tikicaca Opublikowano 23 Czerwca 2007 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Model pochodzi od naszego rodzimego producenta -firmy ARTEX. Ludzie czytajmy posty a nie oglądajmy samych zdjęć !!!!! Moje pytanie wlasnie stad ze na stronie Artexu nic nie ma
armand Opublikowano 23 Czerwca 2007 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Tomku, spokojne poskładaj skrzydło, przemyśl dzwignie, popychacze, zawiasy. Jeśli będziesz miał wątpliwości to pisz. To samo tyczy się instalacji elektrycznej. Już trochę kasy będziesz podnosił w powietrze nie bardzo można sobie pozwalać na złe rozwiązania.
Tomek Opublikowano 23 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 23 Czerwca 2007 Na razie złożyłem na próbę prawe skrzydło (na sucho bez kleju) . Pasuje idealnie na lekki wcisk. Jedynie co ,to że będę musiał skończyć z robieniem 3 modeli na raz bo się fizycznie nie mieszczę. Tak więc 1-2 dni max. na ozdobienie Katany (i posprzątać materiały -balsę ,bo już nie jest potrzebna). 1 dzień na oklejenie EXTRIMA miałem robić Quatro ,ale teraz to już chyba wiecie co będzie siedziało ??? :rotfl: Ale to jest duże :shock:
Ja-Jacek Opublikowano 23 Czerwca 2007 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Model fajny.Tylko dlaczego nie dostepny i to koncowka serji-kolejny producent ktory olewa rodzimy rynek?Wilge tez obiecuje juz od kilku miesiecy!A fee nie ladnie my tez chcemy takie modele -to do producenta!!! Prosze zmienic polityke zbytu!Extrim jest super ale chcialo by sie wiecej a tak to co pozostaje Chinszczyzna???!!!!!
Boogie Opublikowano 23 Czerwca 2007 Opublikowano 23 Czerwca 2007 Co do produkcji tego modelu, to slyszalem, ze p.Bogdan nie jest w stanie juz produkowac laminatow (uczulenie).
pilot Opublikowano 24 Czerwca 2007 Opublikowano 24 Czerwca 2007 ... a tak to co pozostaje Chinszczyzna???!!!!! No nie całkiem. Są jeszcze całkiem porządne modele produkcji czeskiej. Istotne jest to czy szuka się modelu dobrego czy taniego - tu pozostaje tylko chińska tandeta
Tomek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2007 Niestety muszę potwierdzić ,że po latach lepienia laminatów Bogdan z powodów zdrowotnych musiał zaniechać tej profesji. Za to teraz o wildze i nie tylko. Wilga -prototyp w końcu został ukończony więc teraz tylko oblot i pewnie lada moment produkcja. Model robi naprawdę wrażenie no i jest dość spory 1,3m . I mała niespodzianka szykuje się ultra lekki akrobat 1,3m pod elektro lub spalinkę . Zapowiadana waga do lotu 800 -max 900 g. :shock: Warto chwilę poczekać ,bo szykuje się ekstra maszynka
motyl Opublikowano 24 Czerwca 2007 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Warto chwilę poczekać ,bo szykuje się ekstra maszynka możesz coś więcej powiedzieć na ten temat ?? Pod jaki silnik ?? bo mam takiego MVVS 4,6cm i może warto sobie go zostawić ??
