Marcin K. Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Witam. Mam problem w akumulatorem nadajnika. Jest to lipol 3s. Przy maksymalnym naładowaniu(Laduje z ballancerem ladowarka accucel6) nadajnik wydaje ostrzegawcze dźwięki i jest napis na wyświetlaczu Throttle too high! O co chodzi? Wlaczam sam nadajnik, zaczyna pikac kilka sekund po włączeniu nadajnika. Nie chodzi o przepustnice bo Nie włączam odbiornika zeby silnik grał. Wiec cos tu jest z samym nadajnikiem. Czy trzeba jakos ustawic rodzaj akumulatora czy co? Na stronie modele.sklep.pl jest napisane ze zakres napięcia to 9.6-12v. Mam niecałe 12v a i tak jest ten dźwięk. Wie ktos moze o co chodzi?
pawel66 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 przy maksymalnym naładowaniu masz 12.6v 3 x 4.2v
Marcin K. Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 No tak. Pisalem ze mam mniej niz 12v a i tak cos tam pika. Co to znaczy i jak w tym walczyć?
Piotrek_F3J Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 mi się wydaje ze to taka blokada na gaz zęby był na minimum. spróbuj włączyć radio na gazie minimalnym(lub na maxymalnym??)jak to nie pomoże to nie mam pojęcia co to może być.W paru nadajnikach są takie alarmy,między innymi w MX-16s
Marcin K. Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 Próbowałem. Nic nie dziala... Po jakis 3min mozna pracowac normalnie... Niby nadawanie dziala. No ale co to znaczy i jak z tym walczyć...
buwi777 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Throttle too high! Gaz za wysoko - niebezpieczeństwo uruchomienia silnika Nie ma to nic wspólnego z akumulatorem - manetka gazu na minimum ( być może trymer też trza w dół ) ... ps. także mam MX16 z lipolami ( 12,6 V ) i takiego czegoś jeszcze nie uświadczyłem w związku z napięciem :shock:
Marcin K. Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 W koncu bardziej sensowną odpowiedz:) ale dlaczego to sie załącza nawet przed wyborem nadawania. W pierwszym menu gdzie sie wybiera nadawanie i kanał? Sprawdzałem z gaz na zero, trymer tez no i tak pika. Moglbys podac twoje ustawienie w komputerze nadajnikia dla silnika? Nie wiem totalnie o co chodzi. Jak Kupilem radio kilka tygodni temu to wszystko bylo ok
buwi777 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 Spróbuj tak: - model szybowca - w którejkolwiek pamięci - wyłącz - naładuj do maxa - włącz i daj znać czy teraz też prosi o "minimum gazu" ... Cały ten tryb dotyczy tylko modeli z silnikiem - co prawda wpierw powinno się załączyć nadajnik a potem odbiornik ale producenci dbając o paluszki i inne części ciała modelarzy dmuchają na zimne i WYMUSZAJĄ ustawienie gazu na minimum coby motorek który wraz z odbiornikiem był włączony wcześniej nie wystartował i nie narobił szkód ...
miros18 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 przypadkiem nie przypisałeś gazu na inny drążek? włączaj ją na przemian z rożnymi pozycjami drążków, po kolei każdą na minimum i włączasz.
Marcin K. Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 No nie wiem. Ale jest taki motyw ze jak włącze odbiornik i poruszam serwami, grzeje silnik no i przestaje pikac. Moze cos z komputerem nie tak ustawione? Kazdemu kto pomoze gwarantuje punkcik i odpowiednie co do wieku piwo! Edit. Tak robi teraz mysle czy w nadajniku przypadkiem jest opcja ostrzegania przy włączeniu nadajnika. A do tego tez moge miec ustawione zle mode, mimo ze na drażkach mam mode 2. No i dlatego caly czas piszczy bo lewy drażek czyta jako gaz a jest z ustawieniu środkowym i obsługuje SW. Jak sądzićie, jest prawdopodob ktoras z tych opcji?
miros18 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 chyba wiem co zrobiłeś, utworzyłeś nowy model, w pamięci nadajnik jest automatyczne ustawione mode 1, wejdź do zakładki base setting > Stick mode zmień na 2, a jeśli chcesz wyłączyć ten komunikat ustaw w tej samej zakładce czyli base setting > motor on C1 na "no"
Marcin K. Opublikowano 25 Października 2010 Autor Opublikowano 25 Października 2010 a jeśli chcesz wyłączyć ten komunikat ustaw w tej samej zakładce czyli base setting > motor on C1 na "no" o i jeszcze to. Jutro bede sprawdzal co sie da zrobic. Pozdrawiam
miros18 Opublikowano 25 Października 2010 Opublikowano 25 Października 2010 musi trybić nie ma innego wyjścia.
Marcin K. Opublikowano 26 Października 2010 Autor Opublikowano 26 Października 2010 Mirek jezeli zrobie tak jak piszesz to silnik mi nie dziala. Gra w taki sposob jak by mial byc manualnie programowany. Mode mam dobre. Jest tez taka sprawa ze jak przepustnica jest w pozycji maksymalnej to przestaje grać i normalnie mozna pracowac. Odbiornik jaki uzywam to ten maly Jeti. Gaz na kanale 3. Nie wiem o co chodzi.
Rob Mc Fly Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Sprawdź czy nie masz ustawionego rewersu na gazie.
qbacz Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 a graupner niema gazu na 1 kanale??
robas69 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 Gaz na kanale 3. Nie wiem o co chodzi.Może jednak powinieneś go mieć na 1 kanale - jak w ustawieniach fabrycznych? Wtedy gaz na minimum i nie powinno być ostrzeżenia o gazie "za wysoko".
miros18 Opublikowano 26 Października 2010 Opublikowano 26 Października 2010 kolego aparatura jest dobra, masz źle ustawione to wszystko, poproś kolegi co ma tą samą aparaturę.
karol656 Opublikowano 27 Października 2010 Opublikowano 27 Października 2010 Dokładnie MX 16s gaz ma na kanale 1
Marcin K. Opublikowano 27 Października 2010 Autor Opublikowano 27 Października 2010 Naszedl mnie przypływ geniuszu i... Udalo sie zrobic. Wystarczylo w base settings motor on C1 ustawic na idle re. I do tego ustawic rewers a przepustnicy. Wszystkim bardzo dziekuje za pomoc. Pozdro! EDIT. Zmieniłem temat
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.