sak122 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Borys, ok, nie zadam więcej żadnego pytania, jak kupię wyposażenie, to wtedy pokaże jakie, póki co się nie będę udzielać. Pozdrawiam Piotrek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
instruktor Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 na miejscu Borysa nieco bym cie "pokolorował" :wink: za niesmaczne żarty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Borys, się ,,raczej'' nie obrazi, on chyba wie o co mi chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motylasty Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Ale ja nie wiedziałem o co chodzi, żarty trochę kosztują. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 18 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 No pieknie, za co to ostrzeżenie, może za to że szanuję innych forumowiczów, może za to że pomimo ostrej krytyki nikomu nie ubliżam, może za to że się próbuję udzielać na forum, może za coś jeszcze innego. Wydaję mi się że nikomu na tym forum nie zdażyło mi sie ubliżyć, a jesli ktoś się czuje urazony, to niech napisze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meteor Opublikowano 18 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2010 Myślisz że jak zmieniłeś treść postu to nikt nie zna poprzedniej ? A może Ci wkleić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 19 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Większych cwaniaków ( nie napiszę inaczej bo znowu dostanę ostrzeżenie ) to nie widziałęm niż na tym forum, połowa się na niczym nie zna, a jednak prowadzi dyskusje, a druga połowa udaje że się zna, i tez się udziela, co to jest, forum czy jakaś marna parodia westernu, temat brzmi SU26, to w takim razie może ktoś łąskawie by napisał o tym co jest w temacie, a nie o głupotach. Proszę serdecznie jakiegoś Moderatora o usunięcie niepotrzebnych postów. Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 W niedzielę model powąchał lotniska. Pan Henryk posiada taki sam model tylko w malowaniu żółto-czarnym Dzisiaj wsadziłem elektronikę. Model z dwoma serwami na wysokość jest za ciężki na tył. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 25 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2010 W niedzielę model powąchał lotniska. Pan Henryk posiada taki sam model tylko w malowaniu żółto-czarnym Dzisiaj wsadziłem elektronikę. Model z dwoma serwami na wysokość jest za ciężki na tył. No śliczny jest, sam się nie mogę doczekać kiedy zacznę go składać, ale to i tak na następny sezon Z tym wyważeniem, gdzie wciskałeś pakiety? Podczepiałeś może pakiet zapłonowy pod "domek"? Chciałbym uniknąć wożenia ołowiu, ale z drugiej strony łącznikom połówek wysokości jakoś nie ufam.. Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Z tym wyważeniem, gdzie wciskałeś pakiety? Podczepiałeś może pakiet zapłonowy pod "domek"? Chciałbym uniknąć wożenia ołowiu, ale z drugiej strony łącznikom połówek wysokości jakoś nie ufam.. Wybacz za poślizg w odpowiedzi ale nie miałem dostępu do neta ach ta praca :/ Początkowo baterie zapłonu umiejscowione były nad podwoziem, a pakiet odbiornika przy serwie kierunku tam też dałem odbiornik. Ale nastąpiła reorganizacja. Zakupiłem w ef3m tłumik typu pitts gdyż oryginalny tłumik nie wchodził do maski i szkoda było ją tak paskudnie wycinać. Jak poskładam wszystko i wyważę model to powstawiam zdjęcia A łączniki moim zdaniem wytrzymają. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 28 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2010 Wybacz za poślizg w odpowiedzi ale nie miałem dostępu do neta ach ta praca :/ Początkowo baterie zapłonu umiejscowione były nad podwoziem, a pakiet odbiornika przy serwie kierunku tam też dałem odbiornik. Ale nastąpiła reorganizacja. Zakupiłem w ef3m tłumik typu pitts gdyż oryginalny tłumik nie wchodził do maski i szkoda było ją tak paskudnie wycinać. Jak poskładam wszystko i wyważę model to powstawiam zdjęcia A łączniki moim zdaniem wytrzymają. Dzięki za info Mój model jest dopiero na następny sezon, więc póki co rozważam, zastanawiam się i planuję a samolot czeka. Co do łącznika SW, chodzi mi o ten drucik który łączy połówki przy napędzaniu SW pojedynczym serwem - instrukcja wprawdzie zaleca takie rozwiązanie, ale boję się że z czasem balsa steru się podda i drut dostanie luzu przez co połówki zaczną się względem siebie odchylać pod obciążeniem. Czekam z niecierpliwością na dalsze info, pozdrawiam Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majewski2 Opublikowano 29 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2010 Miałem taki model, jeżeli chodzi o wyważenie to akumulatory umieściłem nad domkiem, wyważenie było lekko na tył. Jedno serwo na wysokość HS 5645MG i takie samo na kierunek, lotki spektrum. Połówki wysokości połączone drutem jak w instrukcji, miejsce gdzie wchodzi drut zalałem rzadkim CA i nie było problemu z luzami. po zmianie silnika tak wygląda rozmieszczenie wyposarzenia a tak wygląda rozmieszczenie wyposarzenia w extrze 260 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 1 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2010 Dzisiaj w wolnej chwili dopasowaliśmy maskę. Tłumik typu pitts też się nie zmieścił brakło ok 1cm. Jeśli chodzi o łączniki staram się montować dwa serwa. Proszę jakiegoś moderatora o posprzątanie w tym wątku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 I poleciał Jak widać brakło dnia. Dzisiaj docierałem silnik w locie. Tłumik pitts dodaje temu silnikowi rasowego a przynajmniej normalnego brzmienia. Co do wyważenia pchałem wszystko na przód na "Domek" Niestety podwozie jest za słabe, model rozkracza się przy kołowaniu :| Pozostaje czekać na dostępność podwozia węglowego w sklepie ef3m lub zamówienie takiego u Pana Bieli. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mellon-68 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Możesz też zastosować mój patent - trochę kasy zawsze w kieszeni zostanie! Pozdr> Inne wątpliwości: http://pfmrc.eu/viewtopic.php?t=19743 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikon Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 I poleciał Niestety podwozie jest za słabe, model rozkracza się przy kołowaniu :| Pozostaje czekać na dostępność podwozia węglowego w sklepie ef3m lub zamówienie takiego u Pana Bieli. Gratulacje z powodu oblotu Sprawdzałeś może na jaką wagę do lotu udało Ci się wyjść? Pozdr., Michał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 2 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2010 Sprawdzałeś może na jaką wagę do lotu udało Ci się wyjść? Niestety nie zdążyłem, jak tylko wyważyłem model to pojechałem na lotnisko. Troszkę mi się śpieszyło bo dzień krótki a i do pracy też trzeba iść. Ostatnie lądowanie odbyło się przy minimalnej widoczności modelu. Na zdjęciu model tuż przed ostatnim lotem Jutro go zważę. Co do podwozia: Chwilowo zrobię tak jak ma Mellon-68 i zamówię sobie węglowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Witam po przerwie, obiecuję że teraz nie będę zanudzać durnymi pyt w temacie. Marek24, piękny SU, aż miło popatrzeć, kawał dobrej roboty, czy można wiedzieć jakie masz w nim wyposażenie? ps. kilka zdjęć mojego SUkhoi-a, fajnie się prezentuje złożony: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 Opublikowano 16 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2010 Witam Przepraszam za poślizg w moich odpowiedziach ale brak czasu itp. W niedzielę oraz poniedziałek troszeczkę polatałem, loty to nadal docieranie silnika. Waga gotowego do lotu modelu (wraz z paliwem) to 4,65kg Ostatecznie układ sprzętu w modelu jest identyczny jak u Pana Majewski2 Wyposażenie: 2 serwa BMS-661 MG HS na ster wysokości 2 serwa BMS-661 MG HS na lotki 1 serwo BMS-660MG+HS na kierunek 1 serwo BMS-661 MG HS na gaz pakiet 3E 2200 mAh 7,4V 10C + 3E Model - External BEC 5A na zapłon pakiet 3E 2200 mAh 7,4V 10C + Jeti MAX BEC na odbiornik Elektroniczny rewers serwa na wysokość Model ma niesamowite odejście i lata jak po sznurku. sak122 jeśli masz zamiar lądować na trawie obowiązkowo wzmocnij podwozie, moje się wyłamało jak tylko model zjechał z asfaltu na trawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witold_pi Opublikowano 18 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 Jak się sprawują serwa, ja kupiłem BMSy 621 i 630 ale mi koledzy odradzają? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.