Jump to content

Czy warto?

Bosman88

Recommended Posts

Witam :)

Na początku napiszę że jestem totalnym laikiem w dziedzinie silników spalinowych i chciałem Was zapytać o zdanie.

Zamierzam a może lepszym zwrotem bezie użycia słowa planuję przerzucić się na silniki spalinowe.

Dysponuje kilkoma modelami redukcyjnymi, przeważnie są to kadłuby opływowe np ORP Kaszub (motorówka z czasów II wojny światowej)

I męczy mnie latanie i ładowanie akumulatorów i zastanawiam się nad zmienieniem napędu elektrycznego na spalinowy

na początek wspomniany prze zemnie model Kaszub dł. 98cm szerokość 22cm model nie musi pływać zbyt szybko jaki silnik polecacie i czy uważacie że jest to dobry pomysł aby zmienić napęd na spalinowy. Obecnie model pływa na silniku klasy 600, zasilanie akumulator 6V 5a. Pływa pięknie efektownie a prędkość mnie satysfakcjonuje jak na redukcyjny

Czy np. taki silnik wystarczy ??

http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=2830

może jakieś propozycję, opinie ??

krytyka mile widziana jeśli uważacie że to zły pomysł

Pozdrawiam Bosman88

edit

może znalazła by się osoba która by doradziła zmontowanie całego zestawu silnik+akcesoria

Czy warto - trudno powiedzieć tym bardziej jesli chodzi o model twojego typu czyli makietowy. Ja własnie też zamieniam co opisuję w temacie Admiral dwa silniki elektro na jedną spalinę ale mój model to katamaran i raczej nie makieta. W twoim przypadku trudności to częsty łatwy dostęp do wyposażenia; silnik, zbiornik i reszta, takie rozwiązania by dostęp nie szpecił całości , dxwięk spaliniaka - w makiecie twojej może to być nienaturalne. Podany prze ciebie silnik taniej mozesz kupić w Honk Kongu - tam własnie kupiłem mego ASP 46M. więcej skazówek możesz uzyskać na forach typowo szkutniczych; FSR coś tam czy szkutnictwo pl chyba.

• 3 weeks later...