Bosman88 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Witam Na początku napiszę że jestem totalnym laikiem w dziedzinie silników spalinowych i chciałem Was zapytać o zdanie. Zamierzam a może lepszym zwrotem bezie użycia słowa planuję przerzucić się na silniki spalinowe. Dysponuje kilkoma modelami redukcyjnymi, przeważnie są to kadłuby opływowe np ORP Kaszub (motorówka z czasów II wojny światowej) I męczy mnie latanie i ładowanie akumulatorów i zastanawiam się nad zmienieniem napędu elektrycznego na spalinowy na początek wspomniany prze zemnie model Kaszub dł. 98cm szerokość 22cm model nie musi pływać zbyt szybko jaki silnik polecacie i czy uważacie że jest to dobry pomysł aby zmienić napęd na spalinowy. Obecnie model pływa na silniku klasy 600, zasilanie akumulator 6V 5a. Pływa pięknie efektownie a prędkość mnie satysfakcjonuje jak na redukcyjny Czy np. taki silnik wystarczy ?? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2830 może jakieś propozycję, opinie ?? krytyka mile widziana jeśli uważacie że to zły pomysł Pozdrawiam Bosman88 edit może znalazła by się osoba która by doradziła zmontowanie całego zestawu silnik+akcesoria Link to comment Share on other sites More sharing options...
buwi777 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Czy np. taki silnik wystarczy ?? http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2830 A jak to zapalisz bez szarpanki - przyłożysz rozrusznik do śruby czy palcem :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
krankor Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Oj Jurek, Jurek nie widzisz tego "koła zamachowego" z rowkiem ma pasek klinowy? Link to comment Share on other sites More sharing options...
buwi777 Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Oj Jurek, Jurek nie widzisz tego "koła zamachowego" z rowkiem ma pasek klinowy? Fakt ... :oops: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosman88 Posted September 9, 2010 Author Share Posted September 9, 2010 w dodatku Panie Jurku wspomniałem "totalny laik" http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_385&products_id=4890 albo http://www.modelemax.pl/product_info.php?cPath=11_12_385&products_id=3737 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Irek M Posted September 9, 2010 Share Posted September 9, 2010 Czy warto - trudno powiedzieć tym bardziej jesli chodzi o model twojego typu czyli makietowy. Ja własnie też zamieniam co opisuję w temacie Admiral dwa silniki elektro na jedną spalinę ale mój model to katamaran i raczej nie makieta. W twoim przypadku trudności to częsty łatwy dostęp do wyposażenia; silnik, zbiornik i reszta, takie rozwiązania by dostęp nie szpecił całości , dxwięk spaliniaka - w makiecie twojej może to być nienaturalne. Podany prze ciebie silnik taniej mozesz kupić w Honk Kongu - tam własnie kupiłem mego ASP 46M. więcej skazówek możesz uzyskać na forach typowo szkutniczych; FSR coś tam czy szkutnictwo pl chyba. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Leszek_K Posted September 26, 2010 Share Posted September 26, 2010 Absolutnie nie warto. Nie w modelu redukcyjnym. Przeciez musialbys zrobic skrzynie biegow (naprzod / wstecz), sprzeglo - spalinki nie zatrzymasz. Wiecej klopotu niz to warto. No ten halas. W slizgu ma to sens ale slizg grzmoci glownie na pelnym gazie kaczki straszac. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.