robraf Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 a na spływie nie dajesz płakownika? ja bym dał dlatego ciąłbym na 1 ale zrobilem swojego yaczka troche inaczej tzn dalem taka kształtke 3x3mm takie 2 kawalki wchodzące po 1/3 szerokosci kadluba i nie musialem ciąć.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł R Opublikowano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2010 Pojechałem równo po 2. Płaskownik tylko na natarciu. Na spływie nigdy nie robiłem i wystarczająco sztywno było. Zresztą ja nie latam jak Krzysiek tylko spokojniej raczej :] Czasem warto posmapomować ;] Dzięki za pomoc i wytłumaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
robraf Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 jak zrobić golenie podwozia na kolka?? jakieś pomysły? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Linux Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 Podwozie z węgla 1.5/2mm + na końcach kawałki drutu 0.8mm odpowiednio wygięte. Przymocowane za pomocą koszulki termokurczliwej i kropli CA. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyrax_ojz Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 ja drut z prętem łącze za pomocą nici zalanej CA Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 24 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2010 węgiel 1,5mm pod odpowiednim kątem jest idealny, bardzo fanie się ugina ale do tego stopnia, ze śmigło nie chaczy, 2mm jest już sztywny i zawsze rozrywa mi epp zamiast sie ugiąć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Krzychu, z tego co widzę robisz 2 rodzaje, jeden z depronem na skosie kadłuba pionowego i poziomego, drugi rodzaj z kratownicą. Domyślam się że waga wychodzi podobna, która wersja Twoim zdaniem (i innych of coruse) jest sztywniejsza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryki_rc Opublikowano 26 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 Krzychu, z tego co widzę robisz 2 rodzaje, jeden z depronem na skosie kadłuba pionowego i poziomego, drugi rodzaj z kratownicą. Domyślam się że waga wychodzi podobna, która wersja Twoim zdaniem (i innych of coruse) jest sztywniejsza? Wersja z kratownicą z węgla jest sztywniejsza ale jest przy tym więcej zabawy. Do "normalnego" latania w zupełności wystarcza wersja z depronowym pasem. Najlepsze połączenie oczywiście daje skos + kratownica . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boogie Opublikowano 26 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2010 A co do masy to zdecydowanie lzej wychodzi kratownica Wazylem kiedys skosy azurowane do Kosmosa F3P i wyszlo 4,3g. Do tego na calej dlugosci klej. Cala kratownica weglowa z klejem dorzucila 2,5g do modelu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Krzychu, one more question. Co dają te hamulce na lotkach (w kształcie trapezu te) w praktyce? Na logikę to model jest wolniejszy w beczkach? Na podwórku zrobi to jakąś różnicę? I do wszystkich, warto zapłacić te ponad 70zł za Pulso 2300kv? Mam teraz te Turnigy które kiedyś każdy kupował (skleroza... 2219 czy cos takiego, niecałe 20g) i nie wiem czy jest sens. A serw HXT mam dość i zakupię te metalowe z HC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryki_rc Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Pyt. nr. 1 przemilczę... sprawdź sam w praktyce ale różnica jest znaczna ( montuje je z zupełnie innych powodów niż ten który wymieniłeś ). Pulso jak najbardziej warto kupić, powiem nawet że tylko i wyłączenie warto je kupować, niema sensu brać ani tańszych ani droższych... Serwa kup bms 306BB albo te co Kubuś polecał. PS. Przemyśl czy potrzebujesz aż tyle mocy co daje 2300kv pulso. Jeśli Twój model nie będzie ważyć więcej niż 180g to ten ~1700kv będzie super ( długi czas lotu i optymalna moc - i tak będziesz z mocy zadowolony ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 No w sumie modele ważyły od 150-160g, a jak pisałeś o 450g ciągu z pulso 2300 to też mi się wydawało ze to może nawet przydużo. Tylko chyba wersja 1700kv będzie mniej dynamiczna, a przynajmniej mi się tak wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 A ja w sraku mam Turnigy 3020 czy jakoś tak poleconego przez Mr. Paweł_W i sprawuje się znakomicie Modele 150gram wiszą na 40% gazu A kosztuje