Jump to content

Moj okręt flagowy SU-31


Tomek

Recommended Posts

No i stało się.

Stałem się szczęśliwym posiadaczem rasowego akrobata SU-31. :mrgreen:

 

Rozpiętość ok.1800mm

Waga do lotu ok.3,5 kg

silnik Saito 125 lub 100.

Podwozie- kompozytowe

 

Model pochodzi od naszego rodzimego producenta -firmy ARTEX.

 

Dzięki temu ,że nie jest to typowa chińska papranina ale wysokiej jakości kadłub laminatowy plus wszelkie owiewki oraz laserowo cięte skrzydło. Ster kierunku dostałem gotowy do oklejenia ,a ster wysokości gotowy w 80% ,zostało zeszlifować i ewentualnie połączyć ze sobą lotki wysokości.

 

Jakość wykonania super.

 

A zresztą zobaczcie sami.:

 

kadlub1.JPG

 

kadlub2.JPG

 

kadlub3.JPG

 

Stery - mają już wycięcia na zawiasy.

kadlub4.JPG

 

metalowa linijka w dole zdjęcia ma 50 cm :D

kadlub5.JPG

 

Widok od środka

kadlub6.JPG

 

Teraz zacznie się czyste szaleństwo lub jak kot woli - jak przestać być murzynem :D :wink: :oops: :P :devil:

Link to comment
Share on other sites

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Replies 49
  • Created
  • Last Reply

Hubert

elektro - chyba możemy się pokusić.

 

Zdjęcia są o.k. :D

 

Armand

Dlaczego 2-takt no i do tego taki duży ?

 

Rafał

Bogdan i spółka już szykuje 1,3m akrobata elektro/spalina .

Ale na razie nic więcej nie powiem :faja:

Link to comment
Share on other sites

Saito = dużo nitro

 

pękaty kadłub, gruby profil skrzydała, akrobat = mocy nigdy nie zamało

 

Ale jeśli uda Ci się utrzymać wage 3,5 do lotu to oczywiście nie musisz mieć aż tak dużo mocy. Ale obawiam się że bliżej 4,5 kg choć nie jestem tu uparty.

 

Ile waży pusty cały zestaw??

 

Możesz zrobić zdjęcie bez maski - ciekawi mnie jak jest z "domkiem" rozwiązane.

Link to comment
Share on other sites

Zważę to dziś wszytko razem.

 

O wagę trzeba by zapytać Zbyszka ,bo on już takowy gotowy posiada.

(Saito 125 waży 800g)

Więc z silnikiem na dobrą sprawę mogę się wstrzymać ,aż do momentu wyważenia.

Poza tym 20cm3 4-takt powinien być sporo aż nad to.

Link to comment
Share on other sites

cena to: 8)

tajemnica.

Dodam że drożej niż gotowa chińszczyzna .

Ale i wykonanie to 2 różne światy :D

 

A teraz ile to waży.

Zaraz to uzupełnię idę poważyć, wracam za 5 minut i zedytuje tą wypowiedz o wagę elementów.

Link to comment
Share on other sites

A bo to pewnie spod lady :-)

 

Dokładnie :devil:

 

A teraz waga

Kadłub+rura alu. .................700g

osłona silnika .....................140g

kabinki+pozostałe osłonki ....180g (ale po docięciu kabinki trzeba liczyć 170g)

Podwozie (kompozyt) ..........130g

Płetwa kierunku ....................20g

Ster wysokości (nie gotowy)...60g

wycięte konstrukcje skrzydła ..150g

 

Czyli na razie 1380g.

 

Są też złe wieści , bo dostawca silnika sie nie wyrobi i Saito 125 nie będzie :(

 

Więc temat silnika nadal otwarty , ale może to i lepiej ,jak model będzie prawie gotowy to wtedy dobiorę silnik już pod konkretną wagę i wyważenie.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.