tytan12 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 Spróbuj na innym kanale,możlwe że jest walnięty potenciometr w nadajniku,albo podłącz na ten kanał serwo i będziesz wszystko wiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PK999 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 a obroty na starcie jakby falą najpierw ( przykładowo) ida na 1000 i wracają do 500. Tak jakby potrzebna była większa siła na start - na pych. Norma. Może trochę przejaskrawiłeś różnicę obrotów ale słychać to wyraźnie. Zwłaszcza w lekkich silnikach z nie najlepszym łożyskowaniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bzyk11 Opublikowano 25 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2013 chodziło mi o zobrazowanie różnicy - - prędkości nie mierzyłem. osprzęt jest nowy. czy silnik emax c 2822 jest raczej słabszym sprzętem? Tytan: jeżeli chodzi o serwo : nie będzie działać? czy powinein być " nad wychył" jężeli takie coś wogóle jest możliwe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RomanJ4 Opublikowano 26 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2013 Jak podłączysz kolego serwo zamiast regulatora i silnika, to zorientujesz się czy to nie zespół nadajnik - odbiornik generuje tej "górki" obrotów silnika po włączeniu. Jeśli to wina któregoś z nich, to serwo zachowa sie podobnie - "skoczy" po włączeniu, i powróci do polożenia właściwego aktualnemu wychyleniu drążka. (zakladam oczywiscie, że włączasz jak napisałeś wyżej aparaturę zgodnie z zasadami, czyli najpierw nadajnik, a potem odbiornik. Bo w przeciwnym wypadku wszystko jest możliwe jak odbiornik "zlapie jakiś lewy sygnał) Jesli jednak serwo zachowa się poprawnie, to przyczyny należy szukać raczej w regulatorze niż silniku (pomocnym w zdiagnozowaniou byloby podpięcie choćby najprostszego testera do serw. Nawiasem mowiąc takowy powinien mieć na wyposarzeniu kazdy RC fan - przydaje sie w regulacjach, diagnozowaniu itp.) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam_S Opublikowano 4 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2013 Film opisujący zasadę działania silników o których jest mowa. Film jest w języku angielskim ale podany w bardzo przystępnej treści część 1: część 2: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wapniak Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2014 Wytłumacz mi w takim razie, skąd się wzięły takie przebiegi? Kiedyś była tu 25 strona, która wszystko wyjaśniała, ale oczywiście jakiś "mądrala" spuścił ją do klozetu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DomKar Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2015 Nie jestem pewien czy w odpowiednim temacie, ale spróbuje. Posiadam silnik elektryczny trójfazowy, bezszczotkowy firmy EMP o mocy 2,5kW. Zwracam się do bardziej doświadczonych kolegów z pytaniem, czy istnieje możliwość odzysku energii do akumulatorów z tego typu silnika m.in. w wyniku przyłożenie pracy mechanicznej na jego wale. Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RcHammer Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2015 Dzień dobry Mam na płytce dwupinowe gniazdo podające PWM o napięciu 7,4V dla silnika ogonowego w 4 kanałowcu. Czy ktoś byłby w stanie podpowiedzieć jak najprościej wykorzystać gniazdo z tym sygnałem, aby sterować sygnałem z ESC bezszczotkowego odpowiednika ogonowego dwubiegunowego silnika DC? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.