Bosman88 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Witam Na początku napiszę że jestem totalnym laikiem w dziedzinie silników spalinowych i chciałem Was zapytać o zdanie. Zamierzam a może lepszym zwrotem bezie użycia słowa planuję przerzucić się na silniki spalinowe. Dysponuje kilkoma modelami redukcyjnymi, przeważnie są to kadłuby opływowe np ORP Kaszub (motorówka z czasów II wojny światowej) I męczy mnie latanie i ładowanie akumulatorów i zastanawiam się nad zmienieniem napędu elektrycznego na spalinowy na początek wspomniany prze zemnie model Kaszub dł. 98cm szerokość 22cm model nie musi pływać zbyt szybko jaki silnik polecacie i czy uważacie że jest to dobry pomysł aby zmienić napęd na spalinowy. Obecnie model pływa na silniku klasy 600, zasilanie akumulator 6V 5a. Pływa pięknie efektownie a prędkość mnie satysfakcjonuje jak na redukcyjny Czy np. taki silnik wystarczy ?? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2830 może jakieś propozycję, opinie ?? krytyka mile widziana jeśli uważacie że to zły pomysł Pozdrawiam Bosman88 edit może znalazła by się osoba która by doradziła zmontowanie całego zestawu silnik+akcesoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Czy np. taki silnik wystarczy ?? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2830 A jak to zapalisz bez szarpanki - przyłożysz rozrusznik do śruby czy palcem :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krankor Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Oj Jurek, Jurek nie widzisz tego "koła zamachowego" z rowkiem ma pasek klinowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buwi777 Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Oj Jurek, Jurek nie widzisz tego "koła zamachowego" z rowkiem ma pasek klinowy? Fakt ... :oops: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman88 Opublikowano 9 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 w dodatku Panie Jurku wspomniałem "totalny laik" http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_385&products_id=4890 albo http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_385&products_id=3737 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Irek M Opublikowano 9 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2010 Czy warto - trudno powiedzieć tym bardziej jesli chodzi o model twojego typu czyli makietowy. Ja własnie też zamieniam co opisuję w temacie Admiral dwa silniki elektro na jedną spalinę ale mój model to katamaran i raczej nie makieta. W twoim przypadku trudności to częsty łatwy dostęp do wyposażenia; silnik, zbiornik i reszta, takie rozwiązania by dostęp nie szpecił całości , dxwięk spaliniaka - w makiecie twojej może to być nienaturalne. Podany prze ciebie silnik taniej mozesz kupić w Honk Kongu - tam własnie kupiłem mego ASP 46M. więcej skazówek możesz uzyskać na forach typowo szkutniczych; FSR coś tam czy szkutnictwo pl chyba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszek_K Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Absolutnie nie warto. Nie w modelu redukcyjnym. Przeciez musialbys zrobic skrzynie biegow (naprzod / wstecz), sprzeglo - spalinki nie zatrzymasz. Wiecej klopotu niz to warto. No ten halas. W slizgu ma to sens ale slizg grzmoci glownie na pelnym gazie kaczki straszac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.