Tomek Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 No i stało się. Stałem się szczęśliwym posiadaczem rasowego akrobata SU-31. :mrgreen: Rozpiętość ok.1800mm Waga do lotu ok.3,5 kg silnik Saito 125 lub 100. Podwozie- kompozytowe Model pochodzi od naszego rodzimego producenta -firmy ARTEX. Dzięki temu ,że nie jest to typowa chińska papranina ale wysokiej jakości kadłub laminatowy plus wszelkie owiewki oraz laserowo cięte skrzydło. Ster kierunku dostałem gotowy do oklejenia ,a ster wysokości gotowy w 80% ,zostało zeszlifować i ewentualnie połączyć ze sobą lotki wysokości. Jakość wykonania super. A zresztą zobaczcie sami.: Stery - mają już wycięcia na zawiasy. metalowa linijka w dole zdjęcia ma 50 cm Widok od środka Teraz zacznie się czyste szaleństwo lub jak kot woli - jak przestać być murzynem :wink: :oops: :devil: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal B. Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Wreszcie ktoś zrobi mojego ulubionego akrobata :-) Tomku masz już stałego czytacza w tym wątku :-) Ps: Czy Artex nie ma takiego mniejszego na prąd Link to comment Share on other sites More sharing options...
armand Posted June 21, 2007 Share Posted June 21, 2007 Dlaczego czterotakta?? Daj mu 23 dwutakta. Link to comment Share on other sites More sharing options...
hubert_tata Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Dlaczego czterotakta?? Daj mu 23 dwutakta. Jak już oblatasz, to szykuj się na wypróbowanie napędu elektro 8) Nareszcie byłoby coś porządnego w Elektrykach Edit Zdjęcia Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 Hubert elektro - chyba możemy się pokusić. Zdjęcia są o.k. Armand Dlaczego 2-takt no i do tego taki duży ? Rafał Bogdan i spółka już szykuje 1,3m akrobata elektro/spalina . Ale na razie nic więcej nie powiem :faja: Link to comment Share on other sites More sharing options...
armand Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Saito = dużo nitro pękaty kadłub, gruby profil skrzydała, akrobat = mocy nigdy nie zamało Ale jeśli uda Ci się utrzymać wage 3,5 do lotu to oczywiście nie musisz mieć aż tak dużo mocy. Ale obawiam się że bliżej 4,5 kg choć nie jestem tu uparty. Ile waży pusty cały zestaw?? Możesz zrobić zdjęcie bez maski - ciekawi mnie jak jest z "domkiem" rozwiązane. Link to comment Share on other sites More sharing options...
motyl Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 A tam 2 czy 4t wstaw jak ja do YAKa benzynke 35cm Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted June 22, 2007 Author Share Posted June 22, 2007 Zważę to dziś wszytko razem. O wagę trzeba by zapytać Zbyszka ,bo on już takowy gotowy posiada. (Saito 125 waży 800g) Więc z silnikiem na dobrą sprawę mogę się wstrzymać ,aż do momentu wyważenia. Poza tym 20cm3 4-takt powinien być sporo aż nad to. Link to comment Share on other sites More sharing options...
rabbitlkr Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Nad Kraśnickim lotniskiem lata jeden taki Su napędzany benzynką jakąś jak sie nie mylę 24ccm ale reki nie dam obciąć. Lata to dość przyjemnie;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Doman Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Piękny modelik :-D 2t bym pominął... ale tylko ze wzgl. na dźwięk. Nie ma to jak 4t lub benzyna 8) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Boogie Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Ja bym zrezygnowal z benzyny- za maly model. Spalina lub elektro. Link to comment Share on other sites More sharing options...
armand Posted June 22, 2007 Share Posted June 22, 2007 Piękny modelik :-D 2t bym pominął... ale tylko ze wzgl. na dźwięk. Nie ma to jak 4t lub benzyna 8) No to jest kryterium doboru silnika do akrobata 2m najważniejsze :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Way Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 No i najwazniejsze, ZA ILE? 8) 8) :mrgreen: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tikicaca Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Czy mozna gdzies kupic ten model?? lub sam kadlub z owiewka i kabina?? Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal B. Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Model pochodzi od naszego rodzimego producenta -firmy ARTEX. Ludzie czytajmy posty a nie oglądajmy samych zdjęć !!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Ale na stronie ARTEXU tego modelu nie ma Tomek - za ile on był ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 cena to: 8) tajemnica. Dodam że drożej niż gotowa chińszczyzna . Ale i wykonanie to 2 różne światy A teraz ile to waży. Zaraz to uzupełnię idę poważyć, wracam za 5 minut i zedytuje tą wypowiedz o wagę elementów. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rafal B. Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 A bo to pewnie spod lady :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tomek Posted June 23, 2007 Author Share Posted June 23, 2007 A bo to pewnie spod lady :-) Dokładnie :devil: A teraz waga Kadłub+rura alu. .................700g osłona silnika .....................140g kabinki+pozostałe osłonki ....180g (ale po docięciu kabinki trzeba liczyć 170g) Podwozie (kompozyt) ..........130g Płetwa kierunku ....................20g Ster wysokości (nie gotowy)...60g wycięte konstrukcje skrzydła ..150g Czyli na razie 1380g. Są też złe wieści , bo dostawca silnika sie nie wyrobi i Saito 125 nie będzie Więc temat silnika nadal otwarty , ale może to i lepiej ,jak model będzie prawie gotowy to wtedy dobiorę silnik już pod konkretną wagę i wyważenie. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted June 23, 2007 Share Posted June 23, 2007 Czyli testujesz prototyp? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.