Mlego Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Witam Jestem początkującym modelarzem po oblataniu Multiplex EasyCub.. Model ten świetnie się sprawował i sprawuje nadal jako samolocik do nauki.. Uważam, że mógłbym przejść na coś szybszego pod kątem 3D. Strasznie mnie fascynował ten model : http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11605 Jeszcze przed Cubem myślałem sobie : "ahhh, gdy nauczę się lepiej latać to muszę go dorwać" Szczerze mówiąc jest to moje marzenie, zawsze patrzyłem na ten model jako coś "ekstra".. Jednak byłaby to moja pierwsza styczność z 3D (akrobat) ... Co sądzicie o tym modelu? Jeszcze znalazłem coś podobnego do niego, ale bardziej jestem za tym pierwszym : http://www.hobbycity.com/hobbycity/store/uh_viewItem.asp?idProduct=11557 Serdecznie pozdrawiam i czekam na odpowiedzi. Miłosz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jary14 Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Moim zdaniem to zły pomysł... jeden i drugi model jest jeszcze dla Ciebie raczej za trudny :wink: Ja bym spojrzał na coś z EPP. A może zostaniesz w Multiplexie - np. ParkMaster, lub Arcomaster - z naciskiem na tego pierwszego Ew. sam zrób sobie coś z depronu - Diablo 3D, Funtana mini, Ultron 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arturrro Opublikowano 28 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2010 Mlego, ile masz h wylatanych na EasyCub'ie? 8) Przejść można w dowolnej chwili, tylko pytanie brzmi, jak szybko ubijesz nowy model? Wiesz, że po spotkaniu z ziemią z modelu do 3D robi się 2D? jary14, te Yaki są z materiału podobnego do EPP (EPO). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...