sak122 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Witam, posiadam taki samochodzik, http://www.nitrotek.pl/modele/samochody-spalinowe/tornado.html , został przerobiony pod silnik elektryczny bezszczotke, i od kąd jeździ na silniku elektrycznym, pojawiły się problemy w mechanizmem różnicowym, a mianowicie: bywa tak że ten mechanizm się wyłącza, i tylne koła obracają się z taka samoą prędkościa, lub odwrotnie, kręca się za szybko, co może być tego przyczyną? Rozbierałem ów mechanizm, nic w nim nie było niepokojącego, przy zmianie na silnik elektryczny wymieniłem również podwozie na Tamiya Carbon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 bywa tak że ten mechanizm się wyłącza, i tylne koła obracają się z taka samoą prędkościa, lub odwrotnie, kręca się za szybkoNie kumam o co biega. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin K. Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Przeciez na tym polega mechanizm różnicowy. Przy zakrętach wewnętrzne kolo obraca sie wolniej niz zewnętrzne. Mozna to sprawdzic zatrzymując jedno kolo i drogie powinno sie obracać. Z tego co napisałeś to wydaje mi sie ze wszystko jest ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 O to biega, źe przy zakrętach wyłącza się mechanizm różnicowy, albo nie te koło co trzeba sie za szybko kręci, przykład:skręcam w lewo - prawe koło powinno kręcic się szybciej, a tak nie jest, u mnie czasami przy skręcie w lewo lewe koło się szybciej obraca, o to mi właśnie chodzi, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 to normalne - przy zakręcie ciężar jest przenoszony na prawą stronę więc lewe koło ma mniejszy opór i mechanizm na nie daje "moc" jeżeli było by tak jak chcesz przy mocnym silniku szybko byś pourywał kardany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 wyłącza się mechanizm różnicowyTam nie ma się co włączać i wyłączać,działa cały czas.Wniosek z tego że model jest źle wyważony (co w przypadku monsterów ze względu na wysoki środek ciężkości jest normalne) zrywa przyczepność przy skręcie.Jedynym wyjściem jest zmiana oleju w dyfrze na gęstszy aby uzyskać efekt szpery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sak122 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 Nadal nic nie rozumiecie, może w temacie niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony w samochodach, mój problem polega na: Normalnie powinno być: 1. Skęram w lewo - prawe koło obraca się szybciej aby zatoczyć półkole samochodem, skręcam w prawo - lewe koło obraca się szybciej itp. U mnie jest: 1.Skręcam w lewo - lewo koło obraca się szybciej przez co uniemożliwia skręt, podobnie jest przy skręcaniu w prawo, a czasami mechanizm różnicowy się CAŁKOWICIE WYŁĄCZA, nawet przy skręcaniu, i samochód w zakręty wchodzi poślizgiem, gdyz oba koła kręca się z jednakową prędkością, Prościej juz tego nie wytłumaczę, nie wiem czy jest to wada do samodzielnego naprawienia, czy muszę dokupić nowy mechanizm różnicowy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
f-150 Opublikowano 15 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2011 może w temacie niech się wypowie ktoś bardziej doświadczony w samochodach,Masz racjęmój problem polega naTym co piszesz ,a tym co do ciebie piszą.I poczytaj w necie jak działa dyfer w samochodach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel66 Opublikowano 16 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2011 zacznijmy od tego jakie masz tam dyfry, jeżeli kulkowe to pewnie są regulowane śrubka z boku(w kielichu), skręć je mocniej może ci się poluzowały Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.