throd Opublikowano 19 Lipca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Ok w pelni sie zgadzam troche mnie ponioslo w zachwalaniu tego silnik. Jednak uwazam ze dla poczatkujacego modelarza latwosc z jake ten silnik daje sie regulowac jest nie do przecenienia i chyba to bylo przyczyna tak pochlebnej i deczko pochopnej recenzji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Jednak uwazam ze dla poczatkujacego modelarza latwosc z jake ten silnik daje sie regulowac jest nie do przecenienia i chyba to bylo przyczyna tak pochlebnej i deczko pochopnej recenzji. To i ja dorzuce kamyczek. Dla kompletnego laika,jakim jestem,jest to najlepszy wybor-silnik made in Japan os?? La lub pochodne.To z doswiadczen.Z obserwacji,nieraz widywalem markowe silniki w zmaganiach doswiadczonych stazem modelarzy-nieraz wracali pokonani do domu-nie zapalil :twisted: A osiagi dla trenerka to juz czwarta pozycja w randze pozadanych cech.Mimo ze ,,doswiadczeni'' modelarze radzili , ja kupilem nastepny os 55 , i po czterech-pionowych kretach, wydlubaniu ziemi z gardzieli gaznika,dziala dalej.OS 46 la rowniezDwa krety-pionowe.I tu nie przekonaja mnie zadne argumenty,po tym jak zobaczylem jak w Saito model zlamal smiglo i skrzywil wal-po lekkim cyrklu modelarza z doswiadczeniem. Czyli dla zielonych i trenerko lubnych - jest to najlepszy wybor.Inne wykluczam,Tigra do dzis lezy w szufladzie-zaraz padna opisy o prostocie regulacji-a po co,os pali od razu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
japim Opublikowano 19 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lipca 2007 Tigra do dzis lezy w szufladzie-zaraz padna opisy o prostocie regulacji-a po co,os pali od razu No nie powiedzialbym. Dobrze wyregulowany Tiger tez pali od palca. Tylko ze to nie jest wcale proste. Tzn jest jak ktos wie o co chodzi i dotrze juz silnik. JA tez mam 46La i przyznaje ze praca z nim jest bezstresowa. Leje paliwo, ustawiam mak obroty i model lata. Ostatnio wsadzilem go do Corsaira F4U 1:12 o rozpietosci 1.2m :devil: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klaps6 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 Jeśli się lata spalinkami to od regulacji się nie ucieknie. Nie ma co się cieszyć że silnik jest taki łatwy w dotarciu i regulacji. Dlaczego ST w szufladzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.