Skocz do zawartości

Sukhoi 26M 180cm


Rekomendowane odpowiedzi

Postaw mi kawę na buycoffee.to
  • Odpowiedzi 160
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

No pieknie, za co to ostrzeżenie, może za to że szanuję innych forumowiczów, może za to że pomimo ostrej krytyki nikomu nie ubliżam, może za to że się próbuję udzielać na forum, może za coś jeszcze innego. Wydaję mi się że nikomu na tym forum nie zdażyło mi sie ubliżyć, a jesli ktoś się czuje urazony, to niech napisze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Większych cwaniaków ( nie napiszę inaczej bo znowu dostanę ostrzeżenie ) to nie widziałęm niż na tym forum, połowa się na niczym nie zna, a jednak prowadzi dyskusje, a druga połowa udaje że się zna, i tez się udziela, co to jest, forum czy jakaś marna parodia westernu, temat brzmi SU26, to w takim razie może ktoś łąskawie by napisał o tym co jest w temacie, a nie o głupotach. Proszę serdecznie jakiegoś Moderatora o usunięcie niepotrzebnych postów. Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W niedzielę model powąchał lotniska.

Pan Henryk posiada taki sam model tylko w malowaniu żółto-czarnym

Dzisiaj wsadziłem elektronikę.

Model z dwoma serwami na wysokość jest za ciężki na tył.

No śliczny jest, sam się nie mogę doczekać kiedy zacznę go składać, ale to i tak na następny sezon ;)

 

Z tym wyważeniem, gdzie wciskałeś pakiety? Podczepiałeś może pakiet zapłonowy pod "domek"?

Chciałbym uniknąć wożenia ołowiu, ale z drugiej strony łącznikom połówek wysokości jakoś nie ufam..

 

Pozdr.,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym wyważeniem, gdzie wciskałeś pakiety? Podczepiałeś może pakiet zapłonowy pod "domek"?

Chciałbym uniknąć wożenia ołowiu, ale z drugiej strony łącznikom połówek wysokości jakoś nie ufam..

 

Wybacz za poślizg w odpowiedzi ale nie miałem dostępu do neta ach ta praca :/

 

Początkowo baterie zapłonu umiejscowione były nad podwoziem, a pakiet odbiornika przy serwie kierunku tam też dałem odbiornik.

Ale nastąpiła reorganizacja. Zakupiłem w ef3m tłumik typu pitts gdyż oryginalny tłumik nie wchodził do maski i szkoda było ją tak paskudnie wycinać.

Dołączona grafika

Jak poskładam wszystko i wyważę model to powstawiam zdjęcia

A łączniki moim zdaniem wytrzymają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wybacz za poślizg w odpowiedzi ale nie miałem dostępu do neta ach ta praca :/

Początkowo baterie zapłonu umiejscowione były nad podwoziem, a pakiet odbiornika przy serwie kierunku tam też dałem odbiornik.

Ale nastąpiła reorganizacja. Zakupiłem w ef3m tłumik typu pitts gdyż oryginalny tłumik nie wchodził do maski i szkoda było ją tak paskudnie wycinać.

Jak poskładam wszystko i wyważę model to powstawiam zdjęcia

A łączniki moim zdaniem wytrzymają.

Dzięki za info :) Mój model jest dopiero na następny sezon, więc póki co rozważam, zastanawiam się i planuję a samolot czeka.

 

Co do łącznika SW, chodzi mi o ten drucik który łączy połówki przy napędzaniu SW pojedynczym serwem - instrukcja wprawdzie zaleca takie rozwiązanie, ale boję się że z czasem balsa steru się podda i drut dostanie luzu przez co połówki zaczną się względem siebie odchylać pod obciążeniem.

 

Czekam z niecierpliwością na dalsze info, pozdrawiam

 

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem taki model, jeżeli chodzi o wyważenie to akumulatory

umieściłem nad domkiem, wyważenie było lekko na tył.

Jedno serwo na wysokość HS 5645MG i takie samo na kierunek, lotki

spektrum. Połówki wysokości połączone drutem jak w instrukcji,

miejsce gdzie wchodzi drut zalałem rzadkim CA i nie było problemu z luzami.

 

 

Dołączona grafika

 

po zmianie silnika

Dołączona grafika

 

 

tak wygląda rozmieszczenie wyposarzenia

 

Dołączona grafika

 

 

a tak wygląda rozmieszczenie wyposarzenia w extrze 260

 

Dołączona grafika

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I poleciał :D

Dołączona grafika

Jak widać brakło dnia.

Dzisiaj docierałem silnik w locie. Tłumik pitts dodaje temu silnikowi rasowego a przynajmniej normalnego brzmienia.

Co do wyważenia pchałem wszystko na przód na "Domek"

Niestety podwozie jest za słabe, model rozkracza się przy kołowaniu :|

Pozostaje czekać na dostępność podwozia węglowego w sklepie ef3m lub zamówienie takiego u Pana Bieli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I poleciał :D

Niestety podwozie jest za słabe, model rozkracza się przy kołowaniu :|

Pozostaje czekać na dostępność podwozia węglowego w sklepie ef3m lub zamówienie takiego u Pana Bieli.

Gratulacje z powodu oblotu :)

 

Sprawdzałeś może na jaką wagę do lotu udało Ci się wyjść?

 

Pozdr.,

Michał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzałeś może na jaką wagę do lotu udało Ci się wyjść?

Niestety nie zdążyłem, jak tylko wyważyłem model to pojechałem na lotnisko.

Troszkę mi się śpieszyło bo dzień krótki a i do pracy też trzeba iść. Ostatnie lądowanie odbyło się przy minimalnej widoczności modelu. Na zdjęciu model tuż przed ostatnim lotem :D

Jutro go zważę.

 

Co do podwozia: Chwilowo zrobię tak jak ma Mellon-68 i zamówię sobie węglowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam

Przepraszam za poślizg w moich odpowiedziach ale brak czasu itp.

 

W niedzielę oraz poniedziałek troszeczkę polatałem, loty to nadal docieranie silnika.

 

Waga gotowego do lotu modelu (wraz z paliwem) to 4,65kg

Ostatecznie układ sprzętu w modelu jest identyczny jak u Pana Majewski2

 

Wyposażenie:

2 serwa BMS-661 MG HS na ster wysokości

2 serwa BMS-661 MG HS na lotki

1 serwo BMS-660MG+HS na kierunek

1 serwo BMS-661 MG HS na gaz

pakiet 3E 2200 mAh 7,4V 10C + 3E Model - External BEC 5A na zapłon

pakiet 3E 2200 mAh 7,4V 10C + Jeti MAX BEC na odbiornik

Elektroniczny rewers serwa na wysokość

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Model ma niesamowite odejście i lata jak po sznurku.

 

sak122 jeśli masz zamiar lądować na trawie obowiązkowo wzmocnij podwozie, moje się wyłamało jak tylko model zjechał z asfaltu na trawę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.