jedras102 Opublikowano 3 Listopada 2010 Opublikowano 3 Listopada 2010 Witam. Poszukuję silników rakietowych do rakiet odpalanych z makiety modelu śmigłowca. Ponieważ chcę zachować proporcję, rakiety muszą mieć średnicę nie większą niż 6 mm. Jestem modelarzem RC i nie mam w tym doświadczenia, a gotowych silników o tak małej średnicy nie można kupić. Może ktoś z kolegów modelarzy rakietowych podjął by się wykonania kilku, lub kilkunastu takich silniczków. Nie muszą mieć ładunków do wystrzeliwania spadochronu. Chodzi tylko o efekt odpalenia i lotu rakiet w poziomie. Do uzgodnienia szczegułów "zlecenia" zapraszam na mojego maila. Zapraszam do odwiedzenia naszej strony klubowej, gdzie są fotki z lotu tego modelu. www.lotnisko-rc.com Liczę na pomoc kolegów. Pozdrawiam Andrzej
false Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 My też wpadliśmy na taki pomysł jakiś czas temu, tyle że nie do helikoptera, a do modelu ESA. Najlepszym wyjściem okazały się takie małe rakietki jakie można kupić w sklepach z petardami, czy w większości przed sylwestrem. Mają ok 7mm średnicy i ok 20 cm długości razem ze stabilizatorem (sama rakietka jakieś 5cm). Do tego przy odpalaniu fajnie świszczą no i kosztują grosze . Jak będe miał aparat to pstryknę fotke jak o wygląda na modelu znajomego. Takie jak na tym zdjęciu na dole:
robraf Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 takie rakietki sprzedaja za 2zl za 12sztuk.. w sklepach zfajerwerkami.. moze bycinternetowy ;] cos w tendeseń tylko zwykle zata cene jest 12szt http://www.speed-fajerwerki.pl/rakiety-477-METEORY+6szt.htm te oktore mi chodzi maja symbol JR05
JarekF Opublikowano 4 Listopada 2010 Opublikowano 4 Listopada 2010 Macie może jakiś ciekawy sposób odpalania podczas lotu ? Pytanie może banalne, ale żeby coś się tam zażażyło przy loncie to chyba trzeba dość dużego źródła prądu ? A wagowo model ma limit.