Jump to content

zmienny kat ustawienia silnika


Recommended Posts

ja jako specjalista od paranormalnych pomyslow :mrgreen: ... zadam pytanie :)

jaki cel mialaby ta przerobka? zastapienie sterow czy moze zwykle trymowanie?

aha! i jescze w jakiej plaszczyznie mial by sie zmieniac kat?

Link to comment
Share on other sites

hmm... teoretycznie... jakby zrobic to tak zeby nie bylo luzow, bylo mocne i przeczyzjne, przewidziec zachowanie modelu, wytrymowac to... mozliwe ze to by niezle dzialalo :) pewnie widze teraz to co widziales wymyslajac to-model zawracajacy w miejscu, na promieniu 20cm :mrgreen:

ktos kidys bedzie musial to wymyslic i wyprobowac :lol:

Link to comment
Share on other sites

zastapienie sterow

 

A tu przyznaje, ze pomysl kolegi jest interesujacy bardzo..

Wyobraz sobie - model bez zadnych lotek czy sterow - z pelna kontrola :jupi:

 

A to już wybij sobie z głowy :) A co ze sterownością podczas kiedy silnik miałby zredukowaną moc? A nie wspomnę już o szybowaniu :) Jak podejść do lądowania? na pełnym gazie? :devil:

 

Mammuth kombinujesz jak koń pod górę może w końcu przetestujesz swoje patenty?

Link to comment
Share on other sites

A to już wybij sobie z głowy :) A co ze sterownością podczas kiedy silnik miałby zredukowaną moc? A nie wspomnę już o szybowaniu :) Jak podejść do lądowania? na pełnym gazie? :devil:

to tylko kwestia wychylen :mrgreen: w gore i w dol to by nie byl problem, gorzej by bylo na boki :)

Link to comment
Share on other sites

Poszukajcie pionierzy w sieci filmu jak Funjet Multiplexa ma zmienny kąt ustawienia silnika - widziałem to i powiem Wam, że szok. Ale aby to opanować trzeba mieć masę umiejętnosci.

Link to comment
Share on other sites

Witam

Może to w czymś pomoże...

 

mikro silniczek zamontowany na przegubie kulowym.

DSC03785.jpg

 

DSC03786.jpg

 

silnik przewidziany jest do napędu śmigła otunelowanego, przy czym obudowa śmigła ma spełniać rolę stateczników i sterów. śmigło cztero łopatkowe 125 mm x 75 mm.

 

całe ustrojstwo:

DSC03807.jpg

widok z boku

DSC03808.jpg

i od środka, bez zamontowanego śmigła.

DSC03809.jpg

 

średnica zewnętrzna napędu 128 mm, całość wykonana z kompozytu węglowego.

ciężar z silnikiem 46 gram, udało mi się z tego wycisnąć ok. 220 gram ciągu na 3 li-pol 380 mA/h.

widok od środka ze zdjętym rotorem, widoczne preguby napędu sterów, popychacze będą z prętów węglowych 2 mm.

DSC03810.jpg

na cały model trzeba będzie trochę poczekać...

Link to comment
Share on other sites

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.