Adam P. Opublikowano 5 Lipca 2007 Opublikowano 5 Lipca 2007 ja jako specjalista od paranormalnych pomyslow :mrgreen: ... zadam pytanie jaki cel mialaby ta przerobka? zastapienie sterow czy moze zwykle trymowanie? aha! i jescze w jakiej plaszczyznie mial by sie zmieniac kat?
Adam P. Opublikowano 5 Lipca 2007 Opublikowano 5 Lipca 2007 hmm... teoretycznie... jakby zrobic to tak zeby nie bylo luzow, bylo mocne i przeczyzjne, przewidziec zachowanie modelu, wytrymowac to... mozliwe ze to by niezle dzialalo pewnie widze teraz to co widziales wymyslajac to-model zawracajacy w miejscu, na promieniu 20cm :mrgreen: ktos kidys bedzie musial to wymyslic i wyprobowac
aniol310 Opublikowano 5 Lipca 2007 Opublikowano 5 Lipca 2007 już to ktoś wymyślił, mam plan bodajże f22 lub kturegoś z tej serii z serwem dla zmiany położenia silnika, bardzo prosta konstrukcja oczywiście tykonany z depronu
marcin133 Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 zastapienie sterow A tu przyznaje, ze pomysl kolegi jest interesujacy bardzo.. Wyobraz sobie - model bez zadnych lotek czy sterow - z pelna kontrola :jupi: A to już wybij sobie z głowy A co ze sterownością podczas kiedy silnik miałby zredukowaną moc? A nie wspomnę już o szybowaniu Jak podejść do lądowania? na pełnym gazie? :devil: Mammuth kombinujesz jak koń pod górę może w końcu przetestujesz swoje patenty?
aniol310 Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 zobacz ten link http://www.parkjets.com/F-22-jetset44.html oraz ten http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=628812#post6761174
Adam P. Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 A to już wybij sobie z głowy A co ze sterownością podczas kiedy silnik miałby zredukowaną moc? A nie wspomnę już o szybowaniu Jak podejść do lądowania? na pełnym gazie? :devil: to tylko kwestia wychylen :mrgreen: w gore i w dol to by nie byl problem, gorzej by bylo na boki
Marcin Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Poszukajcie pionierzy w sieci filmu jak Funjet Multiplexa ma zmienny kąt ustawienia silnika - widziałem to i powiem Wam, że szok. Ale aby to opanować trzeba mieć masę umiejętnosci.
aniol310 Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=644345 link do takiego filmu 8mb
obara Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 Robert, Popatrz w tym watku co wyslalem w sprawie lewych smigiel. W tym SU gosc cos kombinowal ze zmiennym wektorem ciagu. Jakies rysunki byly..
MiQ27 Opublikowano 6 Lipca 2007 Opublikowano 6 Lipca 2007 nie najlepsza pogoda na latanie - podobno kaczki nisko lataja Jakie tam kaczki... Prędzej żaby
Mariusz S.A.U. Opublikowano 7 Lipca 2007 Opublikowano 7 Lipca 2007 Witam Może to w czymś pomoże... mikro silniczek zamontowany na przegubie kulowym. silnik przewidziany jest do napędu śmigła otunelowanego, przy czym obudowa śmigła ma spełniać rolę stateczników i sterów. śmigło cztero łopatkowe 125 mm x 75 mm. całe ustrojstwo: widok z boku i od środka, bez zamontowanego śmigła. średnica zewnętrzna napędu 128 mm, całość wykonana z kompozytu węglowego. ciężar z silnikiem 46 gram, udało mi się z tego wycisnąć ok. 220 gram ciągu na 3 li-pol 380 mA/h. widok od środka ze zdjętym rotorem, widoczne preguby napędu sterów, popychacze będą z prętów węglowych 2 mm. na cały model trzeba będzie trochę poczekać...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.