Skocz do zawartości

HSP 1:8


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, posiadam taki samochodzik, http://www.nitrotek.pl/modele/samochody-spalinowe/tornado.html , został przerobiony pod silnik elektryczny bezszczotke, i od kąd jeździ na silniku elektrycznym, pojawiły się problemy w mechanizmem różnicowym, a mianowicie: bywa tak że ten mechanizm się wyłącza, i tylne koła obracają się z taka samoą prędkościa, lub odwrotnie, kręca się za szybko, co może być tego przyczyną? Rozbierałem ów mechanizm, nic w nim nie było niepokojącego, przy zmianie na silnik elektryczny wymieniłem również podwozie na Tamiya Carbon.

Opublikowano

bywa tak że ten mechanizm się wyłącza, i tylne koła obracają się z taka samoą prędkościa, lub odwrotnie, kręca się za szybko

Nie kumam o co biega.
Opublikowano

Przeciez na tym polega mechanizm różnicowy. Przy zakrętach wewnętrzne kolo obraca sie wolniej niz zewnętrzne. Mozna to sprawdzic zatrzymując jedno kolo i drogie powinno sie obracać. Z tego co napisałeś to wydaje mi sie ze wszystko jest ok

Opublikowano

O to biega, źe przy zakrętach wyłącza się mechanizm różnicowy, albo nie te koło co trzeba sie za szybko kręci, przykład:skręcam w lewo - prawe koło powinno kręcic się szybciej, a tak nie jest, u mnie czasami przy skręcie w lewo lewe koło się szybciej obraca, o to mi właśnie chodzi,

Opublikowano

to normalne - przy zakręcie ciężar jest przenoszony na prawą stronę więc lewe koło ma mniejszy opór i mechanizm na nie daje "moc"

jeżeli było by tak jak chcesz przy mocnym silniku szybko byś pourywał kardany

Opublikowano

wyłącza się mechanizm różnicowy

Tam nie ma się co włączać i wyłączać,działa cały czas.Wniosek z tego że model jest źle wyważony (co w przypadku monsterów ze względu na wysoki środek ciężkości jest normalne) zrywa przyczepność przy skręcie.Jedynym wyjściem jest zmiana oleju w dyfrze na gęstszy aby uzyskać efekt szpery.
Opublikowano

Nadal nic nie rozumiecie, może w temacie niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony w samochodach, mój problem polega na:

Normalnie powinno być:

1. Skęram w lewo - prawe koło obraca się szybciej aby zatoczyć półkole samochodem, skręcam w prawo - lewe koło obraca się szybciej itp.

U mnie jest:

1.Skręcam w lewo - lewo koło obraca się szybciej przez co uniemożliwia skręt, podobnie jest przy skręcaniu w prawo, a czasami mechanizm różnicowy się CAŁKOWICIE WYŁĄCZA, nawet przy skręcaniu, i samochód w zakręty wchodzi poślizgiem, gdyz oba koła kręca się z jednakową prędkością,

Prościej juz tego nie wytłumaczę, nie wiem czy jest to wada do samodzielnego naprawienia, czy muszę dokupić nowy mechanizm różnicowy?

Opublikowano

może w temacie niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony w samochodach,

Masz rację

mój problem polega na

Tym co piszesz ,a tym co do ciebie piszą.

I poczytaj w necie jak działa dyfer w samochodach.

Opublikowano

zacznijmy od tego jakie masz tam dyfry, jeżeli kulkowe to pewnie są regulowane śrubka z boku(w kielichu), skręć je mocniej może ci się poluzowały

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.