekać ,bo szykuje się ekstra maszynka :P

Opublikowano
Warto chwilę poczekać ,bo szykuje się ekstra maszynka :P

 

możesz coś więcej powiedzieć na ten temat ?? Pod jaki silnik ?? bo mam takiego MVVS 4,6cm i może warto sobie go zostawić ??

Opublikowano

Witam.No i rozpetalem burze,taki mialem zamiar.Modele tego producenta sa naprawde fajne i szkoda by bylo gdyby byly dostepne jedynie porzez protekcje lub w exporcie cos na wzor Pewksu pamietacie takie sklepy?Czekam na Wilge no i teraz z niecierpliwoscia oczekiwal bede nowego akrobata!Pozdrawiam Ja-jacek :jupi:

Opublikowano

Drogi Jacku.

Więc zrobiłem burze w szklance wody w Artex-ie (przesadzam oczywiście :) ).

 

Tak wiec dzięki wszelkim naszym sugestiom, firma ta , zacznie sprzedaż modeli EXTRIM ,Wilga 2000 i innych bezpośrednio u nich.

Można będzie zamówić zestaw bezpośrednio u producenta!

Co to oznacza?

A no po pierwsze bezproblemowy dostęp do całych zestawów ,ale też i części.

 

Ale to co ucieszy najbardziej nas wszystkich to zapewne NIŻSZE CENY !

 

Na dodatek jest duże prawdopodobieństwo że ruszy ponownie sprzedaż zestawów SU-31.

Dodam że kadłub jest budowany metoda przekładową i z połączeniem z bardzo lekkim skrzydłem i sterami wychodzi lekka konstrukcja o dużej rozpiętości.

Można powiedzieć ,że niedawno takie model były zarezerwowane tylko dla profesjonalistów.

 

A tu przykład gotowego Su-31 wykonanego z zestawu ARTEX-u.

Ja jak to zobaczyłem to koparkę z podłogi zbierałem cały wieczór.

Wszystko co idąc jest "tryśnięte" bezpośrednio na model :shock: :crazy: :D

 

su-31.JPG

 

i widok od tyłu.

su-312.JPG

Opublikowano
...Ja jak to zobaczyłem to koparkę z podłogi zbierałem cały wieczór.

Co oznacza, że jeszcze mało ciekawych modeli widziałeś :D

Co do modelu to fakt, bardzo ładnie wygląda.

Opublikowano

Pilot.

Raczej chodzi mi o malowanie ,a nawet sposób wykonania ,gdzie każdy detal jest narysowany ,a nie na klejony.

Model wiadomo ,akrobat , jak wszystkie podobny do siebie ,choć może akurat ten jednak wyróżnia się z pośród wszystkich EXTR, CAPÓW czy tym podobnych swoją inną sylwetką kadłuba.

 

W każdym razie i tak na lotnisku się wyróżnia z masy chinszczyzny :D

Opublikowano

witam

Tomku SU 31 latający nad Kraśnickim niebem z silnikiem YW24cm bęzynowym , waży 4 kg

tak że uzyskanie wagi 3,5 kg z silnikiem saito 125 powinno się udać ja mam taki silnik w Funtanie S90 i przy wadze 3,8 kg nieźle sobie radzi , tylko że niestety zbiornik 0,5L wystarcza tylko na 10 min lotu i to raczej "pląsania" niż ostrego latania , być może dlatego że nie jest jeszcze dotarty bo wylatał dopiero 3h, ale ten model z tym silnikiem to chyba zestaw optymalny

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Urlop minął a ja nawet sie nie dotknąłem do Su.

 

Za to w ten upał mam radosne 23 stopnie w piwnicy / modelarni i ani myślę jej opuszczać do 23 i może później.

Na razie siedzę sobie i zmontowałem kawałek skrzydła.

Wgląda to na razie tak.

 

skrzydlo.jpg

 

W miarę postępów będę to uaktualniał dziś.

 

edit1:

 

Doklejone i wyszlifowane natarcie ,teraz będę mógł naklejać górny keson.

 

skrzydlo2.jpg

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.