bubu2 Opublikowano 10 Września 2010 Opublikowano 10 Września 2010 A czy to taki problem, wziąć miernik i trochę pomierzyć. A obracające się otworzyc i poznać przyczyne. Sprawne nie ma takiej możliwości, chyba, że żeglarskie. W ten sposób można gdybać bez końca i nic z tego nie wyniknie.
jary14 Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Mam EGPRO i Predatora każdy ma po 4 serwa i dodatkowo po 2 na fpv (pan-tilt) - niemam żadnych problemów... wsio śmiga jak należy. Ale tam siedzą raczej mniejsze serwa :wink:
RomanJ4 Opublikowano 11 Września 2010 Opublikowano 11 Września 2010 Chcesz sprawdzić? Odłącz BEC-a od odbiornika- wepnij pakiet i będziesz wiedział. Możesz podłączyć przez amperomierz (najlepiej analogowy - cyfrowy może nie pokazać "pików" bo zmienia wskazania co ileś tam, zależy od typu) i wtedy ruszać drągami a pokaże Ci ile maksymalnie w "piku" bierze całość.
meloow Opublikowano 11 Września 2010 Autor Opublikowano 11 Września 2010 Roman właśnie tak teraz robię .... zobaczymy co jest. i tak po podłączeniu zasilania jest impuls i podór prądu ok 1-1,5A ok sekunde później odbiornik odbiera sygnał z Tx i ustawią wszystkie serwa w pozycjach "neutralnych" i tu jest impuls rzędu 3 - 3,4A . Czyli sprawa jest już jasna że BEC niewyrabia.
meloow Opublikowano 12 Września 2010 Autor Opublikowano 12 Września 2010 aktualnie odpiąłem serwo podwozia i jest ok. Zrobiełm rónież zakup układu LM1084-5,0 na którym to będzie zrobiony zewnętrzy BEC układ na wyjściu ma napięcie 5V i wydajnośc 5A przy minimalnej prostocie tzn, jedn układ i dwa kondensatory i radiator.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.