Skocz do zawartości

Big Stinker- Pitts 1,2m- renowacja


MironRC

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 59
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi
  • 2 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...

Pilotka to ma zeza rozbieżnego!

Mam nadzieję, że niedługo zobaczę samolot na własne oczy.

BTW niedawno rozpocząłem sezon i odwiedziłem lotnisko z modelem - wszystko po staremu :)

muszę z nią coś zrobić bo aż wstyd ją do modelu wkładać- może make up :wink:

 

Byłem i ja na lotnisku, zimno trochę jeszcze :wink:

 

Ps: chciałem jeszcze dodać, że ważyłem model pod kątem wagi do lotu i wychodzi mi ok 3,2 kg, co myślicie o tej wadze? poleci? boję się że OS 55AX będzie na styk. może Pani pilot oprócz cudownej urody posiada umiejętności pilotażu :ble:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gadacie. Nie ma zeza rozbieżnego tylko panoramiczną percepcję otaczającej rzeczywistości. Przy lądowaniu będzie omiatać wzrokiem rowy melioracyjne wzdłuż pasa ;)

A poważniej - dźwignie nie są za daleko od osi obrotu lotki? Może to tylko wrażenie, ale wygląda jakby były w 1/3 szerokości lotki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kalot napisał/a:

A poważniej - dźwignie nie są za daleko od osi obrotu lotki? Może to tylko wrażenie, ale wygląda jakby były w 1/3 szerokości lotki?

 

True, albo ustawisz EPA w aparaturze, albo powinieneś poprawić...

lotki są już ustawione i wydaje mi się ze jest ok :wink: dzięki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączona grafika

Dołączona grafika

Dołączona grafikaDołączona grafika

 

Prace przy modelu idą pełną parą, nawet pilotka przeżyła przeszczep oczu i podobno lepiej wygląda :wink: wystająca cześć z kadłuba pasuje dobrze, na zdjęciach tylko jej nie włożyłem starannie.

Czy ktoś wreszcie powie mi czy ten Pitts ma szanse polecieć z tym silnikiem? :wink: jak myślicie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pilotka przeżyła przeszczep oczu i podobno lepiej wygląda :wink:

Stanowczo lepiej :-) Czy te wkręty mocujące łoże silnika nie będą wyrywać się z firewalla od momentu skręcającego? Czy nie lepiej między łoże a firewall włożyć dwa "stosy" sklejki i całość dopiero tymi wkrętami ścisnąć?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stanowczo lepiej :-) Czy te wkręty mocujące łoże silnika nie będą wyrywać się z firewalla od momentu skręcającego? Czy nie lepiej między łoże a firewall włożyć dwa "stosy" sklejki i całość dopiero tymi wkrętami ścisnąć?

wygląda mi to na solidne rozwiązanie, ale zostanie to zweryfikowane przy pierwszych lotach. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.