mi.strz Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Opublikowano 7 Kwietnia 2015 Witaj Wojtku, Odgrzewam trochę temat Icona :-) Mam pytanie - jaki zastosowałeś skłon silnika? Piszesz o zastosowaniu podkładek pod dolne śruby, czyli "dodawałeś" kątów. Czy w efekcie oś silnika była mniej więcej równoległa do osi modelu, czy też tworzyła z nią kąt dodatni? Pytam, bo wertuję forum na temat skłonu w napędach pchających i są różne opinie na ten temat. Po wsunięciu zestawowej beleczki pod silnik, jest ona u mnie nieprzyjemnie przechylona do dołu... Oczywiście planuję wykonać łoże ruchome, ale wolałbym zacząć regulację od w miarę prawidłowych kątów :-) Tak przy okazji - to moją ikonę kupiłem jakieś pół roku temu i co ciekawe różni się kilkoma szczegółami. Mam innaczej rozwiązany rejon mocowania sinika (od razu jest wycięcie pod większy silnik, ale bez owiewki i jest dodatkowa wręga w zestawie), łoże pod akumulator jest dużo większe, jest gniazdo na serwo wysokości w ogonie i co najciekawsze: zupełnie inaczej wygląda spód doklejanych do kadłuba pływaków. Ich mocno zaznaczony redan jest wysunięty kilka centymetrów przed stopień kadłuba (tutaj rozwązanie jest takie samo, czyli żadne...). Dno pływaków jest też nachylone pod kątem. Ciekawe - może Chińczycy się zreflektowali i wykombinowlai zamienne rozwiązanie na lepienie się modelu do wody... Na razie nie koryguję dna kadłuba, zobaczymy jak się to sprawdzi w praktyce. Proszę tylko o info na temat mocowania silnika pozdrawiam Michał
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.