Tomek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 24 Czerwca 2007 Na razie tylko te dane jak wyżej. :ble:
Ja-Jacek Opublikowano 24 Czerwca 2007 Opublikowano 24 Czerwca 2007 Witam.No i rozpetalem burze,taki mialem zamiar.Modele tego producenta sa naprawde fajne i szkoda by bylo gdyby byly dostepne jedynie porzez protekcje lub w exporcie cos na wzor Pewksu pamietacie takie sklepy?Czekam na Wilge no i teraz z niecierpliwoscia oczekiwal bede nowego akrobata!Pozdrawiam Ja-jacek :jupi:
Tomek Opublikowano 25 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 25 Czerwca 2007 Drogi Jacku. Więc zrobiłem burze w szklance wody w Artex-ie (przesadzam oczywiście ). Tak wiec dzięki wszelkim naszym sugestiom, firma ta , zacznie sprzedaż modeli EXTRIM ,Wilga 2000 i innych bezpośrednio u nich. Można będzie zamówić zestaw bezpośrednio u producenta! Co to oznacza? A no po pierwsze bezproblemowy dostęp do całych zestawów ,ale też i części. Ale to co ucieszy najbardziej nas wszystkich to zapewne NIŻSZE CENY ! Na dodatek jest duże prawdopodobieństwo że ruszy ponownie sprzedaż zestawów SU-31. Dodam że kadłub jest budowany metoda przekładową i z połączeniem z bardzo lekkim skrzydłem i sterami wychodzi lekka konstrukcja o dużej rozpiętości. Można powiedzieć ,że niedawno takie model były zarezerwowane tylko dla profesjonalistów. A tu przykład gotowego Su-31 wykonanego z zestawu ARTEX-u. Ja jak to zobaczyłem to koparkę z podłogi zbierałem cały wieczór. Wszystko co idąc jest "tryśnięte" bezpośrednio na model :shock: :crazy: i widok od tyłu.
pilot Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 ...Ja jak to zobaczyłem to koparkę z podłogi zbierałem cały wieczór. Co oznacza, że jeszcze mało ciekawych modeli widziałeś Co do modelu to fakt, bardzo ładnie wygląda.
Tomek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Autor Opublikowano 27 Czerwca 2007 Pilot. Raczej chodzi mi o malowanie ,a nawet sposób wykonania ,gdzie każdy detal jest narysowany ,a nie na klejony. Model wiadomo ,akrobat , jak wszystkie podobny do siebie ,choć może akurat ten jednak wyróżnia się z pośród wszystkich EXTR, CAPÓW czy tym podobnych swoją inną sylwetką kadłuba. W każdym razie i tak na lotnisku się wyróżnia z masy chinszczyzny
darkarll Opublikowano 27 Czerwca 2007 Opublikowano 27 Czerwca 2007 witam Tomku SU 31 latający nad Kraśnickim niebem z silnikiem YW24cm bęzynowym , waży 4 kg tak że uzyskanie wagi 3,5 kg z silnikiem saito 125 powinno się udać ja mam taki silnik w Funtanie S90 i przy wadze 3,8 kg nieźle sobie radzi , tylko że niestety zbiornik 0,5L wystarcza tylko na 10 min lotu i to raczej "pląsania" niż ostrego latania , być może dlatego że nie jest jeszcze dotarty bo wylatał dopiero 3h, ale ten model z tym silnikiem to chyba zestaw optymalny
Tomek Opublikowano 6 Lipca 2007 Autor Opublikowano 6 Lipca 2007 Spory o chińszczyźnie wylądowały w różnych http://pfmrc.pl/viewtopic.php?p=32998#32998 Mam jeszcze kilka dni urlopu ,a za oknem szaro i deszczowo , więc nie długo wrzucę parę fotek z budowy skrzydeł.
Ja-Jacek Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Tomku juz po urlopie? Modele nie daja spokoju i pogoda pod psem?
Tomek Opublikowano 7 Lipca 2007 Autor Opublikowano 7 Lipca 2007 Urlop mam do środy włącznie. Więc trochę postaram sie podłubać.
Tomek Opublikowano 16 Lipca 2007 Autor Opublikowano 16 Lipca 2007 Urlop minął a ja nawet sie nie dotknąłem do Su. Za to w ten upał mam radosne 23 stopnie w piwnicy / modelarni i ani myślę jej opuszczać do 23 i może później. Na razie siedzę sobie i zmontowałem kawałek skrzydła. Wgląda to na razie tak. W miarę postępów będę to uaktualniał dziś. edit1: Doklejone i wyszlifowane natarcie ,teraz będę mógł naklejać górny keson.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.