Jump to content

Czy warto?


Bosman88

Recommended Posts

Witam :)

 

Na początku napiszę że jestem totalnym laikiem w dziedzinie silników spalinowych i chciałem Was zapytać o zdanie.

 

 

Zamierzam a może lepszym zwrotem bezie użycia słowa planuję przerzucić się na silniki spalinowe.

 

Dysponuje kilkoma modelami redukcyjnymi, przeważnie są to kadłuby opływowe np ORP Kaszub (motorówka z czasów II wojny światowej)

 

I męczy mnie latanie i ładowanie akumulatorów i zastanawiam się nad zmienieniem napędu elektrycznego na spalinowy

 

na początek wspomniany prze zemnie model Kaszub dł. 98cm szerokość 22cm model nie musi pływać zbyt szybko jaki silnik polecacie i czy uważacie że jest to dobry pomysł aby zmienić napęd na spalinowy. Obecnie model pływa na silniku klasy 600, zasilanie akumulator 6V 5a. Pływa pięknie efektownie a prędkość mnie satysfakcjonuje jak na redukcyjny

 

 

Czy np. taki silnik wystarczy ??

 

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2830

 

może jakieś propozycję, opinie ??

krytyka mile widziana jeśli uważacie że to zły pomysł

 

Pozdrawiam Bosman88

 

edit

 

może znalazła by się osoba która by doradziła zmontowanie całego zestawu silnik+akcesoria

Link to comment
Share on other sites

Czy warto - trudno powiedzieć tym bardziej jesli chodzi o model twojego typu czyli makietowy. Ja własnie też zamieniam co opisuję w temacie Admiral dwa silniki elektro na jedną spalinę ale mój model to katamaran i raczej nie makieta. W twoim przypadku trudności to częsty łatwy dostęp do wyposażenia; silnik, zbiornik i reszta, takie rozwiązania by dostęp nie szpecił całości , dxwięk spaliniaka - w makiecie twojej może to być nienaturalne. Podany prze ciebie silnik taniej mozesz kupić w Honk Kongu - tam własnie kupiłem mego ASP 46M. więcej skazówek możesz uzyskać na forach typowo szkutniczych; FSR coś tam czy szkutnictwo pl chyba.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Absolutnie nie warto. Nie w modelu redukcyjnym. Przeciez musialbys zrobic skrzynie biegow (naprzod / wstecz), sprzeglo - spalinki nie zatrzymasz. Wiecej klopotu niz to warto. No ten halas.

W slizgu ma to sens ale slizg grzmoci glownie na pelnym gazie kaczki straszac.

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.