pyton Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 witam;) mam pytanko do kolegów modelarzy. Posiadam regulator z "bec"-em i nie wiem gdzie podpiąc pakiet napędzajacy silnik. do odpiornika czy w miejsce kanału bateri czy moze silnika ,zeby juz nie podpinac zasilania odbiornika. mam nadzieje ze nie zagmatwałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Piotrek9932 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Masz akumulator. Z niego idą dwa kable, czerwony i czarny. Powinny być zakończone złączką. W regulatorze masz jeden przewód trójżyłowy. Podłączasz go do odbiornika. Te dwa kable wychodzące z regulatora, z tej samej strony co przewód trójżyłowy podłączasz do akumulatora. 3 kable z drugiej strony idą do silnika. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tofik Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Robisz tak: Silnik podłączasz do do regulator (3 oddzielne przewody),akumulator również do regulatora(2 przewody-czerwony i czarny). Zostają jeszcze 3 przewody połączone w jeden(biały, czerwony i czarny)- podłączasz je do odbiornika( do kanału na którym chcesz mieć obroty silnika). Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyton Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 . aha no dzieki . to juz pózniej nie podłaczam dodatkowego pakietu do odbirnika a prąd czerpie z tego co jest silnik tak? i wszystko smiga elegancko? :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szczepen02 Posted November 20, 2010 Share Posted November 20, 2010 Tak Link to comment Share on other sites More sharing options...
pyton Posted November 20, 2010 Author Share Posted November 20, 2010 no ok dzięki;) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kret88 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Witam, żeby nie zakładac następnego tematu, mam do was pytanie. Właśnie kupiłem regulator HK 20A i od niego odchodzą trzy przewody do podłączenia silnika. Są one koloru czarnego i podpisane: A, B i C. Który z nich co oznacza? i jeszcze może ktoś mi powie w jaki sposób mocujecie te konektory gold na kabelkach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcus Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Do silnika podpinasz obojętnie. Jeżeli silnik będzie się kręcił w złą stronę, zamieniasz 2 dowolne kabelki. w jaki sposób mocujecie te konektory gold na kabelkach? Lutujemy. :twisted: Link to comment Share on other sites More sharing options...
false Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Oznaczenia i kolory nie maja tu żadnego znaczenia. Po prostu podłączasz 3 przewody regulatora do 3 przewodów silnika. Jeśli silnik kręci się w złą stronę, zamieniasz 2 dowolne przewody. Goldy do przewodów się lutuje i dla bezpieczeństwa zakłada koszulkę termokurczliwą. Edit: No tak, 2 minuty za późno Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.