mammuth Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 ja jako specjalista od paranormalnych pomyslow :mrgreen: ... zadam pytanie jaki cel mialaby ta przerobka? zastapienie sterow czy moze zwykle trymowanie? aha! i jescze w jakiej plaszczyznie mial by sie zmieniac kat? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted July 5, 2007 Author Share Posted July 5, 2007 edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 hmm... teoretycznie... jakby zrobic to tak zeby nie bylo luzow, bylo mocne i przeczyzjne, przewidziec zachowanie modelu, wytrymowac to... mozliwe ze to by niezle dzialalo pewnie widze teraz to co widziales wymyslajac to-model zawracajacy w miejscu, na promieniu 20cm :mrgreen: ktos kidys bedzie musial to wymyslic i wyprobowac Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniol310 Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 już to ktoś wymyślił, mam plan bodajże f22 lub kturegoś z tej serii z serwem dla zmiany położenia silnika, bardzo prosta konstrukcja oczywiście tykonany z depronu Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted July 5, 2007 Author Share Posted July 5, 2007 Edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniol310 Posted July 5, 2007 Share Posted July 5, 2007 poprosze maila Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted July 5, 2007 Author Share Posted July 5, 2007 edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
marcin133 Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 zastapienie sterow A tu przyznaje, ze pomysl kolegi jest interesujacy bardzo.. Wyobraz sobie - model bez zadnych lotek czy sterow - z pelna kontrola :jupi: A to już wybij sobie z głowy A co ze sterownością podczas kiedy silnik miałby zredukowaną moc? A nie wspomnę już o szybowaniu Jak podejść do lądowania? na pełnym gazie? :devil: Mammuth kombinujesz jak koń pod górę może w końcu przetestujesz swoje patenty? Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniol310 Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 zobacz ten link http://www.parkjets.com/F-22-jetset44.html oraz ten http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=628812#post6761174 Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted July 6, 2007 Author Share Posted July 6, 2007 edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Adam P. Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 A to już wybij sobie z głowy A co ze sterownością podczas kiedy silnik miałby zredukowaną moc? A nie wspomnę już o szybowaniu Jak podejść do lądowania? na pełnym gazie? :devil: to tylko kwestia wychylen :mrgreen: w gore i w dol to by nie byl problem, gorzej by bylo na boki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Poszukajcie pionierzy w sieci filmu jak Funjet Multiplexa ma zmienny kąt ustawienia silnika - widziałem to i powiem Wam, że szok. Ale aby to opanować trzeba mieć masę umiejętnosci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
aniol310 Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 http://www.rcgroups.com/forums/showthread.php?t=644345 link do takiego filmu 8mb Link to comment Share on other sites More sharing options...
obara Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 Robert, Popatrz w tym watku co wyslalem w sprawie lewych smigiel. W tym SU gosc cos kombinowal ze zmiennym wektorem ciagu. Jakies rysunki byly.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted July 6, 2007 Author Share Posted July 6, 2007 edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
MiQ27 Posted July 6, 2007 Share Posted July 6, 2007 nie najlepsza pogoda na latanie - podobno kaczki nisko lataja Jakie tam kaczki... Prędzej żaby Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mariusz S.A.U. Posted July 7, 2007 Share Posted July 7, 2007 Witam Może to w czymś pomoże... mikro silniczek zamontowany na przegubie kulowym. silnik przewidziany jest do napędu śmigła otunelowanego, przy czym obudowa śmigła ma spełniać rolę stateczników i sterów. śmigło cztero łopatkowe 125 mm x 75 mm. całe ustrojstwo: widok z boku i od środka, bez zamontowanego śmigła. średnica zewnętrzna napędu 128 mm, całość wykonana z kompozytu węglowego. ciężar z silnikiem 46 gram, udało mi się z tego wycisnąć ok. 220 gram ciągu na 3 li-pol 380 mA/h. widok od środka ze zdjętym rotorem, widoczne preguby napędu sterów, popychacze będą z prętów węglowych 2 mm. na cały model trzeba będzie trochę poczekać... Link to comment Share on other sites More sharing options...
mammuth Posted July 7, 2007 Author Share Posted July 7, 2007 edit Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.