Jump to content

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

wojcio69

ICON A5 - model który zachwycił moją żonę!

Recommended Posts

Witaj Wojtku,

Odgrzewam trochę temat Icona :-)

Mam pytanie - jaki zastosowałeś skłon silnika? Piszesz o zastosowaniu podkładek pod dolne śruby, czyli "dodawałeś" kątów. Czy w efekcie oś silnika była mniej więcej równoległa do osi modelu, czy też tworzyła z nią kąt dodatni? Pytam, bo wertuję forum na temat skłonu w napędach pchających i są różne opinie na ten temat. Po wsunięciu zestawowej beleczki pod silnik, jest ona u mnie nieprzyjemnie przechylona do dołu... Oczywiście planuję wykonać łoże ruchome, ale wolałbym zacząć regulację od w miarę prawidłowych kątów :-)

Tak przy okazji - to moją ikonę kupiłem jakieś pół roku temu i co ciekawe różni się kilkoma szczegółami. Mam innaczej rozwiązany rejon mocowania sinika (od razu jest wycięcie pod większy silnik, ale bez owiewki i jest dodatkowa wręga w zestawie), łoże pod akumulator jest dużo większe, jest gniazdo na serwo wysokości w ogonie i co najciekawsze: zupełnie inaczej wygląda spód doklejanych do kadłuba pływaków. Ich mocno zaznaczony redan jest wysunięty kilka centymetrów przed stopień kadłuba (tutaj rozwązanie jest takie samo, czyli żadne...). Dno pływaków jest też nachylone pod kątem. Ciekawe - może Chińczycy się zreflektowali i wykombinowlai zamienne rozwiązanie na lepienie się modelu do wody... Na razie nie koryguję dna kadłuba, zobaczymy jak się to sprawdzi w praktyce.

Proszę tylko o info na temat mocowania silnika

pozdrawiam

Michał

Share this post


Link to post
Share on other sites

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.