Wojtass_nt Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Opublikowano 20 Listopada 2012 Nie po pierwszym remoncie Nie byłem w stanie skorygować tego odbicia w lewo niestety. Coś mnie ciągnęło do Kuby Na wiosnę to może ja polecę najcięższym modelem a wy patykami 3kg xD Co Ty na to?
Wojtass_nt Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Opublikowano 21 Listopada 2012 Ostatnia faza w toku czyli malowanie. Wszystko co było założone jako plan działania zostało zrealizowane pomyślnie. Laminatowy kokpit zostawiam sobie na deser bo z tym jest więcej roboty. Waga pustego kadłuba z podkładem 785g, Więcej zdjęć będzie po skończeniu malowania.
Wojtass_nt Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Opublikowano 25 Listopada 2012 Zostały mi jeszcze znaki do namalowania więc wagi już nie przybędzie. Wyważyłem go nieco przed bagnetem +/- i waga wyszła równe 2900g. Czyli zyskałem 300g. Nie da się kadłuba już lżej zrobić. Może 50g mniej to wszystko. Lakier i podkład który zeszlifowałem to 160g. Natomiast moje malowanie to 60g (pucha podkładu i pucha+20% gratis białego lakieru). Obecnie projektuję skrzydła konstrukcyjne. Mam o tyle utrudnione zadanie, że wszystko musi się zgodzić z obecnym stanem przy kadłubie (bagnet, otwory na kable). Chcę mieć możliwość zamiany skrzydeł w każdej chwili. Fotki może jutro
Wojtass_nt Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 Mały bałagan ale to w porównaniu do tego co było to szczyt porządku
Gość horn3t Opublikowano 26 Listopada 2012 Opublikowano 26 Listopada 2012 Bardzo ciekawi mnie co Cię tak wzięło z odchudzeniem modelu i radykalną zmianą układu sterowania SW ?
Wojtass_nt Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Opublikowano 26 Listopada 2012 Brakowało mu tej lekkości w termice. Musiałem napotkać naprawdę potężne kominy aby się wznosić. Nie powiem, że się to nie zdarzało ale latanie bez termiki miało po prostu zbyt duży współczynnik przyciągania ziemskiego i nie można się było nacieszyć Krążenie trzeba było robić szerokie z racji na prędkość jaką osiągał. Układ sterowania SW gdy by nie patrząc na to gdzie jest umieszczone serwo to w zasadzie działa identycznie. Natomiast SK ma teraz bardzo małe luzy. Zobaczymy co uda mi się wymyśleć ze skrzydłami. Chciał bym mieć delikatne- lekkie do termiki, a te które mam obecnie używać do latania na zboczu czyli do szaleństwa.
JMRC Opublikowano 27 Listopada 2012 Opublikowano 27 Listopada 2012 Zastanawiam, się jaki stosujesz pakiet do zasilania odbiornika i serw? Uważnie podglądam zmiany w Twoim modelu, ponieważ zacząłem modyfikacje Juniora od Kuby. Czy bowden do SW sprawdzi się w tych modelach, bo widziałem to rozwiązanie w większych modelach. Pozdrawiam Jurek
Wojtass_nt Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 Ja mam Li-ion'y z laptopa. Bowden który zastosowałem to ten w grubszych osłonkach ze snapem m3 do serwa. Na ogonie troszkę go oszlifowałem i dałem snap m2 bo m3 się tam nie mieści. Wszystko będzie działać jednak serwo do tak zamocowanego bowdena musi mieć 5-6kg ciągu aby dobrze centrowało. Jeśli odpowiednio ułożysz bowden w kadłubie to nie powinno być większych luzów i oporów.
Wojtass_nt Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Opublikowano 28 Listopada 2012 No i po oblocie nowego starego Juniora. Trochę wiało i powietrze było bardzo niespokojne więc nie mogłem go idealnie wyważyć. Jednak znacznie zmniejszyła się prędkość minimalna i promień skrętu. Czuję wyraźnie jak się nosi i lądowanie do nogi nie sprawiało większego problemu.
JMRC Opublikowano 28 Listopada 2012 Opublikowano 28 Listopada 2012 Gratuluję udanego oblotu, pięknie się prezentuje w nowym malowaniu. Bardzo dziękuję za odpowiedź, Nasz HS82MG musi powędrować z SW na wyczep, a teraz czas na kupno o połowę mocniejszego . Pozdrawiam Jurek
Gość horn3t Opublikowano 29 Listopada 2012 Opublikowano 29 Listopada 2012 Gratulejszyn dałeś mi inspiracje do myślenia nad przebudową Cobry
Wojtass_nt Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgodnie z zasadą, że większy i cięższy wypiera mniejszego model wystawiam na sprzedaż. Zainteresowanych proszę o kontakt
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.