Wojtass_nt Opublikowano 20 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Nie po pierwszym remoncie Nie byłem w stanie skorygować tego odbicia w lewo niestety. Coś mnie ciągnęło do Kuby Na wiosnę to może ja polecę najcięższym modelem a wy patykami 3kg xD Co Ty na to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 21 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2012 Ostatnia faza w toku czyli malowanie. Wszystko co było założone jako plan działania zostało zrealizowane pomyślnie. Laminatowy kokpit zostawiam sobie na deser bo z tym jest więcej roboty. Waga pustego kadłuba z podkładem 785g, Więcej zdjęć będzie po skończeniu malowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 25 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2012 Zostały mi jeszcze znaki do namalowania więc wagi już nie przybędzie. Wyważyłem go nieco przed bagnetem +/- i waga wyszła równe 2900g. Czyli zyskałem 300g. Nie da się kadłuba już lżej zrobić. Może 50g mniej to wszystko. Lakier i podkład który zeszlifowałem to 160g. Natomiast moje malowanie to 60g (pucha podkładu i pucha+20% gratis białego lakieru). Obecnie projektuję skrzydła konstrukcyjne. Mam o tyle utrudnione zadanie, że wszystko musi się zgodzić z obecnym stanem przy kadłubie (bagnet, otwory na kable). Chcę mieć możliwość zamiany skrzydeł w każdej chwili. Fotki może jutro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Mały bałagan ale to w porównaniu do tego co było to szczyt porządku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Bardzo ciekawi mnie co Cię tak wzięło z odchudzeniem modelu i radykalną zmianą układu sterowania SW ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Brakowało mu tej lekkości w termice. Musiałem napotkać naprawdę potężne kominy aby się wznosić. Nie powiem, że się to nie zdarzało ale latanie bez termiki miało po prostu zbyt duży współczynnik przyciągania ziemskiego i nie można się było nacieszyć Krążenie trzeba było robić szerokie z racji na prędkość jaką osiągał. Układ sterowania SW gdy by nie patrząc na to gdzie jest umieszczone serwo to w zasadzie działa identycznie. Natomiast SK ma teraz bardzo małe luzy. Zobaczymy co uda mi się wymyśleć ze skrzydłami. Chciał bym mieć delikatne- lekkie do termiki, a te które mam obecnie używać do latania na zboczu czyli do szaleństwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JMRC Opublikowano 27 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2012 Zastanawiam, się jaki stosujesz pakiet do zasilania odbiornika i serw? Uważnie podglądam zmiany w Twoim modelu, ponieważ zacząłem modyfikacje Juniora od Kuby. Czy bowden do SW sprawdzi się w tych modelach, bo widziałem to rozwiązanie w większych modelach. Pozdrawiam Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Ja mam Li-ion'y z laptopa. Bowden który zastosowałem to ten w grubszych osłonkach ze snapem m3 do serwa. Na ogonie troszkę go oszlifowałem i dałem snap m2 bo m3 się tam nie mieści. Wszystko będzie działać jednak serwo do tak zamocowanego bowdena musi mieć 5-6kg ciągu aby dobrze centrowało. Jeśli odpowiednio ułożysz bowden w kadłubie to nie powinno być większych luzów i oporów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 28 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 No i po oblocie nowego starego Juniora. Trochę wiało i powietrze było bardzo niespokojne więc nie mogłem go idealnie wyważyć. Jednak znacznie zmniejszyła się prędkość minimalna i promień skrętu. Czuję wyraźnie jak się nosi i lądowanie do nogi nie sprawiało większego problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JMRC Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 Gratuluję udanego oblotu, pięknie się prezentuje w nowym malowaniu. Bardzo dziękuję za odpowiedź, Nasz HS82MG musi powędrować z SW na wyczep, a teraz czas na kupno o połowę mocniejszego . Pozdrawiam Jurek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tytan12 Opublikowano 28 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2012 No,to grat.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość horn3t Opublikowano 29 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2012 Gratulejszyn dałeś mi inspiracje do myślenia nad przebudową Cobry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojtass_nt Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2013 Zgodnie z zasadą, że większy i cięższy wypiera mniejszego model wystawiam na sprzedaż. Zainteresowanych proszę o kontakt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.