Michal_94 Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Witam , mam do was pytanie . Posiadam silnik RAY C2830-09 który mocuje się za wręgą był on stosowany w kombacie kolegi ale kompletnie nie mam pojęcia jak on to rozwiązał a nie mam z nim kontaktu. Wpadłem na pomysł aby silnik z wręga wkleić na 2 wystające z przodu kadłuba kawałki epp. http://www.cyber-fly.pl/produkt-1453.html ( tutaj są pokazane te 2 kawałki epp) Czy silnik nie poleci z wręgą razem przy starcie? Ps. Silnik dostanie pakiet 3s Pozdrawiam oraz z góry dziękuje za odpowiedź, Michał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolocik Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 Zobacz sobie jak jest rozwiązane mocowanie w samolocie na tej stronie: http://hobby-model.pl/focke-wulf-fw190d-desert-arf-1307b-hacker.html Kliknij na zdjęcie modelu to zobaczysz szczegóły. Wręgi masz sfotografowane na dolnym zdjęciu pod opisem modelu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miqul Opublikowano 7 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2010 http://www.cyber-fly.pl/image_func.php?img=gfx/884fe8d60dbf9d55410503bf5f1ec9cb.jpg&lang=pl&prod_id=63 Wystarczyło się rozejrzeć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekONY Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Znalazłem dziś kolego coś takiego http://img177.imageshack.us/f/dsc01188jp1.jpg/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Michal_94 spróbuj PRZEBIĆ oś silnika aby wychodziła z drugiej strony . Czynność TĄ musisz wykonywać DOŚĆ DELIKATNIE aby nie skrzywić ośki i sprawdź czy wszystkie ZABEZPIECZENIA położenia osi silnika w obudowie zostały odkręcone lub poluzowane ( jakieś małe śrubki imbusowe , pierścienie zegera itp).Używaj do tej czynności gumowego lub drewnianego młotka albo kawałek twardego drewna , nie uderzaj bezpośrednio w ośkę metalowym młotkiem . Po UDANYM przebiciu ośki montaż silnika nie będzie już wymagał TRUDNEGO montażu . Aczkolwiek montaż silnika pokazany na białym MIGU jest chyba najlepszy i najprostszy do wykonania . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomekONY Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 pelikan1500, ktoś tak kiedyś robił już>? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 ja tak mam w KI -61 i jest dobrze.. silnik to inrunner Roton Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zaur Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Też tak robiłem z moim TP dzwonkiem. Raz go montowałem przed wręgą a później za wręgą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pelikan1500 Opublikowano 8 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2010 Tak , ja to robię na ŻYCZENIE KLIENTA jak kupuje u mnie silnik . ( oczywiście jak istnieje możliwość w danym modelu silnika ). Dopasowuję również ośki do silników gdzie po kraksie doszło do złamania oryginalnej itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.