TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Witam wszystkich mam pytanie.Dlaczego silnik gaśnie jeśli model ustawie pionowo w górę.______________________________________________________________________________________Pozdrawiam Tomek .
MironRC Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 za mało danych, sprecyzuj, jaki silnik itd..
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 JBA52A dane silnika,pojemność skokowa 8,6ccm,moc 1.45 KM,zakres obrotów użytkowych 2500-11700
MironRC Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 mam JBA 91 nieźle nawet się spisuje, sporo mocy ma, jak Ci gaśnie spróbuj odkręcić mieszkankę i do pionu, musisz to powtórzyć kilka razy- metoda prób i błędów. Piona
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dzięki za radę zaraz spróbuje ją wdrążyć w życie.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jeszcze jedno jaki olej używa się do konserwacji i czy trzeba rozbierać cały silnik.
qba Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 http://modele.sklep.pl/product_info.php?products_id=9559 np
MironRC Opublikowano 19 Stycznia 2011 Opublikowano 19 Stycznia 2011 Jeszcze jedno jaki olej używa się do konserwacji i czy trzeba rozbierać cały silnik. do konserwacji używam Afterun, nie rozbierałem do tego silnika :wink:
TOMEK.CEKALA Opublikowano 19 Stycznia 2011 Autor Opublikowano 19 Stycznia 2011 Dzięki w tym temacie to chyba wszystko co chciałem wiedzieć .
Kaczor1992 Opublikowano 2 Lutego 2011 Opublikowano 2 Lutego 2011 Może jeszcze komuś innemu się przyda, mi kiedyś kilka razy gasł silnik przy locie w górę i nie mogłem zrozumieć o co chodzi, aż w końcu okazało się że przy jakimś twardszym lądowaniu rurka zasysająca paliwo z baku(ta z obciążnikiem) zakrzywiła się jakoś niefortunnie do góry przez co po przechyleniu baku zasysało się powietrze
Pit Opublikowano 3 Lutego 2011 Opublikowano 3 Lutego 2011 Witam wszystkich mam pytanie.Dlaczego silnik gaśnie jeśli model ustawie pionowo w górę.Przed regulacją sprawdź podłączenie wężyków. Wężyk zasilający i "tłumikowy" mogą być odwrotnie podpięte.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Witam mam jeszcze jedno pytanie dotyczące tego silnika.Dlaczego silnik często odpala do tyłu.
RomanJ4 Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Najczęściej zdarza się to przy odpalaniu "z palca", kiedy nastąpi zapłon a moment obrotowy nadany ręczne jeszcze nie zdąży przerzucić tłoka przez GZP. Silnik zaczyna "chodzić do tyłu" Przy odpalaniu za pomocą rozrusznika praktycznie się to nie zdarza. Z tym zjawiskiem mieli często do czynienia miłośnicy motocykli z "kopniakiem"
TOMEK.CEKALA Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Własnie odpalam z tak zwanego palca i teraz rozumiem że to normalna sprawa.(Tylko trochę drażniąca.)Dzięki za wyjaśnienie.
Malker Opublikowano 11 Lutego 2011 Opublikowano 11 Lutego 2011 Jeśli masz kołpak to unikaj lewych obrotów i uważaj na to! Jak silnik odbija na lewe obroty to może luzować się śruba mocująca śmigło i w efekcie w końcu odkręci się całkowicie i śmigiełko odfrunie. Piszę to ku przestrodze.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 11 Lutego 2011 Autor Opublikowano 11 Lutego 2011 Dzięki za dobrą rade w życiu bm się nie domyślił że coś takiego może się stać.
bzik4 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Ja ostatnio zjawisko zapalania w przeciwnym kierunku wykorzystywałem do zapalania silnika w kierunku właściwym. Obracałem w palcach kołpaczek w prawą stronę, silnik odbijał i zapalał w lewą stronę, tu filmik, niestety kiepskiej jakości.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 Też się domyśliłem i teraz silnik tylko raz na parę razy złapie w prawo tylko boje się odkręcenia śmigła przez takie zabiegi.
bzik4 Opublikowano 12 Lutego 2011 Opublikowano 12 Lutego 2011 Mnie co prawda nie zdarzyło się żeby się śmigło odkręciło, ale jesli to się stanie to tylko wtedy gdy silnik zapali w stronę niewłaściwą - co oznacza że pęd powietrza będzie dociskał śmigło do silnika i nie pozwoli mu odlecieć, poza tym silnik kręcący się "niewłaściwie" ze względu na konstrukcję nie rozkręci się do maksymalnych obrotów a po odkręceniu się śmigła na 99% zgaśnie.
TOMEK.CEKALA Opublikowano 12 Lutego 2011 Autor Opublikowano 12 Lutego 2011 W sumie masz rację mi raz poluzowało się śmigło i silnik natychmiast zgasł.
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.