drobne 12-13$ P.S: 1800KV Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elektryki_rc Opublikowano 28 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 A ja w sraku mam Turnigy 3020 czy jakoś tak poleconego przez Mr. Paweł_W i sprawuje się znakomicie Modele 150gram wiszą na 40% gazu A kosztuje drobne 12-13$ P.S: 1800KV I waży 25g w najbardziej optymistycznej wersji. Po raz kolejny przypomnę że wyrażenie się opinią typu "wisi na pół gazu" jest co najmniej śmieszne. Jeśli dwaj piloci zrobią model o masie 180g przy czym jeden zastosuje silnik 250g ciągu a drugi 360g to w odczuciu obu modeli model będzie wykonywać zawis na połowie drążka gazu i oboje będą mieli rację. Nauczcie się wreszcie wypowiadać miarodajne opinie ! Dla mnie kryterium oceny zastosowania silnika do modelu to : -ciąg jaki osiąga silnik, -czas lotu modelu, -to czy model dynamicznie czy ospale wychodzi z zawisu, -czy wykonuje zawis do końca pakietu, -jakie wznoszenie w pionie model osiąga (szybko, wolno ), -czy dynamicznie nabiera obrotów, -temperatura silnika po locie. I tutaj silnik który opisujesz wypada średnio ( czy. nie najgorzej ani nie najlepiej ) bo : -średnio dynamicznie wkręca się na obroty, -odejście modelu z zawisu jest na akceptowalnej granicy, -model ma średnią prędkość wznoszenia w pionie. Można zastosować śmigło 9x4,7 aby zwiększyć ciąg itp. ale kosztem dynamiki wejścia na obroty ( wyczuwalne przy autorotacjach ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grzechu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Właśnie, mówisz o dynamice... a to silnik 1800kv. Więc jak będzie przy pulso 1700? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 A 1525 KV, to będzie dużo za mało ? P.S, tylko mi nie piszcie, że "o ok. 300" :wink: Pytam, bo akurat w halówkach jestem bardzo zielony - to ma być silnik do pierwszej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Dla mnie kryterium oceny zastosowania silnika do modelu to : -ciąg jaki osiąga silnik, -czas lotu modelu, -to czy model dynamicznie czy ospale wychodzi z zawisu, -czy wykonuje zawis do końca pakietu, -jakie wznoszenie w pionie model osiąga (szybko, wolno ), -czy dynamicznie nabiera obrotów, -temperatura silnika po locie. I tutaj silnik który opisujesz wypada średnio ( czy. nie najgorzej ani nie najlepiej ) bo : -średnio dynamicznie wkręca się na obroty, -odejście modelu z zawisu jest na akceptowalnej granicy, -model ma średnią prędkość wznoszenia w pionie. Ciąg silnika na śmigle 8x4.3 pakiet 2s = 410gram (sprawdzane) Czas lotu na pakiecie 360mAh 8min mieszanego latania 6min tylko 3D Na następnym wypadzie na hale nagram film, dla mnie wychodzi natychmiast Zawis jest do ok. 3.6v na cele (odcina przy 3.5v) Za szybko się sufit zbliża Natychmiast - może ja mam tylko taki egzemplarz ? Zimny (około 25-30*C) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 I tutaj silnik który opisujesz wypada średnio ( czy. nie najgorzej ani nie najlepiej ) bo : -średnio dynamicznie wkręca się na obroty, -odejście modelu z zawisu jest na akceptowalnej granicy, -model ma średnią prędkość wznoszenia w pionie. No nie przesadzajmy,rewelacja to nie jest ale dynamika jest nie najgorsza. Są lepsze silniki ale tu nie ma lipy. Dodajmy jeszcze jedno - dla niektórych taki silnik to szrot, dla innych rzeźnik. Dla mnie 2204-14T było zajebiaszcze póki nie kupiłem 3020-1800. Potem było fajnie do kupienia NEU. A potem polatałem Kubusiowym Pulso i kupiłem własne Pulso 2300. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, każdy ma swoje upodobania i swoje potrzeby. I już Na początek polecam albo 3020 albo Pulso ale z mniejszym KV, i tak dla początkującego hala jest ZAWSZE za mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwasiu Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Czyli jaki silnik polecali byście z HC?? Bo każdy pisze co innego i nie wiem co brać :/, mam hxt 25g ale nie spełnia moich oczekiwań w żadnym stopniu Coś takiego?? http://hobbycity.com/hobbyking/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11888 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel_W Opublikowano 28 Grudnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2010 Dla mnie, jeśli z HC, to 3020-1800. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.