TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam wszystkich mam pytanie.Dlaczego silnik gaśnie jeśli model ustawie pionowo w górę.______________________________________________________________________________________Pozdrawiam Tomek . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 za mało danych, sprecyzuj, jaki silnik itd.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 JBA52A dane silnika,pojemność skokowa 8,6ccm,moc 1.45 KM,zakres obrotów użytkowych 2500-11700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 mam JBA 91 nieźle nawet się spisuje, sporo mocy ma, jak Ci gaśnie spróbuj odkręcić mieszkankę i do pionu, musisz to powtórzyć kilka razy- metoda prób i błędów. Piona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dzięki za radę zaraz spróbuje ją wdrążyć w życie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jeszcze jedno jaki olej używa się do konserwacji i czy trzeba rozbierać cały silnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9559 np Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MironRC Opublikowano 19 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jeszcze jedno jaki olej używa się do konserwacji i czy trzeba rozbierać cały silnik. do konserwacji używam Afterun, nie rozbierałem do tego silnika :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dzięki w tym temacie to chyba wszystko co chciałem wiedzieć . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaczor1992 Opublikowano 2 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2011 Może jeszcze komuś innemu się przyda, mi kiedyś kilka razy gasł silnik przy locie w górę i nie mogłem zrozumieć o co chodzi, aż w końcu okazało się że przy jakimś twardszym lądowaniu rurka zasysająca paliwo z baku(ta z obciążnikiem) zakrzywiła się jakoś niefortunnie do góry przez co po przechyleniu baku zasysało się powietrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pit Opublikowano 3 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam wszystkich mam pytanie.Dlaczego silnik gaśnie jeśli model ustawie pionowo w górę.Przed regulacją sprawdź podłączenie wężyków. Wężyk zasilający i "tłumikowy" mogą być odwrotnie podpięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Witam mam jeszcze jedno pytanie dotyczące tego silnika.Dlaczego silnik często odpala do tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Najczęściej zdarza się to przy odpalaniu "z palca", kiedy nastąpi zapłon a moment obrotowy nadany ręczne jeszcze nie zdąży przerzucić tłoka przez GZP. Silnik zaczyna "chodzić do tyłu" Przy odpalaniu za pomocą rozrusznika praktycznie się to nie zdarza. Z tym zjawiskiem mieli często do czynienia miłośnicy motocykli z "kopniakiem" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Własnie odpalam z tak zwanego palca i teraz rozumiem że to normalna sprawa.(Tylko trochę drażniąca.)Dzięki za wyjaśnienie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malker Opublikowano 11 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Jeśli masz kołpak to unikaj lewych obrotów i uważaj na to! Jak silnik odbija na lewe obroty to może luzować się śruba mocująca śmigło i w efekcie w końcu odkręci się całkowicie i śmigiełko odfrunie. Piszę to ku przestrodze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2011 Dzięki za dobrą rade w życiu bm się nie domyślił że coś takiego może się stać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja ostatnio zjawisko zapalania w przeciwnym kierunku wykorzystywałem do zapalania silnika w kierunku właściwym. Obracałem w palcach kołpaczek w prawą stronę, silnik odbijał i zapalał w lewą stronę, tu filmik, niestety kiepskiej jakości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Też się domyśliłem i teraz silnik tylko raz na parę razy złapie w prawo tylko boje się odkręcenia śmigła przez takie zabiegi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzik4 Opublikowano 12 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 Mnie co prawda nie zdarzyło się żeby się śmigło odkręciło, ale jesli to się stanie to tylko wtedy gdy silnik zapali w stronę niewłaściwą - co oznacza że pęd powietrza będzie dociskał śmigło do silnika i nie pozwoli mu odlecieć, poza tym silnik kręcący się "niewłaściwie" ze względu na konstrukcję nie rozkręci się do maksymalnych obrotów a po odkręceniu się śmigła na 99% zgaśnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TOMEK.CEKALA Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lutego 2011 W sumie masz rację mi raz poluzowało się śmigło i silnik natychmiast zgasł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.